LindaL Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hei alle sammen,etter mye om og men så har jeg endelig fått meg dabok,sikkert litt i seneste laget siden jeg skal gifte meg 5 august,men hadde nå lyst til og dele mine tanker med dere. Jeg må først få lov til og takke alle dere inne på dette forumet,jeg aner ikke hvor mange ideer og nyttige tips jeg har fått av dere,så tusen takk. Vi skal hvertfall gifte oss som sagt 5 august,2006,og jeg gleder meg noe helt vannvittig,kanskje litt mer ivrig enn brudgommen,tror jeg har alt i boks,kokk,servitører,kirke og hotell til gjestene.For vi bor i Oslo,men jeg er fra ei lita bygd på i oppland,så der skal alt foregå. Kjolen er levert til innsying,og min lillesøster skal være brudepike,også hennes kjole er klar,temaet mitt for dagen er sølv,grønt og hvitt,,og på menyen er det lakserulade med pesto til forrett,marinert indrefilet med potetsalat og fløtesaus med blancherte grønnsaker,og varme bær med is til dessert... Har enda igjen det nesten viktigste,må få øvd på brudevalsen,,aner ikke hvordan det vil gå,men shitt au,,,skal faktisk ha en fra telemark til og spille for oss,han er alene ,men høres ut som 5pers,,han spiller rolling stones,beatles og det meste,så det blir nok bra... Endret 10. juli 2006 av LindaL
Arkana Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 (endret) feil... Endret 10. juli 2006 av Arkana
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 var nok bare det at jeg satte det inn på feil,det her skulle nok stått i bryllupsdagboken min,og ikke under forumet her tenker jeg,,håper det hvertfall,hvis ikke så kan kanskje noen forklare meg,,,?
Arkana Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 feil??? ← Innlegget mitt var feil. Ikke noe galt med trådstarter sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå