Anne Mona Skrevet 25. desember 2002 #1 Del Skrevet 25. desember 2002 Er det noen som vet dette: Jeg var så heldig å få en bærbar PC med et Gold Card for GSM og ISDN (som jeg antar kan sammelignes med et modem?). Jeg er vanligvis kobla til nettet via kabel, så jeg har glemt alt om ISDN. Men hva skal/må jeg gjøre for å få denne bærbare på nettet? Må jeg skaffe meg et (annet) ISDN-abonnement enn det vi har til telefonen? Eller skulle det bare vært å koble den rett i ISDN-kontakten? Kanskje du vet om noen andre sider som tar opp dette hvis du ikke kjenner til problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 26. desember 2002 #2 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei. Du må ha modem, men det ser det ut til at du har. Og så må du ha tilkoblingsopplysninger til f.eks. Telenor som du ringer opp så du kommer ut på nettet. Hvis du ikke har det allerede, så kan du kanskje bruke ting som Frisurf for å koble deg opp. Innstillingene gjør du enten gjennom vanlig nettverkstilkoblinger under kontroll-panelet, eller gjennom Alternativer i IE eller annen nettleser. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå