Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er lei av mitt lange blonde rette hår...

Ønsker meg bølger i håret, men livredd for å ende opp med 80-talls permanent...

Det ideele hadde vært permanente bølger som gikk ut gradvis (så man slipper å ha det rett innerst når det vokser ut).

Noen som har hørt om en slik behandling eller har andre erfaringer.

Tips meg gjerne om frisører i Oslo-området. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg gikk til frisøren og sa jeg ville ha bølger i håret, ikke krøller av noe slag. ja, dette skulle de fikse. Jeg understrekte flere ganger hva jeg mente jeg ville ha og hva jeg absolutt IKKE ville ha. Det skulle ikke være noe problem, jeg skulle få bølger. Resultatet? Krusekrøller.... Enda nå etterover 3 mnd er det fortsatt krøller som jeg retter ut så og si hver eneste dag, men de er da i allefall på vei til å bli bedre. :/

Det skal være noe som heter Headlines (Nikita), det skal være bølger og ikke krøller, bare nok til at håret ikke blir stritt. Dette tok jeg for flere år siden og ble veldig fornøyd, men det gikk ut etter ca 2 mnd.

Endret av Kitz
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg spurte også frisøren om jeg kunne få bølger (dette var på videregående for ca 7-8 år siden), men jeg fikk krøller. Etter ca et halvt år hadde det rettet seg ut nok til å kunne kalles bølger, og da så det jo ganske fint ut. Men jeg tror ikke jeg har tenkt å prøve det igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg fikkett rent NEI fra en frisør når jeg forhørte meg om jeg i det hele tatt kunne få det. Hadde fort tynnt og fint hår- typisk nordisk. Jeg ville skadet det mere med perm enn ved å brukke tykk krølltang noen ganger i uka :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...