Gjest Gjest_Mathilde_* Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er storesøster med stor S. Jeg er 31 år og har en lillebror på 7 år. Han ser virkelig opp til meg og det er stor stas å få overnatte i helgene. Nå har jeg plutselig kommet i en litt uvant situasjon. Ettersom han er så mye yngre enn meg, så har jeg aldri bodd sammen med han. Jeg har ingen barn selv og vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere alle situasjoner.. Sist helg skulle han være hos meg. Han vil ligge i dobbeltsengen med meg og det er ok. Når kvelden kom hadde han lyst til å ta et bad. Da ble han plutselig veldig sjenert. Skulle ikke vise tissen sin.. Jeg putta badeskum i badekaret, gikk ut og ba han hoppe oppi. Når han skulle skylles så var denne sjenansen borte og jeg fikk lov å løfte han ut av badekaret. Men jeg ba han tørke selg selv, da jeg egentlig ikke helt vet hva som er normalt.. Når jeg skulle legge meg om kvelden, så sov han godt. Jeg ligger vanligvis naken, men av respekt for han så la jeg meg selvfølgelig i truse og singlet.. Vet at det ikke er farlig med pupper osv hjemme hos han, men jeg er tross alt en voksen søster.. Dagen etterpå så sto jeg på badet i bare trusa. Da kom han rett inn og skulle på do. Jeg så at han virkelig studerte meg i speilet. Jeg kledde på meg i vanlig tempo og lata som alt var super naturlig. Hva synes egentlig dere? Skal jeg fortsatt bare late som om at tiss og pupper er helt greit? Eller skal jeg låse døra på badet og ligge i pysj?.. (vi har et stort hus og han tør ikke ligge alene i 2.etg.. ) Hmm, bare lurer litt jeg..
Gjest Gjest_Mathilde_* Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Må bare beklage hvis dette er feil forum. Ettersom jeg ikke har barn selv.. Men jeg tenkte at det sikkert var her jeg "møtte" dere som best kan veilede meg litt her.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Jeg syns du håndterer det fint jeg. Jeg ville kjent etter på hva som føles naturlig. Blir du ille til mote av at han studerer deg, så lås døren.. En 7 åring er som du beskriver litt inkonsekvent i handlingsmønster... Kjempeflaut å vise seg naken før badet, og fullstendig glemt sjenansen etterpå.
Gjest Gjest_Mathilde_* Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Hehe, ja det oppdaget jeg.. Derfor ble det litt vanskelig for meg å forholde meg til det..
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 han tar ikke skade av å se en pupp. oppfør deg naturlig overfor han og gå gjerne toppløs på badet. for noen famliier er det vanlig å være nesten naken og har et avslappet forhold til en blottet pupp
ceca Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Synes du taklet dette kjempefint jeg!! Fortsett å sove med truse og singlett du,og du skal jo og stelle deg du og, men han er nok litt nysgjerrig ja !! Pupp er pupp og tiss er tiss, helt naturlig. Ikke fokuser på det noen vei,ta det naturlig, slik du gjorde! 7 åringer kan være sjenerte for så å ikke være sjenerte, for så å bli det litt igjen... lat som ingenting !! Synes du høres ut som en utrolig flott søster! Og du gjør det helt rett!! Ceca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå