Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min var "Diamonds and pearls" med Prince.

En ypperlig cd, men jeg kjøpte den pga. hologram-coveret. Ante ingenting om musikken, syntes bare det glitret så fint :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må ha vært Amy Grant - Heart in Motion.

Gjest Gjesta
Skrevet

Mener å huske at det var Mighty like a rose med Elvis Costello. Enten den eller REMs Document (som jeg allerede hadde på LP)

Gjest gjest1
Skrevet

Det var nok Haddaway det gitt. Tror faktisk albumet het Haddaway det også. Rundt om 92-93.

Skrevet

I'm Breathless med madonna. Filmmusikk fra Dick Tracy. Jeg så aldri filmen, men husker at den fikk slakt av en annen verden.

Gjest Sativa
Skrevet

Deep Purple, " Made in Japan" (1973 tror jeg)

Gjest Gjest
Skrevet

U2 med Joshua tree, begynner å bli noen år siden det ja. :ler: Fin plate er det nå uansett.

Gjest Gjesta
Skrevet

Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band

Skrevet

Det verste er at det var "Absolute Music 5"... :sjenert:

Bare bevis på at selv en musikknerd som jeg har vært 13 år en gang. :ler:

Skrevet

Tror muligenst det må ha vært en av skivene til Metallica. Men tror jeg kjøpte LedZepp III eller IV på LP før det.

Gjest Fruktfat
Skrevet

hadde akkurat kjøpt meg cd-spiller og måtte jo ha noe å spille, men den lokale cd-sjappa hadde veeldig dårlig utvalgt, så endte opp med ace of base...

Skrevet

Husker det var en stor dag for meg da faren min og jeg dro til byen for å kjøpe min første CD. Jeg gikk på barneskolen og ønsket meg CDen fra filmen Annie, for den hadde venninna mi på kassett. Men jeg fikk ikke lov til å velge den. Det endte med at faren min valgte CD for meg.

Det ble Jonas - nesten skolegutt/Jonas i jungelen. :ler: Samme år fikk jeg Folk er rare 2 med May Britt Andersen i julegave.. Ja, ja.

Skrevet

Smurfehits

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest gjesta
Skrevet

DDE

Datteren min fikk velge.

Jeg hadde aldri hørt om de før.

Skrevet

Whitney Houston - I wanna dance with somebody

Skrevet

Take That "Back for Good"!!! Husker ikke om det var tittelen på CDen, men den sangen var i hvert fall på den. Sukk, *mimre, mimre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...