Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 HEi - lurer på når i forkant av EL begynner dere å merke EL -slim?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Har bare 1 dag med merkbart EL - slim jeg, når er det da mest sannsynlig at EL er? Har jo hørt at EL allerede har funnet sted når det ikke kommer mer... Vi bruker sikre perioder som prevensjon (fordi vi skal ha barn, men det gjør ingenting om vi venter litt og heller ingenting om den kommer), det er derfor jeg lurer - for det kan se ut som vi har "bomma" denne måneden.... Jeg blir veldig glad for det jeg altså, men kjæresten min vil gjerne vente litt, så det er bedre om det ikke skjer noe på en stund enda
Cymbidium Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Som en regel så er vel EL på siste dag med fruktbart sekret (EL-slim eller bare litt vannaktig utflod). Men du kan også ha litt fruktbar utflod etter EL, det har noe med østrogennivåene i kroppen å gjøre eller noe. Håper det går som dere helst vil, da!
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Da får vi vel bare vente å se da Jeg håper på en liten "ulykke" jeg (er utålmodig), men på grunn at kjæresten min så er jeg vel forpliktet til å håpe at mensen kommer Takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå