Gå til innhold

Sekulært fellesskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dette går egentlig litt på samme tema som både Utradisjonel bryllup og

Vielse med HEF, men de trådene gir ikke helt svar på det jeg lurer på.

Så derfor....

Er det noen som har blitt viet (eller vært i bryllup) av Sekulært fellesskap som kan fortelle litt om hvordan det var? På sidene deres leser jeg at de stort sett holder seg til Oslo-området, og jeg skulle gjerne giftet meg i Bergen.... Vet dere om det vil la seg gjøre?

Jeg leser at mange av dere har benyttet HEF, og skryter veldig av at de er flinke til å legge opp til en personlig seremoni. Gjelder det samme for SF?

Stjerne :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan svare deg på det i slutten på august, for da har vi giftet oss.

Mente de også holdt til i Bergen, jeg.

Syns du skal kontakte dem. De er veldig hyggelige, og da får du svar på spørsmålene dine.

Vi får selv bestemme hvordan vi vil ha vielsen og hvor. Så de kommer til Vestfold for å vie oss.

Skrevet

Hei.

Jeg har sendt de en mail og spurt litt. Men jeg tenkte jeg skulle høre her også, om noen hadde noen erfaringer :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hei.

Jeg har sendt de en mail og spurt litt. Men jeg tenkte jeg skulle høre her også, om noen hadde noen erfaringer :)

Det skjønner jeg. :)

Måtte det først jeg også.

Skrevet

litt utenom temaet kanskje mennår det gjelder sekulært felleskap. så er jeg ikke medlem men jeg tenker seriøst på å melde meg inn. men jeg å min familie bor i finnmark. å de holder til i oslo. men jeg vil jo gjerne gifte meg her oppe. lurer på hvordan de stiller seg til det.

ikke at det burde være ett problem i og med at det går direktefly hit hvor jeg bor

Skrevet

Mon tro om de stiller opp hvor som helst i landet så lenge du dekker utgiftene deres til reise og evt. overnatting.....?

Gjest Gjest
Skrevet
Mon tro om de stiller opp hvor som helst i landet så lenge du dekker utgiftene deres til reise og evt. overnatting.....?

Tror de er ganske fleksible.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg litt utenfor skjønner jeg.. Hva i all verden er Sekulært fellesskap?

• 1 måned senere...
Skrevet
litt utenom temaet kanskje mennår det gjelder sekulært felleskap. så er jeg ikke medlem men jeg tenker seriøst på å melde meg inn. men jeg å min familie bor i finnmark. å de holder til i oslo. men jeg vil jo gjerne gifte meg her oppe. lurer på hvordan de stiller seg til det.

ikke at det burde være ett problem i og med at det går direktefly hit hvor jeg bor

De tar 1,80,- per kilometer når det er snakk om å kjøre til vielsen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...