Gå til innhold

Slikke ei jente

Gjest Gjest_trådstarter_*

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Den typen jeg nevnte tidligere er heller ingen "vanlig" type!

Noe klarer å få det også - men yterst få  ;)

Jeg vet det, for jeg har hatt det flere ganger ;)

Grunnen til at jeg nevnte det var fordi jeg tenkte at ikke noen skulle bli forvirret. Det var bare flisespikkeri, en bagatell :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Jeg vet det, for jeg har hatt det flere ganger  ;)

Grunnen til at jeg nevnte det var fordi jeg tenkte at ikke noen skulle bli forvirret. Det var bare flisespikkeri, en bagatell  :)

Jammen da vet du det da!

Jeg svarte egentlig i utgangspunktet på SW20 sitt innlegg når det gjaldt dette da!

(innlegg 9)

Før det SW20 "spurte" om svarte jeg på utgangsspørsmålet! hvis du ser etter! ;) (innlegg 8)

Endret av Miloine
Gjest gutt 29
Skrevet

DE få gangene du svarer her er det så toppe svar at jeg leser gladelig bestandig når jeg ser du har svart. lærerikt veldig lærerikt

Gjest Gjest
Skrevet

For min del er det viktigste som en har nevnt tidligere, ALDRI spør "kommer du snart?"...slikk! ikke snakk! ;)

Skrevet

Hvordan man liker å bli slikket er nok svært individuelt.

Personlig synes jeg det er viktig med myk tunge. En hard tungespiss mot klitoris er vondt. Det er 8000 nervetråder i den lille knoppen, i motsetning til 4-6000 i hele penis så HANDLE WITH CARE :ler:

Ikke liker jeg så mye action direkte på klitoris heller, mer indirekte stimulering er min ting. En myk tunge langs siden av den og roterende rundt, nydelig..

Gnukking av fingre og en gnurende tungespiss er turn off de luxe.

Skrevet

Miloine skrev at jenter elsker å bli ertet... øH.. erting er det mest frustrerende jeg vet om. Noen gutter tror det er bra å erte litt, kose litt, ta pause for å erte litt osv, men det er skikkelig ILLE og virkelig turn off. Litt forspill er greit nok, men langtekkelig erting og pauser er skikkelig NOT for meg. Da kommer jeg jo ut av det og må begynne på nytt. Når man førstes begynner skal man fullføre, og ikke nødvendig med mye erting først, jenter greier da også fint å tenne fort.

Gjest Miloine
Skrevet
For min del er det viktigste som en har nevnt tidligere, ALDRI spør "kommer du snart?"...slikk! ikke snakk! ;)

Det er viktig ja, at man ikke maser om det - det skal man ALDRI spørre om

Det er turn off :sur: ENIG

Miloine skrev at jenter elsker å bli ertet... øH.. erting er det mest frustrerende jeg vet om. Noen gutter tror det er bra å erte litt, kose litt, ta pause for å erte litt osv, men det er skikkelig ILLE

:ler: Joda, for mye og for lenge "erting" er bare frustrerende ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

1. Lytt til hennes signaler og spør hva hun synes er godt - og så gjør du det hun liker.

2. IKKE vær for hardhendt! Bruke myke og forsiktige bevegelser.

Gjest d'Arc
Skrevet

Nå er klitorisen min nedgravd da, så jeg kjenner ikke så mye om han ikke tar litt hardt i.

Til slutt:

Litt erting er digg.

Tunga i sirkel rundt klitoris er digg

Tungepuling er digg

Tunge og fingre er digg

..for meg i hvertfall.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Klitoris kan vokse skikkelig mye ved stimulering. En ting jeg synes er utrolig deilig er når han nesten suger den... (nå skal jeg slutte å skrive på dette forumet, og begynne å engasjere med på reiligion og livssyn :sjenert: )

Gjest Miloine
Skrevet
(nå skal jeg slutte å skrive på dette forumet, og begynne å engasjere med på reiligion og livssyn  :sjenert: )

:ler: har tenkt på det samme :sjenert:

Gjest Chrizzy
Skrevet
:ler: har tenkt på det samme  :sjenert:

:klem:

Vi møtes over en dyp filosofisk samtale på R og L snart. Må bare finne på noe først :klø:

:ler:

Gjest KalleKlovn
Skrevet
Hei.

Jeg lurer på en ting. Hvor og hvordan foretrekker dere jenter at vi menn slikker dere? Har veldig lyst å gjøre dette på min kjæreste, en er helt ny i den delen av seksualiteten. Har prøvd ett par ganger, men det har ikke blitt vellykket.

Så, hvor er det jeg skal slikke? Hva bør jeg konsentrere meg om? Hvilke områder? Hvilke slikke-teknikker skal jeg bruke?

Enkelt og greit, hvordan skal dette gjøres?

Håper på positive svar.

Prøv og flytt deg litt opp fra anklene til sånn cirka midt mellom lårene - det hjelper :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...