Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere masse fint til jul? Jeg fikk MASSE fint, alt fra klær til smykker :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk masse fint og kjekt... :) :

Bilde og stearinlys (som guttene mine har laget på skolen/barnehage) :)

Fotbad

strykejern

Deksel til mobilen

Krystallglass

Kuvert til det nyyydelige juleservicet mitt

Treningsapparat

Penger

"Lyst" et erotisk spill

Vibrator :oops:

I tillegg fikk ungene masse fint som de hadde ønsket seg........kjekkere enn å få noe selv..... :)

Skrevet

Jeg fikk skøyter!

Juhuuu! Det blir som å være barn igjen! Jippi!

Og så fikk vi mikroovn fra mor og far. Det var råflott og raust, og visatte veldig pris på det, for vår er ødelagt. I tillegg fikk jeg masse annet som jeg ikke trenger, men ønsker meg eller har lyst på, for den saks skyld - og jeg vet det ligger omtanke bak hver en ting.

Det skjønneste var pappa som aldri har kjøpt en eneste gave, det har mor tatt seg av, han hadde pakket inn gaver fra nissen - siden vi ikke fikk fra katten vår i år, for katten vår er død.

Men jeg hiver meg på noe som ble kommentert i en annen tråd, dette gavehysteriet tar fullstendig av!

Skrevet

Ja, jeg er så enig! Norge MÅ være på verdenstoppen når det gjelder julegaver. I fjor tror jeg vi brukte ca 10 millioner på julegaver :o

Skrevet

Jeg fikk:

To pakker marsipanpølser

Et par sokker

En bok

Jeg synes det var mer en nok, og jeg ble veldig glad.

Nelle :briller:

Skrevet

jeg fikk :

laken

sengesett

2 duker

1 løper.. (samme ting egentlig)

brødkniv

julepynt?

vin

gavekort på lenev ( wuhuuu, mer bukser)

genser ( kjempegod varm innegenser )

2 varme pledd

2 bukser og en genser av min kjære

pynteting av venninner

det jeg kom på nå

jeg tror jeg var gullkalven i år jaggu, var kjempeheldig :))) :)

også er det den første bra julen jeg har hatt på mange år.. ( har en samboer som er verdens beste i år som jeg er superglad i )

Skrevet

Jeg fikk:

* Gavekort på 1000 kr på klær

* Undertøysett i hvitt

* Friends på DVD sesong 3

* Et nydelig sølvsmykke

Ellers fikk jeg og min kjære masse fint i sammen:

* Kjelesett

* Champagneglass

* Drinkglass

* Gorojern

* Penger

* Kokebok

Jeg er så glad og fornøyd, men det er ikke gavene som gjør det. Det er det å være sammen med de du er glad i. :lol:

Skrevet

Jeg fikk:

* Burberry skjerf og hansker - fra samboeren min

* Gullsmykke - også fra samboeren min

* Konglenisse - fra tassen

* Lysestake av glass som tassen hadde malt på

* Liten tegning i pappramme fra tassen

* Penger fra mamma, pappa og mormor

* Sengesett

* Paddington bamse

* Paddington skje

* Hardanger stålskje (stor)

* Hjemmestrikkede kjempekule sokke-tøfler (samme type som blånisseluene) fra svigermor (årets kuleste julegave som jeg digger kjempemasse)

* Bilde av tassen

* Cd

Og så fikk sambo og jeg et par fellesgaver også, da. :P

Ble kjempeglad for alt sammen.

Tassen hadde laget alle gavene til meg i barnehagen. Kjempesøtt. :D

Skrevet

Jeg fikk:

1. Digitalt fotoapparat

2. Bøker: Bokhandleren i Kabul, Americas reiseminner, m.m

3. Parfyme: Dalistyle, Sonia Rykiel-Rose

4. Gavekort på klær

5. Penger

6. Party-topp og nattkjole

7. Telyse staker fra black design

8. Smykke

9. Treningsklær

10. Rettetang

+ div. annet :)

Veldig fornøyd :wink:

Skrevet

Jeg og samboeren fikk en kjempestilig mikrobølgeovn sammen. Den gamle gikk ikke ann å bruke lenger, så det passet bra!

Ellers fikk jeg søsterklokke. Tror det heter det...

Pashmina skjerf, genser og vegetarkokebok av samboeren.

Jeg / vi (noen fellesgaver også) fikk også pledd, kjøkkengardiner, brødkniv, julepynt, kremer, pannebånd, vinglass, varme tøfler... ja, det var det jeg kom på.

Fornøyd jeg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Den aller fineste gaven jeg fikk, var fra kjæresten min. Vi har ikke vært sammen i 2 måneder engang, men han kjøpte faktisk et gullsmykke med diamant i til meg. Gjett om noen smelta da :D Var et lite plaster på såret siden han er på en annen kant i landet og feirer jul nå. Heldigvis bare 2 dager til jeg ser han igjen!!

Ellers fikk jeg duker, kjøkkenting, pute+dyne, bamse (me to you), pynteting, 2 flasker rødvin, og annet småting. Var koselig. Gleder meg til neste jul. Da er vi to om å få gaver :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hiver på at jeg fikk et søvsmykke og 6 melkeglass også, jeg! :D Er man senil, så er man senil!

Skrevet

For all del -ikke misforstå. Men hvor mange av dere kan si at ALLE gavene dere fikk til jul var like konstruktive og nyttige? Hvor mange av gavene er det som havner i en skuff? Trenger dere absolutt ALT dere får?

Er det ingen som synes det er pinlig å få en masse greier til jul som man ikke ønsker seg, ikke trenger -og som bare havner i en skuff eller et skap? Er det ingen som synes det er pinlig å få gaver for flere tusen kroner på julaften?

Nelle :briller:

Skrevet

Jo, egentlig. Vi hadde faktisk tenkt til å si at vi ikke ønsket oss like mye gaver til neste år.

Men vi satte faktisk pris på mikrobølgeovnen. Men jeg mener da at det hadde absolutt holdt med den mikrobølgeovnen, men av giveren fikk jeg søsteruret og samboeren en genser i tillegg. Det synes jeg er for mye egentlig.

Kjøkkengardinene er min store bekymring :-? Kjøpt av min velmenende mor, som har en ganske annen smak enn meg. Og jeg at hun blir ganske lei seg hvis jeg ikke henger de opp. Det er egentlig ganske vanskelig med disse gavene...

Skrevet

Fikk blant annet et kjempeoriginalt CD-stativ, lekker-schmekkert rødt undertøy i sateng - og masse god musikk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den flotteste presangen vi fikk var 700 kroner gitt til røde kors, syntes dette var en kjempe smart julegave. Ellers fikk vi mye annet fint.

Skrevet

Jeg hiver meg også med her.

Dette noe av hva vi fikk

1. Vannkoker av svigermor(det er noe jeg har ønsket meg lenge)

2. Brødrister,men skal bytte den inn i eggkoker.

3.Hjemmelaget honning

4.VIN og Duk

5.Boks med kaker og sjokolade i.(alt var hjemmelaget)

6. Ildfast form,har 4 fra før. :ler:

7.Julepynt Ønsker jeg meg hvert år

8. Pyntegjenstander

9.Vinglass fra minste svigerinna

10. Playstation 2 (det kjøpte jeg og min mann i julegave til hverandre :) )

Men mye av det vi fikk er ting som enten havner i ett skap eller en skuff.

koldbruna :vinke:

Skrevet

Fikk masse fint jeg/vi.....

1. oppvaskmaskin fra foreldrene mine....yes,yes,yes...... :enig:

2. sengesett fra svigerfar og kona hans

3. 10 kilo elgkjøtt fra svigermor...nam nam

4. jeg fikk tre bøker - Den nye tidsalder (en innføring i moderne

trosretninger, alternative behandligsformer og vår

tids åndelige søken.....

- Skjæbnens bok (greven av Cagliostros magiske

sirkler)

- Ta magien i bruk (40 hemmelige oppskrifter)

Alle fra samboeren min.....

5. Fikk totalt 1150 kroner i gavekort og penger så vi kan supplere vårt

viktoria nisseservise og hardangerbestikk

6. Hardangerbestikk - syltetøyskje

7. En stor eske After Eight......

8. Av meg fikk sambisen tre bøker.....(Lord of the Rings på originalspråket, Harry Potter og mysteriekammeret på originalspråket, og Ringenes Herre To tårn - en guide til filmen.....han ble glad han)

9. Broderi som mamma hadde ordna ramme på og greier.

10. Kosebamse fra sjefen min :kyss:

....og den beste av alle gavene - et fleecepledd jeg fikk fra sambis. Det er deilig det :D

Men innerst inne er jeg glad julaften er over for denne gang. Så mye kjas og mas for en kveld liksom. Nå skal vi slappe av resten av jula - minus litt jobbing på mandag og tirsdag :blunke:

Skrevet

Fikk egentlig bare ting jeg ønsket meg jeg, selv om vi har avtalt med familie og venner at det ikke skal kjøpes for mange og dyre gaver.

-Jeg og sambo fikk ca 4000 kroner til sammen (ønsket oss penger)

-Kokebok og kjøkkenredskaper

-Sitat-leksikon

-1 stort og 2 små bilder (malerier)

-2 kjempesøte nissekrus

-Ullsokker

Heldigvis var dette alt.

Vi fikk jo mye penger da og er glad for det, men synes at det var litt for mye... :oops: Hadde regnet med å få ca 2000 (vet jo som regel hva man pleier å få av foreldre og besteforeldre da..).

Er glad i å få bøker, kjøkkenutstyr og bilder til veggen jeg, og det har folk merket seg.

Skrevet

Vi fikk utrolig mye fint, jeg synes det egentlig er altfor drøyt med julegavene som man får i dag, jeg... Men vi fikk faktisk en del nyttig og ting som virkelig gleder, da! :D (Hvis man først skal få noe er det bedre enn at folk kjøper bare for å kjøpe)

Vi fikk de fleste gavene sammen, som vi har gjort de siste årene.

* Blomsterbord

* Duk

* To nydelige lysestaker, en veggstake og en til å ha på bordet

* et gløggsett

* frityrkoker

* 7armet lysestake

* 1700 kr

* flere drikkekrus

* steinfigur

* Kalender for 2003

+ at jeg fikk noe garn, og sambo fikk hansker.

Tror ikke noe av dette er noe som blir stuet bort, men det er flere av disse menneskene vi fikk pakker av som vi ikke ville hatt pakker av, for å si det sånn. Altså, det er jo koselig at de tenker på oss, men det er liksom å kjøpe bare for å kjøpe. Det blir helt feil, synes jeg!

Synes det er greit at kun foreldre og evt søsken kjøper til hverandre, jeg...Hvis man absolutt skal kjøpe gaver, liksom... Og slik er det i min og samboers slekt, så..... :roll:

Lillian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...