Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #21 Del Skrevet 11. juli 2006 Gikk ikke Victoria Becham på Jorbærdietten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 11. juli 2006 #22 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg lurer på hvordan folk kan vite hvor stor hun er rundt midjen. har fotografene gått bort med målebånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 12. juli 2006 #23 Del Skrevet 12. juli 2006 Nå måtte jeg også måle meg... 75 cm. Men så fødte jeg nummer to for 3 mndr. siden da, og førstemann 1,5år før det igjen. Lå på et par og 60 før svangerskapene tror jeg. Og jeg har alltid fått høre at jeg har så smal midje, så jeg syns det er rart at så mange er fra 55-60 her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #24 Del Skrevet 12. juli 2006 Nå måtte jeg også måle meg... 75 cm. Men så fødte jeg nummer to for 3 mndr. siden da, og førstemann 1,5år før det igjen. Lå på et par og 60 før svangerskapene tror jeg. Og jeg har alltid fått høre at jeg har så smal midje, så jeg syns det er rart at så mange er fra 55-60 her. ← Hvor smal midjen ser kommer ann på resten av kroppen. Jeg er 58cm rundt midjen men har mikro pupper og bruker str 25 tommer i bukser....dermed så ser jeg i allefall ikke smal ut rundt midjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 12. juli 2006 #25 Del Skrevet 12. juli 2006 HA! Posh kan bare legge seg i forhold til gode, gamle dronnign Maud. Midjemålet hennes var 46 cm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 12. juli 2006 #26 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvor smal midjen ser kommer ann på resten av kroppen. Jeg er 58cm rundt midjen men har mikro pupper og bruker str 25 tommer i bukser....dermed så ser jeg i allefall ikke smal ut rundt midjen ← Nå føler jeg meg ihvertfall fin! Jeg ser smal ut fordi jeg er så feit ellers... Ja, det er sikkert noe i hvordan man er laget. Men normalt er jeg str. 34 og det er jo heller ikke speselt stort. 1.65 høy. Men hofter har jeg uansett, og pupper, sikkert det som gjør det. *overbevise seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #27 Del Skrevet 12. juli 2006 Nå føler jeg meg ihvertfall fin! Jeg ser smal ut fordi jeg er så feit ellers... Ja, det er sikkert noe i hvordan man er laget. Men normalt er jeg str. 34 og det er jo heller ikke speselt stort. 1.65 høy. Men hofter har jeg uansett, og pupper, sikkert det som gjør det. *overbevise seg selv* ← Mente ikke at du var feit. Var heller litt sjalu siden du sikkert har pupper større enn 60A... Ville gitt mye for å se ut som en kvinne i stede for den tømmerstokken jeg ser ut som. Var overhode ikke stygt ment, bare litt uhledig formulert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 12. juli 2006 #28 Del Skrevet 12. juli 2006 Mente ikke at du var feit. Var heller litt sjalu siden du sikkert har pupper større enn 60A... Ville gitt mye for å se ut som en kvinne i stede for den tømmerstokken jeg ser ut som. Var overhode ikke stygt ment, bare litt uhledig formulert ← No hard feelings! Vi jenter blir aldri fornøyd vet du - kunne personlig tenkt meg å være litt mer tømmerstokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 12. juli 2006 #29 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) HA! Posh kan bare legge seg i forhold til gode, gamle dronnign Maud. Midjemålet hennes var 46 cm... ← Ha! Det kunne vel vi også hatt, det, hvis vi også hadde fjerna ribbeina Endret 12. juli 2006 av Gustavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #30 Del Skrevet 12. juli 2006 Gikk ikke Victoria Becham på Jorbærdietten ← Hvilke diett det var, så er kroppen ødelagt. Ingen har så stygg kropp som henne. Hun ser ufyselig ut. Har ikke hørt noen si noe positivt om hennes kropp. Ikke gutta heler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 12. juli 2006 #31 Del Skrevet 12. juli 2006 Ha! Det kunne vel vi også hatt, det, hvis vi også hadde fjerna ribbeina ← Fjernet et par ribbein OG sultet oss halveis ihjel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #32 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er 88 cm rundt midjen og har det helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 12. juli 2006 #33 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er 82, jeg. Trener mye og er slank. Men jeg har rimelig brede hofter, så det er vel kanskje derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 12. juli 2006 #34 Del Skrevet 12. juli 2006 ...men nå er jo ikke fru Beckham akkurat den mest sexy kvinnen på jord, eller hur? Synes hun virker altfor tilgjort og opphengt i seg selv og kroppen sin at jeg får avsmak av hele dama. Ser syk ut, stakkar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 12. juli 2006 #35 Del Skrevet 12. juli 2006 Hun er vel ikke noe å snu seg etter eller noe som burde være et ideal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 12. juli 2006 #36 Del Skrevet 12. juli 2006 ...men nå er jo ikke fru Beckham akkurat den mest sexy kvinnen på jord, eller hur? Synes hun virker altfor tilgjort og opphengt i seg selv og kroppen sin at jeg får avsmak av hele dama. Ser syk ut, stakkar... ← enig i det. Og på nesten alle bildene jeg ser av henne ser hun så ulykkelig eller sur ut. Og sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 12. juli 2006 #37 Del Skrevet 12. juli 2006 Hm. Jeg er 77 rundt midjen. Og jeg ække tykk nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. juli 2006 #38 Del Skrevet 12. juli 2006 Hm, dette var da en veldig jentete tråd Vi blir aldri lei å sammenligne oss med hverandre. Ikke jeg heller tydeligvis, siden jeg også fant fram målebåndet. 67 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #39 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er 68 cm rundt midjen jeg da.....enda jeg trener flere ganger i uka!! Hmmm....synes dette var rart asså, jeg bruker jo størrelse 36 i klær, er 1.68 høy, og veier 50 kg. ← Jeg trener ikke, men har samme høyde og vekt. Jeg var noen og sytti. Målte med en linjal da, så knotet endel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barkebille Skrevet 14. juli 2006 #40 Del Skrevet 14. juli 2006 Posh ser jo ut som et anorektisk vrak, selv om jeg har en slank midje med mine 65 cm, ville jeg vært diger ved siden av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå