Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Var innom en frisør i dag for å kjøpe noe varmebeskyttende spray til håret(av typen man bruker før rettetang, føning osv). Hun sa at man like gjerne kunne bruke balsam fordi det beskyttet også mot varme - noe jeg synes høres en smule merkelig ut.... Hva mener dere?
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 En leave-in-balsam kan nok beskytte mot varme, og sikkert bedre enn en spray kan.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Jeg synes også det hørtes rart ut. Om man bare kan gå på butikken og kjøpe en balsam til 20-30 kr som fungerer like bra, så hadde vel neppe produsentene brukt tid og penger på å utvikle varmebeskyttende produkter spesielt til bruk ved føning, bruk av krølltang osv. Therese
Gjest Lanyah Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Nei! Dette har jeg ikke tro på! Virker en smule merkelig, jah!... :klø: Jeg vet at det finnes leave- in kur med varmebeskyttende effekt. Men blir litt feil å kalle dette en balsam..., leave- in kuren kan brukes uten balsam, og det kanskje det hun mente?..., altså en erstatning...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå