Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Hva skal til? Bortsett fra bluetooth på pc og mobil Og hvordan? osv. Noen som kan hjelpe meg? *ber pent*
reddevil Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Om du skal koble til med kabel, infrarødt eller bluetooth så må du ha en driver til pc'en din som skal følge med mobilen din evt. kan lastes ned fra hjemmesiden til mobil leverandøren din. Denne driveren må så innstalleres på pc'en din og så må du lage en tilkobling på pc'en din som ringer opp ett til en internettleverandør. F.eks Start.no har ett nummer som kan brukes 21405060 og her trenger du ikke brukernavn eller passord.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Takk for svar Jeg trodde at jeg kunne bruke det start sitt nummer, men har ikke fått det til. Er ett eller annet jeg kløner med der for jeg fikk det til å virke i 3 sekunder en gang. *prøve igjen*
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Får tilkoblingsfeil på telefonen Noen som vet hvorfor? *ber pent*
reddevil Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Husk at det skal være "blankt" på både passord og brukernavn. Sjekk også modemet (mobilen) er riktig satt opp. Her må du nesten sjekke litt i brukerveiledningen eller lign. At riktig driver er innstallert. Det er forskjellig fra mobil til mobil. Tilkoblingfeil? Får du ett feilkode nr også? 678 ? 692? Kan ihvertfall tyde på feil driver eller feil oppsett. Vanskelig å svare når man ikke vet mobiltype eller hva man har gjort.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Tusen takk Reddevil! Du prøvde ihvertfall Får nok bare dra på ferie uten tilgang til internett (eller kjøpe sånt annet kort )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå