Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fått en blender til jul i fjor som har sluttet å virke. Bladene har falt av og jeg får dem ikke på igjen. Mest sannsynlig er den kjøpt på Elkjøp, så jeg har tenkt å kjøre dit med den.

Jeg trenger en liten "oppskrift" på hvordan jeg skal gjøre dette, da jeg synes dette er ganske skummelt og uoverkommelig.. Bare tar jeg den med inn i butikken og står i den vanlige køen? Hva sier jeg? Bør jeg ringe først? Pleier det være problemer med å få fikset dette, det går vel på noen slags garanti?

Tusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe? Jeg hadde forberedt meg på å gjøre det i dag, og må dra før det stenger.. :tristbla:

Gjest gjest1
Skrevet

Du kan jo ringe dit og spørre da?

Skrevet

Ta med kvittering (det er garantien)!!!

Enten så har de en service avdeling eller så tar du det med personalet i butikken. Gå gjerne til den avdelingen som selger disse varene, eller til kassen som vil henvise deg videre.

Skrevet

Takk for svar, dere. Ble ikke til at jeg dro den dagen. Eller, jeg dro, men de hadde stengt alt :sur:

Jeg skal prøve å dra i dag og. Bare drar jeg med meg esken inn i butikken og stiller meg i den vanlige køen? Dette er en liten Elkjøp butikk, tror ikke de har flere avdelinger og sånn. Jeg har jo ikke kvitteringen heller da, siden det var en julegave.. Har ikke lyst til å ringe heller, vet ikke hva jeg skal si :forvirret:

Det skal ikke være greit :grine:

Skrevet
Er det mulig  :klaske:

:sjenert: Dette er et problem for meg da, jeg har sosial angst.. :sur:

Gjest Gjest
Skrevet
:sjenert: Dette er et problem for meg da, jeg har sosial angst..  :sur:

:klem:

Jeg hadde det slik før, likte heller ikke slike situasjoner og følte meg veldig usikker.

Ta med deg blenderen, gjerne med emballasje og kvittering (kan du spørre dem du fikk den fra) og gå til butikken. Henvend deg til den første personen du ser som jobber der (eventuelt den som ser hyggeligst ut) og fortell at du fikk blenderen til jul, men at den ikke virker lenger. Forklar hva som er problemet, og spør om du kan få byttet den. Muligens må du ta til takke med reperatur.

Det går bra!

Og hvis du har mulighet, kan du kanskje gå midt på dagen og ikke når alle stikker innom etter jobb? Da er det ikke så mange andre der.

Skrevet
:klem:

Jeg hadde det slik før, likte heller ikke slike situasjoner og følte meg veldig usikker.

Ta med deg blenderen, gjerne med emballasje og kvittering (kan du spørre dem du fikk den fra) og gå til butikken. Henvend deg til den første personen du ser som jobber der (eventuelt den som ser hyggeligst ut) og fortell at du fikk blenderen til jul, men at den ikke virker lenger. Forklar hva som er problemet, og spør om du kan få byttet den. Muligens må du ta til takke med reperatur.

Det går bra!

Og hvis du har mulighet, kan du kanskje gå midt på dagen og ikke når alle stikker innom etter jobb? Da er det ikke så mange andre der.

:) Tusen takk. Tror jeg trengte en sånn pep-talk! Skal dra nå straks, håper det går bra. :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...