Gjest Chrizzy Skrevet 11. juli 2006 #41 Skrevet 11. juli 2006 Hester har faktisk klitoris, slik alle pattedyr-hunner har. Til og med hvalen har klitoris. Her er forresten en artikkel om pygmé-sjimpansenes sex og samhold: http://www.geocities.com/willc7/bonobos.html ← Men fungerer den som vår? Den blir jo ikke berørt under parring eller ellers? Hvorfor er den der da?
Gjest KA Skrevet 11. juli 2006 #42 Skrevet 11. juli 2006 Men fungerer den som vår? Den blir jo ikke berørt under parring eller ellers? Hvorfor er den der da? ← Av samme grunn som at menn har brystvorter. I begynnelsen utvikler fosterene seg likt, og både penis og vagina har samme "utviklingsgrunnlag" i fosterstadiet. Hos pattedyr hvor hannen har penis-ben, vil det også finnes et lite ben i hunnens klitoris. Det er meg bevisst ikke påvist orgasme hos alle dyrearter, klitoris til tross, men det virker som om de teoretisk sett er i stand til det. Mener en gang å ha lest en artikkel om orgasme hos mus. Som i gnager, altså.
Gjest Chrizzy Skrevet 11. juli 2006 #43 Skrevet 11. juli 2006 (endret) Ok. Så plutselig for meg en mus som får en kraftig orgasme Endret 11. juli 2006 av Chrizzy
Gjest KA Skrevet 11. juli 2006 #44 Skrevet 11. juli 2006 Ok. Så plutselig for meg en mus som får en kraftig orgasme ← En skikkelig sprute-orgasme :-D Nå fikk jeg plutselig et mentalt bilde av en skunk som får orgasme
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #46 Skrevet 12. juli 2006 Neida, alt det der er digg. Men sex med dyr, det har man ikke. ← Det er nok noe kulturelt betinget at vi alle synes det er "æsj" med dyresex. Jeg har hørt om et tilfelle hvor det ble oppdaget at en kvinne(tror hun var tilbakestående) brukte hunden sin for egen tilfredstillelse. Hun smørte inn sitt eget kjønnsorgan med sjokoladepålegg og lot hunden slikke det av. Utover det moralske(og evnt for mye sjokopålegg) tror jeg verken hun eller hunden led overlast her...
Gjest d'Arc Skrevet 12. juli 2006 #47 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Det er annerledes å la en hund slikke av sjokoladepålegg enn å stå nedi i fjøset sitt og feie over flest mulig griser. For det leste jeg i avisa engang så. Eklingen. Endret 12. juli 2006 av d'Arc
Gjest Pet Skrevet 12. juli 2006 #49 Skrevet 12. juli 2006 Ja og nei. Begge deler er sex med dyr? ← Nå tror jeg ikke det å spise sjokoladepålegg oppfattes som å ha sex for en hund, uansett hva den spiser det av. Men det er da så mye fint å få kjøpt i latex, så hvorfor involvere Passopp?
CoolDuckie Skrevet 12. juli 2006 #50 Skrevet 12. juli 2006 Dyr har ingen glede av å ha sex med mennesker (de har ikke glede av å ha sex med dyr av sin egen art heller for den sags skyld, de har sex kun for å forplante seg). Dyr har ingen moral og "vet ikke bedre". Dyr, spesielt hunder, stoler på og ser opp til eieren sin og når eier bruker dyret til å tilfredstille seg selv seksuelt mener jeg at det er misbruk av dyrets tillit. ← Er ganske sikker på at du tar feil her. Pattedyr føler trolig lyst ved å spise og å ha sex. Begge deler er såkalte "approach" motivatorer som bidrar til å initiere atferd rettet mot et mål. Alle som har hatt hund eller katt vet at dyrene kan nyte å bli klappet osv. CD
Derrier Skrevet 12. juli 2006 #51 Skrevet 12. juli 2006 (og evnt for mye sjokopålegg) tror jeg verken hun eller hunden led overlast her... ← Er ikke hunder ganske sensitive overfor sjokolade? Mener det setter hjertet deres i høygir, så derfor må de få hundesjokolade som er tilpasset dem.
la Flaca Skrevet 12. juli 2006 #52 Skrevet 12. juli 2006 Tusen takk for mange fine svar. Synd at enkelte her inne skriver tull om det, men slike er det vel overalt. Jeg har en gang sett på venninna mi når hun vasket en av hestene hennes. Hun visste ikke at jeg var kommet og så meg ikke. Jeg kunne se at hun holdt godt rundt hestens pik og skjøv den frem og tilbake. Det så også ud som hun slikket på den, men jeg vet ikke det helt for jeg torde ikke gå nærmere for å se. Men en ting så jeg veldig godt -og det var at hun koste veldig med seg selv. Hun hadde også en dildo som hun brukte, og jeg kunne også høre at hun fikk orgasme.← Det der hørtes veldig overbevisende ut ja. Ser tydelig for meg en 15 år gammel gutt som har lest litt for mange erotiske noveller og vil ha greie på om det er sånn i virkeligheten!
Gjest fluesmekker Skrevet 12. juli 2006 #53 Skrevet 12. juli 2006 Hehe, ja, det er rett, man skal ikke gi hunder sjokolade Er ganske sikker på at du tar feil her. Pattedyr føler trolig lyst ved å spise og å ha sex. Begge deler er såkalte "approach" motivatorer som bidrar til å initiere atferd rettet mot et mål. Alle som har hatt hund eller katt vet at dyrene kan nyte å bli klappet osv. Jeg har hørt at mennesker og delfiner er de eneste dyra som har se for nytelsens skyld. At andre dyr får orgamser er jeg fult klar over. Men ikke heng deg opp i det, poenget mitt var det siste jeg skrev: Dyr, spesielt hunder, stoler på og ser opp til eieren sin og når eier bruker dyret til å tilfredstille seg selv seksuelt mener jeg at det er misbruk av dyrets tillit. Pluss, som andre sier, det er bare nasty. Er jeg da liksom skikkelig sneversynt fordi jeg ikke gidder å forsvare folk som tenner på å ha sex med kjæledyra sine?
Gjest KA Skrevet 12. juli 2006 #54 Skrevet 12. juli 2006 Hehe, ja, det er rett, man skal ikke gi hunder sjokolade Jeg har hørt at mennesker og delfiner er de eneste dyra som har se for nytelsens skyld. At andre dyr får orgamser er jeg fult klar over. Men ikke heng deg opp i det, poenget mitt var det siste jeg skrev: Dyr, spesielt hunder, stoler på og ser opp til eieren sin og når eier bruker dyret til å tilfredstille seg selv seksuelt mener jeg at det er misbruk av dyrets tillit. Pluss, som andre sier, det er bare nasty. Er jeg da liksom skikkelig sneversynt fordi jeg ikke gidder å forsvare folk som tenner på å ha sex med kjæledyra sine? ← Spørsmålet er om dyra selv føler seg misbrukt. Tror nok det er verre for hunder å måtte gå i bånd hele tiden enn at noen "misbruker deres tillit", som du hevder. Dessuten har de fleste, om ikke alle primater sex også for gledens skyld. Om du leste artikkelen om pygmé-sjimpansene, der beskrives tungekyssing, gjensidig masturbasjon, oral sex og til og med lesbisk sex blant apene. Pygmé-sjimpansene er da også kjent for deres enorme drifter, og har sex for den minste ting. Sjimpanser generelt er meget aggressive, men disse apene bruker sex til å løse konflikter istedenfor vold. Nå sier du kanskje at primater er dyr av høyerestående intelligens, og det stemmer. Men også laverestående dyr har sex utenfor sin egen rase. Kanskje hunden ikke er klar over hvorfor han er kåt, han bare må få utløsning for disse følelsene på et eller annet vis -- fordi han føler den samme trangen som menn også kjenner seg igjen i: et rent fysiologisk behov for å ha sex. De beskylder ikke bordbenet for å misbruke deres tillit, og heller ikke bena til gjester som kommer på besøk. Tror nok heller en hund vil føle seg mer takknemlig enn misbrukt om et menneske skulle hjelpe ham å dekke dette behovet. For hannen -- også blant oss mennesker -- er ikke "tillit" noen særskilt faktor når det kommer til sex. Dette er selvfølgelig en generalisering, men menn behøver ikke å føle tillit på noen måte som kan sammenlignes med tillitsfølelsen kvinner har behov for. Om jeg var kåt, og en kvinne (som jeg ellers ikke ville hatt sex med) hjalp meg, ville jeg ikke funnet på å føle det som et misbruk av tillit. Aldri i verden. Jeg hadde lyster, og jeg agerte på dem. Var jeg så kåt at jeg ville hatt sex med noen jeg ellers ville skydd unna, er jo det min egen feil. Og da spiller det ikke noen rolle om jeg faktisk fikk meg eller ikke. Like kåt var jeg jo uansett. Kan ikke se for meg at hanner av andre dyrearter ville følt det annerledes. Eneste forskjellen er at jeg, som menneske, muligens ville fått dårlig samvittighet for å ha misbrukt hennes tillit. Men dette tror jeg blir for abstrakt for hunder. Jeg føler det straks blir noe annet når det er tisper og hunner av andre dyrearter det blir snakk om, da disse i langt mindre grad føler behov for sex -- spesielt med andre raser. Og de er heller ikke fysiologisk tilpasset til å ta imot andre arter, og jeg tviler på at de kan nyte seksuell menneskekontakt på samme måte som hanner. Likevel er det vi mennesker som tillegger sex en "tabu" og "skitten" kvalitet, og det er dette som gjør at vi kan synes sex er "ekkelt". For dyrearter som har sex uten at følelser er involvert vil seksuell kontakt ikke være skittent eller ekkelt, og det vil ikke ha noe med tillit å gjøre. Den eneste måten de vil føle seg misbrukt på er om det gjorde fysisk vondt. Hvorfor skulle en hund føle sin tillit misbrukt av seksuell stimulering, men ikke av kjærlig kos og klapp? For hunden er en god følelse en god følelse, og vil ikke se noe behov for å analysere det nærmere.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #55 Skrevet 12. juli 2006 Hvis det skulle hjelpe for noen her inne, kan jeg god innrømme at jeg er meget fassinert av hestens pikk. Jeg er 23 år og har hatt hester siden jeg var barn. Hestepikken er vel et eksempel på den mest perfekte pikk som kan tenkes å eksistere. ← Jeg er også jente på samme alder, og kan skrive under på dette. Hesten er ett veldig sensuelt dyr, og hestepikk har noe fascinerende ved seg. Synes av en hest på ett jorde som står og viser seg i all sin prakt er sexy, og hester som parrer seg er en vakker oppvisning i brunst. Ser man på hesten som symbol i feks drømmer linkes den også opp mot menneskelig seksualitet, så det er absolutt en link her. Men derfra til å faktisk gjøre noe med det er ett litt for langt steg i mitt hode. Kunne aldri ramle meg inn å ta på en hestepikk, så noen av historiene i denne tråden synes jeg høres laltfor ekstreme ut.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #56 Skrevet 13. juli 2006 Jeg er også jente på samme alder, og kan skrive under på dette. Hesten er ett veldig sensuelt dyr, og hestepikk har noe fascinerende ved seg. Synes av en hest på ett jorde som står og viser seg i all sin prakt er sexy, og hester som parrer seg er en vakker oppvisning i brunst. Ser man på hesten som symbol i feks drømmer linkes den også opp mot menneskelig seksualitet, så det er absolutt en link her. Men derfra til å faktisk gjøre noe med det er ett litt for langt steg i mitt hode. Kunne aldri ramle meg inn å ta på en hestepikk, så noen av historiene i denne tråden synes jeg høres laltfor ekstreme ut. ← Det å ta på den er vel ikke så skremmende. Det gjør vel de fleste når den skal vaskes. Det er veldig viktig å holde det rent i dette området. Jeg har flere ganger sett hester med erigert hestepikk, og flere ganger skjer det også at de banker den mot maven. Jeg lurer veldig på om de gjør det for tilfresstillelsens skyld - en slags onanering.
Gjest Frustrert mann Skrevet 13. juli 2006 #57 Skrevet 13. juli 2006 Jeg er også jente på samme alder, og kan skrive under på dette. Hesten er ett veldig sensuelt dyr, og hestepikk har noe fascinerende ved seg. Synes av en hest på ett jorde som står og viser seg i all sin prakt er sexy, og hester som parrer seg er en vakker oppvisning i brunst. Ser man på hesten som symbol i feks drømmer linkes den også opp mot menneskelig seksualitet, så det er absolutt en link her. Men derfra til å faktisk gjøre noe med det er ett litt for langt steg i mitt hode. Kunne aldri ramle meg inn å ta på en hestepikk, så noen av historiene i denne tråden synes jeg høres laltfor ekstreme ut. ← Så hvis jeg går ut i skogen, kler meg naken og får ereksjon, kanskje koser litt med meg selv og jeg skulle være så uheldig at en dame ser meg så er jeg en blotter. Men hvis jeg får meg en svær hestepikk og står og viser meg i all min prakt og dunker den mot magen så er det sexy og en vakker oppvisning i brunst? Kanskje jeg risikerer at dama kommer bort og tar på den eller koser med den?? Det er ikke lett å være mann med en sterk seksualitet, håper jeg blir hest i neste liv...
Gjest seroxata Skrevet 16. juli 2006 #58 Skrevet 16. juli 2006 øøøh.. jeg har drevet med hest siden jeg var liten, og har aldri aldri kunnet tenke slik på hestene mine! urk. Og som sagt før, hestene trekker inn pikken når en skal pelle ut den gjørmete gugga, så du må stå og grave inni! og jeg synes ikke det heller er noe videre morro, men hesten klarer ikke vaske seg selv der...
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #59 Skrevet 17. juli 2006 Så hvis jeg går ut i skogen, kler meg naken og får ereksjon, kanskje koser litt med meg selv og jeg skulle være så uheldig at en dame ser meg så er jeg en blotter. ← Nei, dersom jeg kom over en naken, onanerende mann i skogen ville jeg ikke sett på han som blotter. Hadde tenkt "oisann" og sneket meg vekk bare. (Men dersom du var innmari fin hadde jeg muligens kikket litt også... ) En blotter er en som viser seg frem med vilje, og feks hopper ut foran deg med og slenger med utstyret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå