Gå til innhold

Slittentøy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den så liten ut til å bruke til skittentøy...

Skrevet

Mamma har sånne - to sett faktisk. På den ene sida av vaskemaskinene er det sortert etter hva som an vaskes sammen, og på den andre sida er det etter hvem klærne tilhører. Er så mange unger, så hun orker ikke brette og legge bort alt. Fine å stable og slikt.

Men å ha bare en av dem er litt lite. Supermammaen min vasker et par maskiner om dagen og har fem stk til skittentøy.

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)
Er det nokon som har ikea "sortera" til skittentøysortering?

Erfaring?

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Number=90076364

JA, det har vi, og det er jammen godt!! har to store og to små som står oppå hverandre på ene siden av vaskemaskinen, og to små på andre siden.

de er til lyst 40, mørkt 40, lyst 60, mørkt 60 på ene siden, og hvitt og ull på andre siden.

UTROLIG praktisk! tilogmed sambo klarer å sortere klærne sine, og jeg slipper å sortere utover hele gulvet. en liten er nok til en vask, og en stor til ca to.

vi har altså 6stk, og de tar ikke mye plass, kan som sagt stables.

ser at mange sorterer når de vasker, men det er jo den store fordelen her; du SLIPPER jo å sortere for det er gjort på forhånd! og når en liten er 1 vask, så KAN det jo ikke bli enklere!

Endret av Fruktfat
Skrevet

Disse bruker vi, har dobbelt sett (6 kurver og 2 sånne hvite skuffer)

Kurvsystem

Skrevet
Disse bruker vi, har dobbelt sett (6 kurver og 2 sånne hvite skuffer)

Kurvsystem

Den bruker vi også. Lettvint å bare ta med seg kurven bort til vaskemaskina, vaske, ta tøyet tilbake i kurven, og bort til snora og henge opp. Trenger ikke vaskebaljer da! ;)

Skrevet
Den bruker vi også. Lettvint å bare ta med seg kurven bort til vaskemaskina, vaske, ta tøyet tilbake i kurven, og bort til snora og henge opp. Trenger ikke vaskebaljer da!  ;)

Vi oxo bruker denne.. kjempegreit :)

Skrevet

Jeg har også kurvsystemet fra IKEA - fungerer som bare det :).

Skrevet

Synes de Antonius kurvene bare fungerer dersom de står inntil vegg, og helst på begge sider. Ellers kan fulle kurver raskt ramle ut.

Jeg kjøpte skittentøyskurv på Lidl med tre rom slik at man kunne sortere. Ettersom ingen av oss har blitt enige verken med oss selv eller hverandre om hva som skal i hvilket rom funker det dårlig...

Skrevet

Vi har slike og jeg synes de er helt ypperlige :)

Vi har 4 stk vi, to og to oppå hverandre.

Merket slik:

:) Hvitt tøy / lyse farger

:) Farget tøy

:) Ull /Silke/Håndvask

:) Sengetøy/Håndklær/Kokevask

Liker å ha litt orden ja :sjenert::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...