Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Krøller du håret til hverdags?

Jeg syns det er så fint med krøller, men syns det blir for "glam" til hverdags. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har litt krøller nederst i håret.. fikk det plutselig for to år siden :) men jeg liker å krølle håret mitt hvis det er fest, men gjør det ganske sjeldent..

Gjest vil ha krøller
Skrevet

Isåfall hvordan krøller dere håret? Jeg har linjalrett hår, men synes krøller er så feminint og fint :) Var en tur hos frisøren der hun klipte opp håret mitt i ulike lengder, og deretter brukte hun wet wax og klemte håret i tuppene. Så ble litt sånn småkrøller og rufsete av det. Er fornøyd jeg, men ikke alltid jeg orker å klemme opp hårtuppene i et kvarter på morgenen :sjenert: . Hva gjør dere for å få krøller? Er ikke flink til å sette opp håret i ruller i det hele tatt jeg. Det ender bare med at jeg ser ut som en hårball!

Noen tips til hvordan man kan få feminine bølger i håret uten alt dette strevet?

Skrevet

Jeg også synes det er fint med krøller. Desverre så sitter ikke frisørens permanent på meg i mer enn toppen to uker, så slett og vanskelig hår har jeg. :( Jeg blir nok nødt til å godta det jeg har fått. ;)

Jeg kan få til å lage litt rufsefrisyre med fall i, men da må det mye tålamod og gode produkter til. En sånn sveis holder maks en aften på byn, knapt nok det. :forvirret:

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg bruke rettetanga til å lage krøller med.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg tvinner håret og klemmer over med rettetanga og det blir det krøller av :)

Skrevet

Jeg syns det er fint med krøller, krøller håret med krølltang av og til når jeg skal pynte meg litt ekstra. Syns det er litt tiltak, det tar jo så lang tid! Og så er det jo ikke helt sunt for håret med varm krølltang, så det er også en grunn til at jeg ikke gjør det så ofte.

Men jeg har aldri tatt krøller hos frisør, hva slags pris kan jeg forvente meg, sånn ca, hvis jeg skal ha det? Hadde vært litt gøy å få det krøllet hos frisør en gang :)

Skrevet

Jeg synes også det er fint med krøller, men har så liten tolmodighet så det blir svært sjelden jeg har krøller i håret...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fått anbefalt å bruke sånne lange marker i skumgummi som er bøyelige. Klarer ikke å finne dem noe sted... Noen som har tips. Tittet i noen HM og Vita...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har fått anbefalt å bruke sånne lange marker i skumgummi som er bøyelige. Klarer ikke å finne dem noe sted... Noen som har tips. Tittet i noen HM og Vita...

Bruk aluminiumsfolie, rull sammen en bit til en passe tykk og lang mark, funker like bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...