Gå til innhold

når han kommer

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan merker man på en mann når det er rett før han får orgasme?

Enkelt og greit spørsmål :)

Skal pirre min mann med en heftig tungelek, og vil ikke at han skal komme i munnen min. Vil gjerne vite hvordan jeg ser når det er rett før dere mannfolk kommer. :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Eh... Når han roper "Nå kommer jeg, nå kommer jeg, nå kommer jeg!"?

Skrevet

Det varierer vel fra mann til mann vil jeg tro. Nå har det ikke vært særlig enkelt for meg å foreta en klinisk observasjon av megselv når jeg kommer, men jeg regner med at det kan høres på pusten, stønningen, og at jeg føler for å leke Elvis med hoftene. Skinkemusklene strammes, og jeg må konse for ikke å jokke utstyret opp i kjeften hennes. Om hun har en hånd på magen min hjelper det mot dette.

Men om du har tenkt å bryte akkurat i det han kommer kan det bli et antiklimaks, med mindre du erstatter munnen med noe annet.

Gjest Gjest
Skrevet

Det jeg merker det på er at han blir strammere, og det pulserer hardere i han. Da kan jeg, om jeg vil, enten stoppe opp for å fortsette senere, forsette og la han komme i munnen på meg, eller finne på noe annet ;)

Men kan du ikke bare be han om å si i fra når han kommer? Ikke nødvendigvis med ord, men for eksempel at han knytter hånden, stønner el.

Skrevet

Hanblir liksom litt "borte", og beveger hoftene temmelig heftig,

Gjest Gjest
Skrevet

Enkelt og greit spørsmål :)

Skal pirre min mann med en heftig tungelek, og vil ikke at han skal komme i munnen min. Vil gjerne vite hvordan jeg ser når det er rett før dere mannfolk kommer. :P

Det varierer fra mann til mann, og fra gang til gang.

Kan du ikke bare be han om å si ifra når han kjenner orgasmen nærme seg?

Gjest Gjest
Skrevet

For all del, ikke gå for langt.

Kan ikke tenke meg noe verre enn å "komme inn i orgasmen" for så å bli avsluttet før spruten kommer.

For min del vil jeg si at orgasmen starter ca3-5 sekunder før selve spruten kommer.

Gjest Gjest
Skrevet
Eh... Når han roper "Nå kommer jeg, nå kommer jeg, nå kommer jeg!"?

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har for tiden en mann som lager masse lyder, det er herlig! Hører lett når han kommer :) Ellers merker jeg det jo alltids på andre ting.. vanskelig å sette ord på, men som en annen bruker nevnte så strammer det seg på en måte, og pulserer hardere. Lurer meg på om ikke testiklene også trekker seg litt sammen.. hmm. Skal undersøke dette nærmere ved neste anledning!

Skrevet

Kan ikke tenke meg noe verre enn å "komme inn i orgasmen" for så å bli avsluttet før spruten kommer.

For min del vil jeg si at orgasmen starter ca3-5 sekunder før selve spruten kommer.

Det kaller jeg "å ødelegge en orgasme". Legger meg heeelt flat om jeg har bidratt til en slik fadese, og er suuuperdeppa etterpå. "Unnskyld puuus det var ikke meningen!!! Det var bare så godt, unnskyyyld!!!".

Så ja, TS, vær forsiktig!

Gjest fluesmekker
Skrevet

"Gå for langt"? At partner slutter for tidlig eller? *trøtt*

Skrevet

men dersom man da ikke ønsker spruten i munnen, hva gjør man da?

om det oppfattes som slemt å fjerne munnen før han kommer mener jeg, holder det om man tar over med hendene liksom?

det blir vel en ganske annen følelse det og?

Gjest Gjest
Skrevet

trådstarter her.

Har nok ikke tenkt å gå for langt. :D Akkurat passe mye, tenkte jo en vri som at jeg gir ham oral til det er rett før det går for ham og deretter ri ham til han kommer. Det VET jeg han liker (Det gjør vel de fleste..) ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Følg med på ballene, så har du en god peiling på om det nærmer seg. De blir mindre og hardere, skrumper inn. i det han kommer føles det som å ta på en slik ruglete stein som er inni...tja...fersken (?) Da trekkes de helt oppi "systemet" Merkelig og fasinerende :ler:

Slå aldri feil her i alle fall

Gjest Gjest
Skrevet

La ham komme i munnen din og svelg sæden eller du kan spytte den ut. Et annet alternativ er å runke ham utover brystene/ansiktet ditt. Dette vil han ganske sikkert like.

Skrevet

Vil ikke anbefale å sprute på deg selv, om du ikke vet om han liker det!

Jeg tror jeg hadde reagert litt spesielt om plutslig kjæresten min hadde begynt å sprute sæden min utover seg selv :s

Synes idèen din om å først gi han oral til han nesten kommer, for så å ri han hørtes smart ut jeg...

Det er jo du som kjenner han best av oss (håper jeg ;) ), så det er du som burde vite best hva han liker.

Løkke te!

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Han får reisning. Da er det ikke mange sekundene igjen...!

Skrevet

Takk...

:sjarmor:

CD

Skrevet

Hadde det bare vert så enkelt for allle :sur:

Har ofte problemer med å få orgasme jeg

Spesielt da ved bruk av kondom :overrasket:

Skrevet
Vil ikke anbefale å sprute på deg selv, om du ikke vet om han liker det!

Jeg tror jeg hadde reagert litt spesielt om plutslig kjæresten min hadde begynt å sprute sæden min utover seg selv :s

Tror jeg hadde reagert svært positivt. Det er frekt og sexy- deilig.

CD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...