Gjest Besøkende Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Dater litt en mann som jeg er kjempeforelsket i . Han vet om det og har sagt ifra at han ikke har slike følelser for meg. Men likevel oppsøker han meg, vi går ut sammen, han sover over hos meg osv. Jeg håper jo på at han skal få følelser for meg, eller kanskje han ikke innrømmer at han har de? Men det som er frustrerende er at han vil bare kose, klemme, kysse, men ikke noe mer enn det. Antyder jeg noe mer, snur han bare ryggen til meg og later som han sover. Hva i alle dager gjør jeg med en slik prippen mann?
Gilette Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Jeg ville nok ha trukket meg unna ham, det virker ikke som han tenner på deg? Men klart, det kan være andre grunner slik som impotens ol. Vet du om han tenner på deg?
Gjest Besøkende Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Har faktisk spurt han om det, for hvis han ikke tenner på meg, må jeg jo bare styre unna han og bryte all kontakt. Han svarte at hvis vi gikk over den streken ble det feil siden jeg har følelser og han ikke. Men det er jo en tortur for meg, og jeg synes det rart av han å gå såpass langt så lenge han vet at jeg har masse følelser for han. Det er nok best om jeg avslutter hele greia.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Synes jo det er spesielt å kose, klemme og kysse uten at han har noen følelser også... Tror jeg ville trukket meg unna
Viviwoom Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Han har sikkert ett behov for nærhet, og synes det er fint og kose på deg, fordi han stoler på deg. Allikevel blir det urettferdig når han ikke gjengjelder følelsene dine. Det ville nok vært best om du slo en strek over akkurat den delen av vennskapet deres, slik at du kan komme over ham på en ordentlig måte.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har hatt et par kose berter, kjekt å ha når man er forelska i en annen. Så det er det jeg trur er tilfelle her.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 En mulighet er jo rett og slett at han er skap-homse. Han prøver så godt han kan å overbevise seg selv om at han er heterofil...men får det altså ikke helt til! Jeg hadde et bekjentskap en gang som lignet(han ville ha mye kos, flørte, danse tett, date osv). Da jeg tilslutt spurte rett ut, sprakk boblen...gutten var "skeiv"- som jeg trodde!
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 Det er gjerne de med størst utstyr som er mest opptatt av sex. Kanskje han skammer seg over sin lille .l. ? Eller kanskje han rett og slett ikke vil fordi at han ikke er forelsket...
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Finnes dem som ikke vil ha samleie før de er trygge nok til å vite at de kan ta ansvar for et barn sammen med partneren, siden ingen prevensjon jo er sikker.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 Som du ser, kan det være mange grunner til at han ikke vil ha sex. Tror du kan få et mer pålitelig svar fra ham selv - spør!
Gjest BagLady Skrevet 10. juli 2006 #11 Skrevet 10. juli 2006 Jeg må si jeg synes det er litt merkelig at du forventer at han vil ha sex med deg selv om han har sagt at han ikke er forelsket i deg :klø:
Gjest Besøkende Skrevet 11. juli 2006 #12 Skrevet 11. juli 2006 Har er ikke homo. Men det er vel heller det at så lenge han vet at jeg er forelsket i han, vil han ikke dra dette for langt.....kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå