Gå til innhold

Skjorta innenfor eller utenfor buksa?

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Hva syns dere ser best ut? Menn/gutter med skjorta/t-skjorta utenfor buksa, eller innenfor (altså stappet nedi)? Jeg mener til vanlig, ikke når de går med dress o.l.

Selv syns jeg det ser best ut med skjorta utenfor buksa.

Endret av *MissA*
Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Det kommer litt an på skjorta - og mannen som har den på. Og hvilken bukse de har til.

Men som regel er det finest med skjorta utenpå.

Gjest gjesta
Skrevet

Men det er ikke pent med skjorta utenpå hvis mannen har stor og tydelig mage.... Da ser skjorta ut som et telt, og det hadde kanskje vært bedre å stappe den nedi buksa? :kle:

(Har sett noen "skrekk" eksempler på førstnevnte de siste dagene.)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns at det er penest med skjorten utenpå.

Skrevet

Tja, si det, det hadde jeg ikke tenkt på...

Min forlvoede bruker å putte den nedi stort sett, men jeg tror det avhenger av hvilken bukse/skjorte det er... for av og til er den utenpå. Og helt ærlig... jeg synes han justerer dette greit, for begge deler pleier se "rett" ut i den gitte settingen.

Skrevet

Vanlig dresskjorte (uansett om man har dressjakke utenpå) skal være inni buksa, alt annet utenfor.

Skrevet

Det kommer jo helt an på skjorta. De som er laget for å henge utenpå kan gjøre det, ellers syns jeg det er finest med skjorta nedi buksa.

Gjest Gjest
Skrevet

Liker best skjorta utenfor, men som andre sier, det er avhengig av skjorta og fasongen. Syns ikke det er pent med skjorta nedi buksa for de som har stor mage. Heller telt enn gravide-mage...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...