Gå til innhold

Pinlig julegaveåpning.!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Setting:

Hele familien samlet for julegaveåpning, dvs. mormor, tante og onkel, min søster på 20, min bror på 15, mamma og pappa og jeg som er 17 år.

Alle gaver pakkes ut før neste osv.

Min kjæreste feirer jul hjemme hos sine foreldre, og har derfor før han dro overlevert sin gave til meg hos til min mamma.

Jeg har ønsket meg skiting, cder, bøker, hansker osv fra ham.

Tidlig i seansen, får jeg overlevert gaven fra min kjæreste. En mellomstor firkantet eske. Jeg er spent. Alle følger nøye med hva min populære kjæreste har kjøpt. ....Jeg åpner pakken og ser hva som er oppi der.. Faller nesten av stolen og rødmer til en farge lik juleduken på bordet. Gaven fra min kjæreste er foruten et smykke, et undertøysett med bh, string, hofteholder og strømper og en pocket rocket (et lite massasjeapparat....) :oops: :oops: (den gamle ble ødelagt like før jul, tålte ikke vann g rustet inni.)

Jeg trodde jeg skulle dø der jeg satt. Jeg tror de andre i familien skjønte hva det var og forsøkte "å gå videre" i pakkeåpningen., men min bestemor skulle absolutt se på og vite hva dette apparatet var for noe.

UTROLIG pinlig. Tror likevel ikke at hun helt skjønte "hvor" det var anvendelig.

Dessuten ble det en masse snakk om dette med hofteholder osv. Tror min bestemor nesten ikke snakket om annet resten av kvelden, om gamle dager osv. Min tante forsøkte å være behjelpelig ovenfor min bestemor med å si "at det var sexy undertøy." Takk tante!

Snakket med min kjæreste i natt. Jeg var så sint. Men, men. Han unnskyldte seg med at han regnet med at jeg ville åpne gaven fra ham for meg selv for det hadde jeg gjort i fjor.

Var fortsatt flau til frokost i dag...

Men, opp og fram. Undertøysettet er nå på, og den andre gaven er også utprøvd... :sjarmor::kul: .

Fortsatt god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg...

Forhåpentligvis går det ikke så veldig lang tid før du bare kommer til å le av alt sammen :ler:

Fortsatt god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en Samurai (vibrator) og en sexspillet "Lyst" til jul av min mann (blant annet) ......men begge disse pakkene var lagt innpakket i klesskapet....så når jeg kom hjem fra svigers i går fikk jeg beskjed over telefon (min mann er offshore) hvor jeg kunne finne ekstra pakker.... :)

Kan ikke si jeg synes det hadde vært så kjekt å pakke opp Samuraien blant familien..... :-?

Men slapp av....det blir nok fort glemt......det var jo litt morsomt og da... :)

Å pakke opp undertøy og hofteholdere ser jeg ikke akkurat noe pinlig i.... :-?

Men må nok innrømme at jeg i en alder av 17 år nok hadde følt det samme som deg og synes det hele hadde vær flaut...... :-? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torhild: Synes det var søtt av kjæresten din å gi deg en sånn gave, men han burde kanskje hintet litt om at du burde ha åpnet den når du var alene?

Forøvrig synes jeg selv det er mest pinlig å åpne alle de gavene som jeg:

1. Ikke ønsker meg

2. Ikke har bruk for

3. Som noen har kjøpt til meg kun for å kjøpe noe

4. ...og som går rett i en skuff og blir der

Derfor har jeg sagt i fra til alle tanter og onkler osv. at jeg ikke vil ha noe til jul. Synes dette presanggreiene går over alle støvelskaft. Snakket med en venninne fra Nederland som feiret julen for første gang i Norge nå i år -sammen med familien til sin norske kjæreste. Hun var sjokkert over mengden presanger vi hadde her i landet, og fortalte meg at de har ingen tradisjoner for tilsvarende i hennes hjemland.

Er det virkelig ikke flere enn meg som synes dette her med presanger tar helt av?

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo si at jeg forstår d pinlige i situasjonen, men jammen fikk jeg meg

en gapskratt av å lese dette. Høres jo ut som familien din takla d fint!

Og, ikke vær sint på kjæresten din da, han høres SÅÅÅ søt ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi... härligt.

:lol: och pinsamt :oops:

Jag är glad att det inte var jag som fick den packen. Vilken härlig syn det måste vara att se din bestemor vända på den mystiska apparaten.

Din familj verkar ha tagit det bra ändå, jag hoppas att du kan le åt det nästa jul. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Uff, det må ha vært småpinlig, ja! :o

Nelle, jeg er helt enig med deg i alle fall. Vi gjorde noe med det i år og kjøpte ikke gaver til de voksne i familien. Vi gav også beskjed om at vi ikke ønsket gaver, men at de gjerne kunne kjøpe noe til sønnen vår. Selv kjøpte vi til barna, og de pengene vi ville ha brukt på resten av julegavene gikk i år til frelsesarméen.

I tillegg til det å vite at pengene våre gikk til noe nyttig var det deilig å slippe å komme hjem med hauger og lass med gaver vi ikke trenger og som bare tar opp skapplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that...... :rodme:

Det er bare flaut. Jeg var gjennom det samme for noen år siden, men det ble fort glemt da.

Selv om jeg ikke liker at noen gjør sånt mot meg digger jeg det villt når jeg kan gjøre det med andre......eks. til jul fikk sjefen min kortstokk med nakne menn med de stakene, og en kjærlighet på pinne formet som en penis..... :ler:

Og jeg som visste at hun skulle ha gaveåpning sammen med svigersene sine.....Men hun var oppmerksom på det hun da, og jeg hadde det hylende morsomt..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaut med det massasjeapparatet ja... Men undertøyet var vel ikke noe problem?? Har fått sexy undertøy flere ganger jeg, ikke noe problem å vise fram det! (vel og merke hvis det er kvalitetsundertøy og ikke noe ludrete "billig" fra kondomeriet! Men det ville min kjære aldri finne på å gi meg.) Og hadde det dukket opp noe sex-leketøy så hadde jeg diskret stukket det unna... Men det kommer jo anpå hvordan dere pakker opp da, hvis dere tar en og en pakke mens alle sitter og nistirrer så er det jo litt verre. Vel, man får være litt mer forsiktig under pakkeåpningen til neste år! :) Syns nå egentlig at det var litt morsomt jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Når man åpner en og en pakke mens hele familien følger med, ja da er det litt vanskelig å "skjule" hva man får, og jeg skjønner godt at hun ble flau ja. Det hadde jeg også blitt.. Men ikke direkte sint på kjæresten da, bare inforemert strengt om at slike gaver vil man ikke åpne sammen med familien ("ADVAR MEG NESTE GANG!!!")

Men jeg åpnet pakker sammen med min kjære jeg, som samboere bestemte vi oss for å feire jul sammen. Hans søstre er bare 10 og 12, og vi feiret hos dem, så "skumle" gaver var nok bannlyst ja.

Det er nok en god ide at slike gaver åpnes alene, at vedkommende sier/skriver "denne gjemmer du unna og åpner når du er alene" i tilfeller fom dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg og mannen min ga søsteren min og mannen hennes sjokolade til å male på kroppen (og slikke av etterpå.... :kul: ) i bursdagspresang nå i sommer.....

Tror alle i familien syns det bare var morsomt...

Kanskje svogers ble litt flau bare..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...