Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en mascara som separerer og forlenger vippene. Den må ikke klumpe, og må være vannfast. Og sist men ikke minst, jeg må finne den på Taxfree.

Noen forslag?

Har for tiden Isodora. er ikke fornøyd, klumpete og fælt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lancome Hypnose er min favoritt, har ikke funnet noen bedre!

Skrevet

Jeg vil anbefale deg en nye til Kanebo 38! Den er vannfast for vann under 38 grader, og er bortimot perfekt :)

Skrevet
Jeg vil anbefale deg en nye til Kanebo 38! Den er vannfast for vann under 38 grader, og er bortimot perfekt  :)

Men den forlenger jo ingenting.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Helena Rubinstein - lash queen. Den finnes også i vannfast. Den er dyr, med den beste jeg hittil har prøvd! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Den nye gjør jo det?

Jeg har flere favoritter i kategorien forlenger; Distinguish fra Shiseido, Spectacular fra Rubinstein, Lash XL fra Estee Lauder, og muligens også Lash Queen fra Rubinstein (har brukt den for kort tid til å bestemme meg helt).

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Revlon sin mascara, den vannfaste. den forlenger ikke, men er den eneste mascaraen (utenom Kanebo 38° som sitter skikkelig).

Skrevet

Jeg har funnet mascaraen for meg, nemlig Bobbi Brown Essentials. Den er helt fantastisk, ingen klumper bare tykke, lange og adskilte vipper :)

Skrevet

Jeg synes den forlenger, med tanke på de som egentlig skal forlenge, men som drysser så mye at de ser kortere ut. (feks diorshow)

Skrevet

Å jeg hater når de drysser. Har hørt at når de drysser er det tegn på at de er blitt 'gamle', etter 3-6 måneder...

Hvor lenge har dere mascaraen deres før dere bytter ut?

Gjest Gjesta
Skrevet
Å jeg hater når de drysser. Har hørt at når de drysser er det tegn på at de er blitt 'gamle', etter 3-6 måneder...

Hvor lenge har dere mascaraen deres før dere bytter ut?

Noen mascaraer drysser selv om de er nesten helt nye. Jeg bytter stort sett mascaraer etter 2-3 måneder, men har alltid flere i bruk samtidig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Guerlain sin primer under Kanebo 38 grader, og det er min perfekte kombinasjon!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har funnet mascaraen for meg, nemlig Bobbi Brown Essentials. Den er helt fantastisk, ingen klumper bare tykke, lange og adskilte vipper :)

Min favoritt også!

Kjøper den på SN for under 100,-

Gjest Mireya
Skrevet (endret)

Lancôme Hypnose! :Nikke: (Ikke vannfast-versjonen)

Kommer ikke til å prøve noen annen mascara! (Og jeg har prøvd flere tidligere, både billige og dyre.. ingen kommer opp mot denne!)

Endret av Mireya
Gjest Lanyah
Skrevet

Lancôme Hypnose! :hjerter_rundt: Har leeeeenge lett etter en maskara som jeg virkelig kunne være fornøyd med, kjøpte den på Taxfree for 1 mnd. siden, og den er perfekt! Jeg har den ikke vannfaste versjonen jeg også, men den finnes jo som vannfast også! :) Lurer på å kjøpe den vannfaste neste gang, siden jeg pleier å bruke det.

Skrevet

*noterer*

Takk for tips! Gleder meg til å saumfare taxfree for mascaraer når jeg reiser på ferie =)

Gjest Gjest
Skrevet
Den nye gjør jo det?

Jeg har flere favoritter i kategorien forlenger; Distinguish fra Shiseido, Spectacular fra Rubinstein, Lash XL fra Estee Lauder, og muligens også Lash Queen fra Rubinstein (har brukt den for kort tid til å bestemme meg helt).

Hvordan er Spectucalar i forhold til Lash Queen? Hvilken av de gir mest volum f.eks? :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Hvordan er Spectucalar i forhold til Lash Queen? Hvilken av de gir mest volum f.eks?  :)

Jeg har ikke prøvd Lash Queen, men Spectacular var en stor skuffelse. Vippene mine klumpet seg sammen så det så ut som om jeg hadde tre fluebein til vipper. Det er kosten sin feil da, for jeg prøvde selve mascaraen med en annen kost, og da så det straks bedre ut; Det så faktisk veldig bra ut da. Neste gang skal jeg prøve Lash Queen.

Må tilføye de mascaraene jeg har vært aller mest fornøyd med: Clarins og YSL. Til daglig bruk holder jeg en knapp på Clarins, den skiller vippene, og de ser fantastiske ut :sexy:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har både Spectacular og Lash Queen, og Spectacular vinner helt klart.

Skrevet
Jeg synes den forlenger, med tanke på de som egentlig skal forlenge, men som drysser så mye at de ser kortere ut. (feks diorshow)

Diorshow er den eneste jeg liker - så forskjellige man er. (den drysser ikke i det hele tatt på meg)

Jeg har erfart at man må prøve forskjellige mascaraer før man finner noe man selv liker. Anbefalinger er håpløse fordi alle har forskjellige vipper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...