Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2002 #1 Skrevet 25. desember 2002 jeg er skikkelig utenfor! jeg er sammen en gutt som jeg elsker! men probølemet er bare det at jeg ikke helt hva andre tenker. når vi er ute hos familien min feks er han stille som en mus og folk må nesten dra tingene ut fra han og han sier nesten ikke et ord og spiser nesten ikke noe.. og ser ut som han bare kjeder seg! jeg har sagt det til han at jeg synes det er flaut og at jeg ikke vil ha det sånn, men det hjalp ikke nei! når vi da sitter der i familiesammenkomsten ser jeg da på andre par i familien som sitter å småler og koser hverandre osv.. føles som om ingen i min familie setter noe stor pris på han da! og jeg som sier så mye fint okm han til dem, kaksje også til tider litt overdrevent for at han skal bli likt og godttatt! jeg vil jo bare at de skal like han for den han er,,... noe han ikke er når vi er sammen andre!!!! det er så irriterende!
Linsi Skrevet 25. desember 2002 #2 Skrevet 25. desember 2002 Han er ikke sjenert da? Har dere vært sammen lenge? Jeg kjenner meg egentlig litt igjen. På mine første selskaper med familien til samboeren, sa jeg ikke spesielt mye selv. Det er ganske vanskelig å vite hva som er riktig å snakke om, når man ikke kjenner familien noe særlig. Men det hjalp etter hvert her da!
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2002 #3 Skrevet 26. desember 2002 jo han er sjenert!til de grader! men det burde da minske litt etter et par timer mener da jeg!!!! jeg føler jo svært med han i slike situasjoner, hadde ikke klart det no bedre med engang jeg heller, men jeg hadde da klart det til slutt!
Linsi Skrevet 26. desember 2002 #4 Skrevet 26. desember 2002 Ha tålmodighet kjære gjest :-? Joda, jeg skønner at det ikke er noe særlig for deg, men det er faktisk ganske vanskelig å komme ny inn i en familie.
Gjest Mzfire Skrevet 27. desember 2002 #5 Skrevet 27. desember 2002 Skjønner at du føler på at gutten din ikke oppfører seg som han pleier å være. Vet ikke hvor godt du kjenner ham, men du hadde vel merket det om han var besjeden og sjenert. Selv er jeg sjenert mot fremmede og folk jeg ikke føler meg trygg på. Mulig han også tier stille og er usikker. Ikke tørr å spise så mye, hvis han er redd for å spise for mye og at han ikke vil at familien skal tro han er en gris. Hvem vet? La han få mer tid sammen med familien så får du snart se om han slapper av og blir seg selv :D
Ann Forup Skrevet 28. desember 2002 #6 Skrevet 28. desember 2002 må sige nr 1 2 og 3 man kan da ikke være flov over sin kæreste det er det værest jeg har hørt, du skal støtte ham, han er helt sikkert frygtelig genert og da er det vanskelig at være ude bland ander, bak ham op og støt ham det er det han trænger...
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2002 #7 Skrevet 29. desember 2002 må sige nr 1 2 og 3 man kan da ikke være flov over sin kæreste det er det værest jeg har hørt, du skal støtte ham, han er helt sikkert frygtelig genert og da er det vanskelig at være ude bland ander, bak ham op og støt ham det er det han trænger... skal dette være et forsøk på å være intellektuell?
Veslejenta Skrevet 29. desember 2002 #8 Skrevet 29. desember 2002 En av de beste måtene å gjøre det på hvis han er veldig sjenert er å la ham bli kjent med bare et par stykker av gangen. Hvis han er sjenert fra før av og må måte hele bølingen på en gang, så er det ikke så rart at han ikke sier så mye. Prøv med å bare invitere et par stykker med dere ut på kafe eller på middag eller lignende. Helt uformelt og ikke legg noe press på ham, da tør han ihvertfall ikke si noe.
ROBBAN Skrevet 29. desember 2002 #9 Skrevet 29. desember 2002 Så som jeg ser på det så er de ikke typen sin feil att du har ett problem, de er du som skaper problemet. Om du er gla i typen din og elsker han høyt, så spiller de vell ikke noen rolle om hva andre syns om han eller? En del mennesker trenger tid til og åpne seg, jeg synes overskriften din forteller mer om deg en om han og den skremmer meg litt. Om jeg var gla inn en jente, og hun var alt for meg, så hadde eg ikke brydd meg om hva andre tykker å tenker om henne…. For i minne øyner så er hun perfekt!! Det blir ikke bedre av att du presser han og forteller att du blir flau av hans tilstedeværelse, de er å bare gjøre han enda mer usikker. Hvordan hadde du følt det om eg fortelte deg att du gjør meg flau innfør min familie, du hadde sikkert blitt lei deg over å høre dette og såret. De kan jo også vara de att han synes de er kjedelig og treffe familien din, har du reflekter på det?? Tipset fra meg til deg er: gi han tid til og åpne seg og var der for han, så vill de sikker ordne seg!
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2002 #10 Skrevet 29. desember 2002 jo jeg kan si meg enige i begge ting som har blitt sagt her! men jeg må også kunne innrømme at , jo jeg blir flau over han. han er det snilleste og godeste vesenet på denne jord når vi er alene, og jeg vil at alle skal kunne se hvor mye vi elsker hverandre og hvor mye han gir meg! men dette er vanseklig npr han ikke vil gi noe av seg selv foran min familie! når jeg da har sittet og fortalt dem hvor gentleman han er, og når han da dukker opp foran fam og viser seg å være noe helt annet, er det enkelt å forstå at de begynner fort å tenke! men på en annen side skjønner jeg han, klart en blir sjenert når hele familien på mange antall personer dukker opp!hvem ville ikke blitt det? men jeg mener at det burde jo løsne litt ettersom klokken når og timene løper og folk snakker til han! dessuten må det jo være bedre å prøve å gi et bra førsteinntrykk ved å snakke og være åpen, enn å sitte der taus og deretter angre på at det gikk rett i dass..l skjønner dere?
Ann Forup Skrevet 30. desember 2002 #11 Skrevet 30. desember 2002 undskyld mig dette er ikke et spørgsmål om at være intellektuell luere på om du ved hvad ordet betyder. jeg var bare shokeret over at man er sammen med en person som man er flov over, hvad ville du synes hvis din kæreste var flov over dig ville du ikke blive ked af det ??? hvis min kæreste var flov over mig så havede jeg ikke boet med ham længe men som sagt hver mand sin smag....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå