mizfoster Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Hmmm...skjønner ikke flørt! Har aldri vært med på det (tror jeg). Hvordan fungerer det?? Har i det siste vært utsatt for flittig bruk av komplimenter, invitasjoner (som dog ikke følges helt opp) og kommentarer som "jeg hadde ikke nektet deg å gå naken liksom...". Jeg vil tro at dette kanskje er ganske så i nærheten av flørt, men.. Så - til alle der ute som har litt peil: Hvordan gjenkjenner man flørting??? Hvordan flørter gutter? TOTALforvirra, nysingel snuppe.
mizfoster Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2006 Å kom igjen da!! Noen må hjelpe meg!! Veit det ser litt teit ut, men jeg er helt grønn!
Gjest Mann, Gjest Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Hei, tror vi menn flørter rimelig ofte. Ettersom det som regel er mennene som må ta iniativet i en flørt/bli kjent så blir det vel til vi øver og praktiserer hele tiden. Hvis jeg sa til en dame at jeg gjerne skulle sett henne gå naken, så ville det være fordi dame er attraktiv og at jeg virkelig vil se henne naken. Hvorvidt det ligger mer i det enn akkurat det, er nok noe forskjellig (tenker da på å innlede forhold eller bare begjær). For å være helt ærlig så er det vel ofte like vanskelig for en mann å tolke signalene fra kvinnene, i.e. hva som er flørt og hva som ikke er det. PS! Sender en mann sms til deg, prater og ler med deg, kanskje inviterer deg med på noe (tur, middag, kaffe, konsert etc.) så vil jeg si det er flørt. Men vet ikke om alle er enige i det.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Sender en mann sms til deg, prater og ler med deg, kanskje inviterer deg med på noe (tur, middag, kaffe, konsert etc.) så vil jeg si det er flørt. Men vet ikke om alle er enige i det. ← Dette er i høyeste grad flørt (og vel så det!) Det er et tegn på interesse! Hvis ikke de eksemplene der er flørt, hva er da, liksom?! Ellers er jo "alle" som bror og søster...
mizfoster Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2006 PS! Sender en mann sms til deg, prater og ler med deg, kanskje inviterer deg med på noe (tur, middag, kaffe, konsert etc.) så vil jeg si det er flørt. Men vet ikke om alle er enige i det. ← Takk og takk for svar - først og fremst! Jeg blir fortsatt ikke helt klok på dette, men jeg oppfatter det jo som flørt. Og for å ha det på det rene, så er ikke jeg ute etter noe seriøst forhold.. Er nettopp ferdig med et LANGT og SERIØST forhold, så jeg vil bare være med på morroa, for å si det sånn.. Noen tips til hvordan jeg skal forholde meg til han??
Gjest Gjest Mann Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Tja, jeg vil si at hvis du responderer på henvendelsene hans, d.v.s. svarer på sms'ene etc. så vil iallefall han oppfatte det slik at du er ikke helt avvisende. Hvis du i tillegg sender han melding, spør hvordan det går etc. eller tar kontakt uten at han har gjort det først vil jeg si at det vil bli oppfattet av han at du har intresse for han på ett eller annet vis. og kanskje det er nok til at han ber deg med på noe. Videre så ville jeg sagt at hvis dere får etablert en kommunikasjon og kanskje gjør noe sammen (tur, ut på byen/pub, kaffe, besøk, middag etc.) så vil dere jo bli bedre kjent og da vil det kanskje være naturlig for deg som del av deres diskusjoner og fortelle din situasjon og at du nå ikke ønsker noe nytt seriøst forhold akkurat nå. Det er jo ikke sikkert at han heller vil det. Hvordan det vil utvikle seg derifra, tror jeg er veldig indviduelt. Iallefall viktig at hvis du fremdeles ønsker videre kontakt med denne mannen i h.h.h.t de premisser du har satt, så må kanskje du overta litt av iniativ rollen. Dette p.g.a. at når du sier til han at du ikke vil ha noe forhold, kan han oppfatte det som at du ikke er intressert i han. Men igjen dette er veldig forskjellig fra mann til mann. Noen skjønner jo ikke at dama ikke er intressert i han selv om de skriker det i øret hans, og for noen så lykkes de jo med den strategien. Jeg selv er nok mer av den andre typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå