Gå til innhold

Jeg vil også bli snill...

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S B
Skrevet

Fant disse interessante sidene i dag, men er litt lat ( les kjempe svineribbemett ). Hva er en moderator ? Og hvordan blir jeg en av disse englene ? Er kriteriene at man liker pærebrus, kylling og reker stiller jeg sterkt til et prøvemedlemsskap. Får jeg bilder av Brad på mail da? ( si ja si ja ! ) Håper noen kan svare meg på disse håpløse spørsmålene...... Blir pinlig dersom de står skrevet på den mest sannsynlige plassen på siden da !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hilde.

Moderatorene passer på at vi oppfører oss som vi skal..!

Dvs at ingen innlegg som kan oppfattes støtende, blir liggende ute for eksempel.

Og at innlegg som ødelegges av at Mazzy blir sint, blir slettet/deler blir slettet. ;)

Hva englene er, det er jeg ikke helt sikker på, men du får sikkert et mer utfyllende svar litt senere.

Skrevet

Hei Hilde!

Tror første krav er at du registrerer deg med et brukernavn. hvis du vil bli en av oss engler, så må du søke om medlemsskap på http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=1113. Her finner du også en oversikt over oss andre engler og hvilke oppgaver vi har. Personlig er jeg rekefestansvarlig engel. Det er jo mulig at noen kan sende deg bilder av fantasimedlemmene våre, og husk at i vårt samfunn er de ikke fantasier, men ekte medlemmer... he he. :ler: Så det er bare å sette i gang det.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...