Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Min venninne (27 år) har fortalt meg at det skal være vanlig at stallpiker også noen ganger kan bli seksuelt opphisset av hestene. Hun har fortalt at når de vaskes kommer ofte pikken ut og blir stor og stiv. Er det noen herinne som ved hvor vanlig det er? Jeg har egen hest i min venninnes stall og har altid lurt veldig på dette.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Gå og napp loffen din lillegutt en annen plass
Christiane Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Det høres ganske rart ut. Jeg har eid forskjellige hester siden jeg var 8 år, og jeg har til gode å bli seksuelt opphisset av dem. Dog er det sikkert noen utskudd blandt de som faktisk jobber i diverse staller, som blir det.
Gjest KA Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 At det er en typisk forekommelse at jenter blir opphisset av hester tviler jeg sterkt på, men vet at det skjer hist og pist. Folk tenner på mye rart, og dyr er faktisk langt fra det merkeligste når du har sett hva som finnes der ute i den store vide veven.
Gjest splæsj Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Klart det. Alle jentene som går i stallen elsker å runke hestep**k.
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Jeg tror det er langt mer uvanlig enn vanlig. Menn er så rare, det virker som mange fler menn tenner på å tenke på en jente med et dyr (hund, hest osv), enn en jente tenner på en mann med en sau eller en hest...
Gjest KA Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 Jeg tror det er langt mer uvanlig enn vanlig. Menn er så rare, det virker som mange fler menn tenner på å tenke på en jente med et dyr (hund, hest osv), enn en jente tenner på en mann med en sau eller en hest... ← Kan godt være. Selv tenner jeg på kvinner som kan være perverse -- uten at jeg nødvendigvis deler deres perversjon. Kan ikke forklare det. Men kvinners fantasier er ikke nødvendigvis enklere å forklare.
Gjest fluesmekker Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har holdt på med hester i alle år, har vært i mange staller og kjenner mange "stallpiker", men har aldri møtt noen som tenner på hester.. Tenker overhodet ikke seksuelt verken når jeg rir eller vasker hestens penis Mulig andre gjøre det, men imine øyne er det perverst og galt. For meg går det å tenne på dyr du steller meg ut på deg samme som å tenne på barn du passer på ol.
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Kan godt være. Selv tenner jeg på kvinner som kan være perverse -- uten at jeg nødvendigvis deler deres perversjon. Kan ikke forklare det. Men kvinners fantasier er ikke nødvendigvis enklere å forklare. ← Vi blir nok "perverse" på en annen måte ja. F eks det at mange kvinner fantaserer om å bli voldtatt, jeg tror ikke så mange menn gjør det...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 Hahahaha.. Tviler på at det er så vanlig, du
Gjest Pet Skrevet 10. juli 2006 #11 Skrevet 10. juli 2006 Se ikke bort i fra at unge jenter kan oppleve det som pirrende å sitte og hompe opp og ned på hesteryggen, men tviler på at det har noe med selve hestkuken å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #12 Skrevet 11. juli 2006 OM det skulle være en fascinasjon - som jo ikke er helt unaturlig i og med at det er en svær pikk - så tror jeg veldig få ville innrømmet det eller gjort noe videre med det.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #13 Skrevet 11. juli 2006 Hvis det skulle hjelpe for noen her inne, kan jeg god innrømme at jeg er meget fassinert av hestens pikk. Jeg er 23 år og har hatt hester siden jeg var barn. Hestepikken er vel et eksempel på den mest perfekte pikk som kan tenkes å eksistere. Jeg tenker da aldri på å skulle ha den i meg, den ville nok være altfor stor til det. Men jeg har da også hørt om noen som har prøvd det. Men når jeg tar på den pirrer det godt i kroppen. Den er stiv og stor rett som det er, og jeg har flere ganger kommet inn til hesten når den står og banker den mot maven. Og jeg kan da innrømme at jeg kan bli god og våt av å ta på den da.
Derrier Skrevet 11. juli 2006 #14 Skrevet 11. juli 2006 Vi blir nok "perverse" på en annen måte ja. F eks det at mange kvinner fantaserer om å bli voldtatt, jeg tror ikke så mange menn gjør det... ← Joda. Men heterofile menn fantaserer i såfall gjerne om å bli voldtatt av en dame med strap-on.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 11. juli 2006 #15 Skrevet 11. juli 2006 Tusen takk for mange fine svar. Synd at enkelte her inne skriver tull om det, men slike er det vel overalt. Jeg har en gang sett på venninna mi når hun vasket en av hestene hennes. Hun visste ikke at jeg var kommet og så meg ikke. Jeg kunne se at hun holdt godt rundt hestens pik og skjøv den frem og tilbake. Det så også ud som hun slikket på den, men jeg vet ikke det helt for jeg torde ikke gå nærmere for å se. Men en ting så jeg veldig godt -og det var at hun koste veldig med seg selv. Hun hadde også en dildo som hun brukte, og jeg kunne også høre at hun fikk orgasme. Jeg har prøvd å snakke med henne mer om dette, men jeg vet ikke hvor mye jeg tør å si til henne. Bør jeg fortelle at jeg har sett på henne?
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #16 Skrevet 11. juli 2006 Beklager, men jeg tror deg ikke TS: Hvis du har hest selv, så vet du det og trenger ikke spørre her. JEg har hatt hest stort sett hele livet, og du mislykkes i å fremstå som hesteeier. Det du påstår at din venninne gjorde, er ikke mulig å få til, da hesten stort sett ikke gidder stå stille, og ingen hester jeg har vært borti, frivillig har latt noen "runke" seg. Tvertimot, de trekker inn hele stasen, og sparker gjerne etter deg hvis du prøver å rengjøre/plukke bort svart guffe som fort setter seg. Dette var min mening og erfaring.
Gjest fluesmekker Skrevet 11. juli 2006 #17 Skrevet 11. juli 2006 Enig med gjest over. Hesten trekker inn penis, skal du vaske må du inn med hånda og plukke, ikke "runke" den. Og at noen har med dildo i stallen og "tilfredstiller seg" foran hester kan jeg aldri se for meg..
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #18 Skrevet 11. juli 2006 Beklager, men jeg tror deg ikke TS: Hvis du har hest selv, så vet du det og trenger ikke spørre her. JEg har hatt hest stort sett hele livet, og du mislykkes i å fremstå som hesteeier. Det du påstår at din venninne gjorde, er ikke mulig å få til, da hesten stort sett ikke gidder stå stille, og ingen hester jeg har vært borti, frivillig har latt noen "runke" seg. Tvertimot, de trekker inn hele stasen, og sparker gjerne etter deg hvis du prøver å rengjøre/plukke bort svart guffe som fort setter seg. Dette var min mening og erfaring. ← Nettet er et stort sted. Tror nok du vil bli overrasket over ting du kan gjøre med en hest.
Gjest fluesmekker Skrevet 11. juli 2006 #19 Skrevet 11. juli 2006 Tror nok du vil bli overrasket over ting du kan gjøre med en hest. Det er mye og det meste faller under "utuktig omgang med dyr" og er ulovlig. Er veldig glad i både hester og andre dyr og syntes LITE om folk som forgriper seg seksuelt på dyr. Som jeg nevnte tidligere likestiller jeg det med å være seksuelt tiltrekket barn.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #20 Skrevet 11. juli 2006 Det forundrer meg mer hva folk kan finne på å fantasere om og dikte historier om. Nå skal jeg slutte å fore løk-troll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå