sønnavind Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 20. juli 2006 Jippi, fikk time i dag! Kanskje det går an å få det til å gå bort fort. Kjenner at det murrer bittelitt når jeg sitter her nå. Faren er at jeg bare blir henvist til røntgen osv, og at det tar kjempelang tid. Men hvis det er sånn som det var med det andre kneet er det ingen verdens ting å se på verken røntgen eller MR. Æsj, så ergelig. Håper den nye fastlegen min lever opp til de forventningene jeg har til henne etter forrige besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 24. juli 2006 Fikk bekrefta alle mine fordommer mot fastleger og vondt i beina. Hun strøk forsiktig over knærne mine, og fastslo at det ikke gjorde veldig vondt. Men jeg fkk Brexidol og henvisning til fysioterapi, så sånn sett fikk jeg vel det jeg kom for. Har forsøkt å ta det litt rolig i helga også, så får vi se hvordan det går. I dag skal jeg ha time igjen. Håper det går litt bedre enn sist. Spilte spill på fredag, bare samboeren min og jeg da, men begge spillene funka bra med bare to spillere. Spilte Carcassonne: Hunters and gatherers. Moro spill, men litt lite spennende ettersom jeg av en eller annen grunn alltid vinner. Så spilte vi Thurn and Taxis, og det virker veldig bra. Og heldigvis fikk sambo revansj . Var på Pirates of the Caribbean i går kveld. Tok litt av i perioder, men det var da underholdende nok. Men det ble seint, så jeg er ganske trøtt i dag. Sambo forsov oss dessuten i dag tidlig. Jeg forsov meg bare med sju minutter da, men han forsov seg med over en halvtime. Var nok ikke noe triks å la han styre vekkeklokka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. juli 2006 #23 Del Skrevet 24. juli 2006 Velkommen og gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei, Skya. Takk for besøk Tenkte kanskje jeg skulle skrive litt om hvem jeg er. Tror kanskje det som beskriver meg aller best er at jeg ei ekte innlandsjente. Seks år i Trondheim har ikke hatt noen innvirkning. Nå har jeg bodd to år i Oslo, og trives med å være nærmere områdene rundt Mjøsa. Enn så lenge blir jeg i Oslo på grunn av jobb, men vi får se hva som skjer etterhvert. Jeg er veldig glad i å lese. Hører med til de som gjerne leser mens jeg pusser tenner, børster håret, lager mat, spiser mat osv osv. Slik har jeg vært siden jeg lærte å lese for over 20 år siden . Jeg liker også å se film, strikke og hekle, spille dataspill og brettspill. Nå for tida går mye av fritida med til trening og forberedelse til trening. Jeg er instruktør på et treningssenter og synes ikke jeg gjør annet enn å forberede høstterminen om dagen (er nok ikke det at jeg egentlig bruker så mye tid på det, men jeg bruker mye tanketid ). Bor i leilighet sammen med samboeren min. Ønsker meg katt, men det er flere grunner til at det ikke er aktuelt. Viktigste grunn er at jeg ikke vil ha en katt som må holdes inne, og jeg vil ikke slippe ham ut der vi bor nå. Men får jeg huset på landet som jeg innerst inne drømmer om, dukker det nok ganske fort opp en katt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 27. juli 2006 Er ganske stressa om dagen. Ikke så veldig fordi jeg har så mye å gjøre, men fordi jeg føler at jeg ikke strekker til. Tror jeg skal ta meg helt fri i helga og forsøke å få unna en del ting som har hopet seg opp de siste ukene. Samboeren min skal hjem til foreldrene sine, så da får jeg leiligheta for meg selv. Så får jeg heller besøke foreldrene mine om 14 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 28. juli 2006 Helg om åtte minutter. Og det har ikke begynt å regne enda. Tror jeg må ta meg en joggetur med en gang jeg kommer hjem. Skal på Supermann-filmen i dag. Håper den er bedre enn jeg frykter. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. juli 2006 #27 Del Skrevet 29. juli 2006 Innom for å ønske deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 31. juli 2006 Og der var den helga over også. Gikk kjempefort, sikkert litt fordi jeg var innom jobb på lørdag også. Fredag var vi på kino og så Superman. Ikke akkurat kjempeimponert, det må jeg innrømme. Jeg er ikke den som lar meg imponere altfor mye av effekter, så når det er det som på mange måter bærer filmen blir det litt tynt for min del. Men vi var da på kino. Lørdag var jeg som sagt på jobb. Etterpå var jeg i byen og kjøpte nye bher. Uff, det er dyrt når man ikke kan handle på H&M. På kvelden hadde vi besøk av en kamerat. Drakk vin og spiste reker, kjempehyggelig. Lenge siden jeg hadde snakka noe særlig med ham. Søndag øvde jeg til høstens treninger. Hadde med samboeren min og en kamerat, og vi ble heldigvis like slitne alle tre. Gleder meg til seks i dag, da er jeg ferdig med timen min for denne uka, og kan slappe av så mye jeg vil i kveld og i morgen. På kvelden så vi Brokeback Mountain. Ble litt skuffa, men det er nok fordi jeg hadde veldig høye forventninger, for den var jo egentlig ganske bra. Men i og med at den ikke engasjerte meg kjempemye fikk jeg hekla ferdig genseren min og begynt på den første babygenseren av tre jeg skal strikke i høst. Nå har jeg allerede vært 2,5 timer på jobb og er sulten! Og så er det èn time til vanlig lunsjtid. Lurer på om jeg må tjuvstarte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 31. juli 2006 #29 Del Skrevet 31. juli 2006 Så bra at det ikke er bare jeg som ble skuffa over Brokeback Mountain. Høres ut som om alle andre roser den opp i skyene. Jeg hadde nok også som deg litt høye forventninger, og ble veldig skuffa. Men et lite filmtips: Walk the Line, den er bra den. Utrolig flinke skuespillere som synger kjempebra musikk. +++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 31. juli 2006 Lånte faktisk Walk the line i går også, så den er neste prosjekt. Slik som været ser ut i dag skal man ikke se bortifra at vi ser den i kveld. Så håper jeg at jeg er enig med deg, Skya Er ikke så lenge til arbeidsdagen er slutt nå. Det er fordelen med å begynne tidlig. Skal ikke trene før fem, men tror jeg kommer til å lese litt heller enn å jobbe overtid i dag. Holder på med Jonathan Strange og Herr Norrell om dagen, og det tar tid, selv om jeg synes det er spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 2. august 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 2. august 2006 I går var jeg hos legen for å fjerne p-staven min. Hun kunne selvsagt ikke gjøre det, enda jeg hadde spurt på forhånd for å forsikre meg om at de gjorde det der. Men hun ringte sykehuset for å høre om jeg kunne få komme dit og ta den ut. Hun kalte meg en ung jente . Hyggelig det, i og for seg, men som 28-åring vet jeg ikke helt om jeg synes det var en riktig beskrivelse, hehe. Angående staven sendte hun henvisning til Ullevål. Hjelpe meg, hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg aldri, aldri satt den inn i utgangspunktet. Vi er hundepassere om dagen. Det er godt mulig at hunder er smarte dyr, men dette eksemplaret må være unntaket. Jeg er veldig glad for at det bare er ei uke. Det blir hundehår i hele leiligheta, og han gnir seg inn i teppet i stua. Dessuten knurrer han når han vil sitte i fanget og sleike meg i fjeset . Gleder meg til lørdag, både fordi dyret skal hjem og fordi jeg skal i utdrikningslag til en av mine beste venninner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 2. august 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 2. august 2006 Har en del "husmorplikter" som blir forsømt om dagen. Tror ikke det er noen andre her i huset som ser om det blir gjort eller ikke, så det har litt lett for å bli utsatt. Men kanskje hvis jeg lager meg en liste her, så klarer jeg å få ting unna: - Vaske og av-ise kjøleskap og fryser - Vaske kjeleskapet - Vaske andre skap på kjøkkenet - Vaske under gjestesenga - Vaske taket i gangen (elektriker lagde masse stygge fingermerker i taket da han satte inn de nye spotene. Klarer ikke helt å glede meg over hvor fine de er, før taket er reint.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 2. august 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) - Vaske og av-ise kjøleskap og fryser - Vaske kjeleskapet OK - Vaske andre skap på kjøkkenet - Vaske under gjestesenga - Vaske taket i gangen (elektriker lagde masse stygge fingermerker i taket da han satte inn de nye spotene. Klarer ikke helt å glede meg over hvor fine de er, før taket er reint.) ← Endret 2. august 2006 av sønnavind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 2. august 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 2. august 2006 - Vaske og av-ise kjøleskap og fryser - Vaske andre skap på kjøkkenet - Vaske under gjestesenga - Vaske taket i gangen (elektriker lagde masse stygge fingermerker i taket da han satte inn de nye spotene. Klarer ikke helt å glede meg over hvor fine de er, før taket er reint.) Jepp, det ble mye finere. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. august 2006 #35 Del Skrevet 3. august 2006 Gratulerer med dagbok Er helt enig i at området rundt Mjøsa er et herlig sted Høres ut som om du er like glad i å lese du som jeg er .. Er skikkelig avslappende å sette seg ned med ei bok Håper du får en super dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. august 2006 #36 Del Skrevet 3. august 2006 Så flink du er da, gir meg dårlig samvittighet her jeg sitter foran pc'en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 3. august 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 3. august 2006 Hei Shatika, takk for besøket Godt å høre at det er flere som liker Mjøs-området. Lista mi er på ingen måte ment for å gi andre dårlig samvittighet, Skya Målet er at den skal gi meg dårlig samvittighet, slik at jeg får gjort noe med de prosjektene. Funka jo bra i går, så får vi se hvordan det går i dag... Men først må jeg komme meg hjem fra jobb. Og det er jo på tide nå, så da er det vel bare å logge seg ut og finne sykkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. august 2006 #38 Del Skrevet 4. august 2006 Innom for å ønske deg ei god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 4. august 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 4. august 2006 Om èn time er det helg! Får besøk av en venninne i dag. I morgen skal vi på utdrikningslag. Det blir moro. Kommer til å møte folk jeg ikke har snakka med på mange år og et par livssituasjoner siden . Søndag blir nok en slapp dag, men jeg må øve på treningene som jeg skal ha til høsten. Dessuten reiser hunden vi passer hjem i morgen, så søndag kommer nok også til å bli brukt til å vaske ut den. Har jo også et par "husmorplikter" som må utføres i nærmeste framtid... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 14. august 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Utdrikningslaget forrige helg var ordentlig vellykket. Flott vær, glade mennesker og veldig flinke kommende bruder:) Denne helga har jeg vært hjemme hos foreldrene mine. Plukka bringebær og blåbær på lørdag, så nå har jeg hjemmelagd syltetøy i kjøleskapet. I går så jeg på maraton i håp om å bli inspirert, men det gikk ikke helt sånn. Jeg gleder meg veldig, veldig til å bli kvitt den p-staven. Tidligere hadde jeg stort sett ingen menssmerter eller noe sånt, men de siste gangene jeg har hatt blødninger har jeg følt meg uggen og nesten fått litt influensafølelse flere dager i forkant. I dag har jeg bare gått hele dagen og venta på at det skulle bryte ut. Og selv om jeg vet at jeg ikke er syk, føler jeg meg så dårlig at jeg ikke engang orker tanken på å trene. Og i morgen er det semesteroppstart med treningene mine. Sist måned var jeg skikkelig dårlig dag 2 av blødningen, så det blir nok en ordentlig opplagt trening Fikk henvisning til Ullevål av legen for et par uker siden, men derfra hører jeg jo ingenting, så jeg tror kanskje jeg skal bestille meg en time på Volvat. Det får heller være at det koster... Endret 16. august 2006 av sønnavind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå