Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For noen måneder tilbake rotet jeg med en kar i fylla. Vi gikk på samme skole og kjente derfor litt til hverandre. Men etter roteepisoden angret jeg på det jeg hadde gjort. Har ikke rotet med andre i fylla siden jeg var 14 - og dengang lovet jeg høyt og hellig for meg selv å ikke gjøre det igjen. Ble slutt mellom eksen min og jeg for snart et halv år siden. Forholdet varte i flere år, og har etter bruddet tenkt med meg selv at det er lett å hoppe på den første og den beste fordi jeg har et savn etter noe. Og det var vel kanskje det jeg gjorde da.

Holdt derfor avstand til denne karen i noen uker, men det ble pinlig å omgås på skolen og måtte derfor få det hele ut av verden. Det endte med at vi fikk en del kontakt med hverandre og fant på ting sammen. Til slutt rotet vi igjen. Både én, tre og fire ganger - både i edru tilstand og etter noen glass alkohol. Enden på vise ble at vi hadde sex (og der klaffet vi 110% ).

Men jeg har fra dag én vært skeptisk til denne gutten. Ikke fordi han er en dårlig fyr, snarere tvert imot - han virker god tvers gjennom, og er både omtenksom, morsom og kjekk. Skepsisen har vel mer bunnet ut i dette:

– Jeg er redd at jeg lurer meg selv ved å involvere meg i en annen så kort tid etter et langvarige forhold. Er redd jeg ubevisst "bruker" ham for å komme over eksen (som jeg nå definitivt er over) - og det siste jeg vil er å bruke et annet menneske.

– Har vel også ganske høye krav i forhold til hva jeg ser etter hos en potensiell partner. Mye av tiden sammen har vi fyllt med kosing. Har vel derfor følt at jeg ikke kjenner ham godt nok, og har heller hektet meg oppi de ytre sidene ved ham. F.eks. røyking (er mer for hans del at jeg ikke ønsker at han skal gjøre det) og mye helgefyll. Har vært så opphengt i dette at jeg har tenkt at han er en type jeg ikke kunne ha gått inn i et forhold med. (Høres jo helt banalt ut dette her...)

På grunn av disse to tingene gav jeg derfor tidlig beskjed om hva jeg mente med denne kosingen. Det viste seg at vi var helt enige om at det vi drev med bare var en flørt. Han fortalte også at han hadde vært redd for at jeg la mer i det vi drev med enn ham selv.

Vi kom frem til at det var greit å holde på som vi gjorde, så lenge vi visste hvor vi hadde hverandre. Kosen syntes begge var eksepsjonell, men det vi hadde ellers var ikke noe utenom det vanlige.

Da dette skoleåret var over flyttet vi til hver vår by, og vi bor nå et stykke unna hverandre. Trodde egentlig ikke at han kom til å ta kontakt med meg, men det har han gjort - nesten hver eneste dag siden vi flyttet fra hverandre. Han har sendt meg mange meldinger, vi har ringt hverandre, og han har skrevet til meg at han bare blir gladere og gladere i meg. Skriver at jeg er den nydeligste jenta, og jeg vet at han har fortalt om meg til venner og familiemedlemmer. Han skriver også stadig vekk at han savner meg.

Har tenkt mye på ham etter at han flyttet. Hver eneste dag - flere ganger om dagen. Ser på bilder av ham, tenker på alt vi har gjort sammen, merker at jeg savner ham - og sier det til ham også.

Men jeg er redd for å plutselig få et slag i trynet. Hva om han ikke mener noe mer med dette? Er jeg fortsatt bare en flørt for ham? Skal snart besøke ham for første gang etter at vi flyttet fra hverandre, og både han og jeg gleder oss masse. Men jeg føler altså at jeg ikke vet hvor jeg har ham...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...