Gå til innhold

Slikke ei jente

Gjest Gjest_trådstarter_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Hei.

Jeg lurer på en ting. Hvor og hvordan foretrekker dere jenter at vi menn slikker dere? Har veldig lyst å gjøre dette på min kjæreste, en er helt ny i den delen av seksualiteten. Har prøvd ett par ganger, men det har ikke blitt vellykket.

Så, hvor er det jeg skal slikke? Hva bør jeg konsentrere meg om? Hvilke områder? Hvilke slikke-teknikker skal jeg bruke?

Enkelt og greit, hvordan skal dette gjøres?

Håper på positive svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis du/dere er nye på dette området bør dere strengt tatt ta dere tid til tungesightseeing over hele kroppen, om ikke annet risikerer dere å oppdage noen ganske overraskende erogene soner som kan mye glede også i fullt påkledd tilstand.

Deretter kan du gjerne konsentrere deg om de områdene hun liker best, du må med andre ord ta signaler, hint etc fra henne.

Ikke alltid enkelt, men fryktelig spennende. Og ikke veldig ubehagelig, heller!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilke soner er det du liker best da? Kjenner kjæresten min veldig godt, og vet at hun har blitt slikket før. Hvor og hvordan er dine favoritter?

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvilke soner er det du liker best da?

JEg liker best de HUN liker best, og favorittene har dermed variert litt med de ulike kjærestene jeg har hatt.

De siste 10 årene har favorittene (de største blant flere) vært et lite punkt rett bak og under øreflippen, i knehasene (en sikker orgasmevinner, faktisk) og på/rundt klitoris så lenge tempoet er lavt.

Skrevet

Det viktigste er å trå til med lyst og iver, dvs. at du virkelig nyter det. Det er ikke noe morsomt å få oralsex av noen som ikke har så veldig lyst. Det er heller ikke noe morsomt å gi oralsex til noen som ikke har så veldig lyst. Slikk som om det er det beste i verden. Selve teknikken kommer i andre rekke, men ikke fokuser på klitoris til å begynne med. Glem heller ikke at du har fingre -- bruk dem vel.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg leste engang at når du holder på med klitoris så skal du tenke på at det er en drue du gjør det med, du skal slikke slik at skallet ikke blir ødelagt. Men ved nærmere ettertanke så handler det sikkert ikke om de knallharde småe druene uten sten, men heller en moden myk drue :)

Ellers så synes jeg du må ta deg god tid å nyte det masse, ikke gå DIT før det er skikkelig klart, nå når det er så nytt...

Gjest Gjest
Skrevet

Og om du involverer fingrer, så stryk forsiktig!! Det er sjelden godt når man blir gnidd med fingrer, etter at en myk tunge har lekt seg,..

Å bli penetrert med 1-2 fingrer samtidig som man blir slikket oppleves hvertfall for meg som veldig godt (og kan få meg til å nå toppen raskt,..).

Rolig tempo med flat tunge først, litt forsiktig suging på klitoris, og så raskere tempo med tungen jo nærmere orgasmen er, det er oppskrifen på det jeg liker best. (Med en dæsj fingerpuling,.. ;) )

Gjest Miloine
Skrevet

Skjønner hvorfor du spør, for de fleste jenter elsker dette!

Når en kvinne finner en mann som virkelig kan bruke tunga, gir hun ikke så lett slipp på ham. Han er sjelden vare :sjarmor:

For at en kvinne skal ha fullt utbytte av tungebehandling er det viktig at hun er avslappet. Det oppnår du ved tillit. Snakk med henne mens du holder på! Fortell henne hvor god hun er og hvor flott "mus" hun har. Trekk deg så litt tilbake, mens du iakttar og varsomt skiller leppene med hendene.

Nå er det på tide å bevege seg lenger opp, opp til lystens senter. Nå skal du kunne øyne en merkbar hevelse av klitoris som forsøker å komme ut av hudfoldens grep, men trenger noe hjelp. Hjelp til noe, men pass på å ikke være for hardhendt.

Forsett deretter hele tida, mens tungen berører deler av henne oppover til du ender på lystens høyborg. Nå er det på tide med litt erting! ;)

Kvinner elsker å bli ertet… holdt på pinebenken, men ikke for lenge!

Slikk innsiden av lårene på hver side, til du nesten berører kjønnsleppene, men ikke lenger. Nå ligger det hver gang du nærmer deg åpningen et håp om at du hadde en 24 tommer lang tunge som du i hvert fall dyppet halvveis inn, for nå begynner det virkelig å ta fyr der inne.

Vel, jeg kunne ha fortsatt...... :sjenert:

Ta tiden du trenger, øv ofte, lytt til din kvinnes signaler.

Men fremst av alt: Kos deg! :)

Skrevet

Forrige xen min likte ikke å bli slikket...hun sa det føltes rart ut og hun bare tenkte på om jeg likte å gjøre det eller ikke. Dessuten sa hun at hun følte det som om hun måtte tisse etterhvert.

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Forrige xen min likte ikke å bli slikket...hun sa det føltes rart ut og hun bare tenkte på om jeg likte å gjøre det eller ikke. Dessuten sa hun at hun følte det som om hun måtte tisse etterhvert.

Dersom du liker å å gjøre det, er det (var det) viktig at du forteller henne at du nyter å gjøre det (hvis du liker det da)

Det er mange jenter som faktisk tror at de kommer til å tisse på seg, men dette er (som regel) ikke riktig! Det finns tom. de som går til legen fordi de tror de har et stressinkontinens (ufrivillig urinering).

Det er faktisk mange som får orgasme ved stimulering av g-punktet og noen spruter ut en væske som kan komme i store mengder fra urinrøret. Mange tror at dette er urin, men det er ikke tilfelle.

Derfor holder de igjen, og det fører til at de heller ikke kan nyte bla. oralsex og samleiet.

;)

Endret av Miloine
Gjest Gjest
Skrevet

Ang det med urinering, jeg har lagt merke til at om han konsentrerer seg om feil punkt rundt klitoris så kommer han borti urinrørsåpningen. Da blir den irritert, og det samme blir jeg :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker ikke å bli slikket før jeg er skikkelig kåt. Om jeg får en tunge på fitten med en gang så er det faktisk avtennende. Klitoris er mye mer følsom når jeg er skikkelig kåt. Det er også et must at han ikke konsentrerer seg om fitten først og fremst. Hele kroppen skal tirres og til slutt vil jeg gjerne ha bonusen :)

spør for all del ikke "Nærmer du deg?" Da er løpet kjørt. Alt som kan skape press og stress er fy ;)

Jeg kommer ikke ved slikking og min kjære har fremdeles ikke forstått at de punktene jeg har nevnt her er utrolig viktig for at jeg skal ha en reell sjanse for å komme engang. HØR på hva din kvinne ønsker og ikke glem det etter 5 minutter.

Skrevet
Det er faktisk mange som får orgasme ved stimulering av g-punktet og noen spruter ut en væske som kan komme i store mengder fra urinrøret. Mange tror at dette er urin, men det er ikke tilfelle.

;)

Nå er det grenser for hvor mye væske de paraurethrale kjertlene makter å produsere og oppbevare, og om det kommer i store mengder vil noe av væsken faktisk komme fra blæren. Forskjellige undersøkelser sier forresten forskjellige ting: noen hevder det kun er urin, noen hevder det kun er væske fra kjertlene, og noen hevder det er en blanding. Jeg tror nok det varierer fra kvinne til kvinne.

Men at de paraurethrale kjertlene kan produsere det voldsomme volum man bl.a. ser på film, tror jeg ikke noe på. Disse kjertlene er utviklet fra det samme vevet som blir til prostata hos mannen, og det er da faktisk ganske lite som blir produsert og lagret om gangen. Selv om produksjonen riktignok er kontinuerlig, er det ikke mulig å produsere noe stort volum ved én ejakulasjon. Kjertlene måtte jo være nesten like stor som blæra, og det vet vi jo at de ikke er.

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Dette stemmer det KA! Jeg gadd bare ikke å nevne hele pakka! ;)

Væsken produseres i noen kjertler som ligger langs urinrøret og har samme opprinnelse som mannens prostata. Prostataen hos mannen produserer væsken som sædcellene transporteres i. Den væsken som kommer ut ved kvinnens utløsning ligner på sædvæske, men uten sædceller. (selvsagt :ler: )

Kjertlene som produserer denne væsken er godt utviklet hos noen kvinner, men finnes omtrent ikke hos andre.

Noen kan oppleve seg som unormale og blir engstelige for å få orgasme fordi de «spruter». Derfor holder de igjen, og det fører til at de heller ikke kan nyte samleiet - som jeg nevnte i forrige innlegg!

;)

Endret av Miloine
Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)
Den væsken som kommer ut ved kvinnens utløsning ligner på sædvæske, men uten sædceller. (selvsagt  :ler: )

Flisespikkeri dette, men den ligner jo ikke egentlig...

Endret av Chrizzy
Gjest Gjesta
Skrevet

Da har ikke du slikket Miloine!

(Billig "vits," men fristelsen ble for stor. Til å slå billige vitser, altså).

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sett på TV at mannen skal slikke på klitoris som når han spiser en iskrem, altså med flat tunge, og ikke bare med tungespissen.

Gjest Miloine
Skrevet

Neivel, alt er relativt.....jeg har nok rett skjøner du at dette kan skje

Da har ikke du slikket Miloine!

voooops sann :sjenert:

;)

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)
Neivel, alt er relativt.....jeg har nok rett skjøner du at dette kan skje

Jeg forstod ikke helt hva du mener? Jeg mente bare at væsken ikke ligner på sæd, på den måten det kan høres ut som for de som ikke har sett dette. Væsken er jo helt blank, ikke hvit, og det kan komme bra mye mer enn det kommer sæd. Den smaker jo ikke, eller lukter ikke. Sæd både smaker og lukter mye! :)

Endret av Chrizzy
Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Jeg forstod ikke helt hva du mener? Jeg mente bare at væsken ikke ligner på sæd, på den måten det kan høres ut som for de som ikke har sett dette. Væsken er jo helt blank, ikke hvit, og det kan komme bra mye mer enn det kommer sæd. Den smaker jo ikke, eller lukter ikke. Sæd både smaker og lukter mye!  :)

Joda, du har rett i det at den som oftest er blank!

Hvordan orgasmen oppleves, kan variere mye alt etter hvor opphisset du er, hvilken type orgasme du oppnår og selvsagt hvordan du har det med deg selv.

Den typen jeg nevnte tidligere er heller ingen "vanlig" type!

Noe klarer å få denne typen jeg beskrev tidligere - men yterst få ;)

Gå for gull...

Endret av Miloine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...