sønnavind Skrevet 10. juli 2006 #1 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Juli og fellesferie på jobb er ulidelig kjedlig... Skjer ingenting her om dagen, og "alle" er på ferie. Prøver å ta meg sammen så jeg får gjort unna ting som jeg ikke får gjort når det er travelt, men det er rart det der, jo mindre man har å gjøre jo vanskeligere er det å få gjort det man skal. Gleder meg til jeg skal hjem. Skal trene i dag, har hatt vondt i ryggen i hele helga så det har blitt så som så, men i dag kjennes det litt bedre ut, og jeg har sikkert godt av å bevege litt på den. Blir den ikke radikalt bedre de første dagene må jeg gå til massøren igjen, dyrt... Endret 11. juli 2006 av sønnavind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 10. juli 2006 En ting jeg har oppdaget etter at jeg begynte å jobbe, er at det finnes mange middelaldrende menn med et ganske forferdelig ille. Det er mulig at jeg er litt hårsår, men jeg tar det egentlig ikke så ille opp på egne vegne. Det jeg reagerer på er at de faktisk er gift? Måten enkelte omtaler både kone og hennes familie (les svigermor) på i lunsjen er rett og slett respektløst. Jeg blir helt målløs når det alltid dreier seg om hvor mye de skravler og hvor uinteressant det er osv osv. Veldig synd, for jeg merker at jeg mister litt respekt for dem også, når det er slik de omtaler de som burde stå dem nærmest. I perioder tør jeg nesten ikke å si noe, for ikke å bli ei av de som skravler hull i hodet på dem. Heldigvis er ikke alle slik:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 10. juli 2006 #3 Del Skrevet 10. juli 2006 Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. juli 2006 Takk, Malina Nå tror jeg at jeg skal komme meg hjemover. Gjør ikke noe særlig fornuftig her uansett. Begynner å bli sulten også, gleder meg til middag. Vi skal ha marintert lam indrefilet som de selger på SmartClub. Veldig godt, men også altfor dyrt, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutt Skrevet 10. juli 2006 #5 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hei og hå aldri hyggelig å høre noen snakke nedlatende om noen!!! men kansje ikke så ille ment ........ ??? See u around Endret 10. juli 2006 av tutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 10. juli 2006 #6 Del Skrevet 10. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei #Spidergirl#, takk for besøket:) Du har nok helt rett, Tutt. Blir bare av og til litt frustrert. Dessuten, leste i går at kvinner i snitt sier 5000 ord mer enn menn i løpet av en dag. Kan jo forstå at det kan bli litt mye da . Var veldig bra trening i går. Jeg holder på å øve inn program til neste treningssemester og det ene begynner å sitte bra (skal ha to ulike timer). Nå blir det fullt fokus på det andre framover. Er redd for at sommeren blir for kort... I kveld skal vi spille spill sammen med et vennepar. Hyggelig, har ikke snakket med dem på lenge, og det er enda lenger siden vi har spilt spill flere enn to. Samboeren min og jeg har spilt en del Carcassonne i det siste. Av en eller annen grunn vinner jeg alltid, og så må han ta revansj. Det har han foreløpig ikke klart. Men i det øyeblikket han forstår hva han må gjøre er det kjørt, jeg har nemlig ingen taktikk overhodet, og gjør bare det jeg synes ser moro ut. Men i kveld blir det nok ikke Carcassonne, kanskje jeg skal lure med meg Puerto Rico eller Settlers. Puerto Rico er det spillet jeg synes er morsomst, men Settlers er det veldig lenge siden jeg har spilt. Uansett, gleder meg til å spille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 11. juli 2006 Spist middag, trent, bakt boller og forsøkt å installere Linux på maskina (grrr, den er ikke på nett, så jeg kommer ikke lenger). Nå er det spilling som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 12. juli 2006 Spist lunsj i parken i dag. Apropos lunsj, er formiddagsmat et ord som er på vei ut av det norske språket, eller er det bare jeg og alle mine bekjente som har slutta å bruke det? Når jeg er hjemme hos foreldrene mine spiser vi fremdeles formiddagsmat, men de er de eneste jeg kommer på som bruker det ordet. Hvis jeg skulle valgt utdanning og yrke på nytt, hadde jeg enten valgt ernæringsfysiologi, idrettshøyskolen eller norsk språk. Kjempespennende hvordan språket utvikler seg. Men jeg liker ikke alle tingene som skjer like godt (særskriving og sj-lyd i stedet for kj er gode eksempler på ting som kan irritere vettet av meg), så jeg hadde kanskje egentlig bare blitt frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 12. juli 2006 Har begynt å samle på Jasper Conran Casual frokostservise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 12. juli 2006 #11 Del Skrevet 12. juli 2006 Ah, jeg burde også samle på noe...har alt mulig forskjellig, og det ser ikke like pent ut når en dekker til flere Fint og nøytralt servise,så det ut som! Jeg kunne også godt tenke meg ernæringsfysiolog...akkurat nå holder jeg på med noen fag ved siden av jobben for å kunne få realkompetanse så jeg har sjanse til å komme inn...men tror det er høyt krav,så det spørs om karakterene mine er gode nok. Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #12 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei Sønnavind! Du hadde jammen et fint nick! Siden jeg ikke har sett deg før, sier jeg rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Hei Rosin, har ikke vært her så lenge. Har sniklest litt da:) Du har også et fint nick, liker rosiner! Veldig fornøyd med at jeg endelig fant et servise jeg hadde lyst til å samle på, Malina Det er ikke så enkelt, både kjæresten min og jeg skal like det, skal ikke bli lei det med en gang og det bør ikke være altfor dyrt. Håper Jasper Conran svarer til forventningene (og at de ikke slutter å selge det med èn gang...) Hvis jeg hadde begynt på ernæringsfysiologi som jeg egentlig hadde lyst til da jeg var ferdig på videregående hadde jeg vært ferdig med utdannelsen omtrent akkurat da det tok av for fullt med slankekrig på tv. Er veldig spennende hva som kan få kroppen til å fungere bedre og hva som ikke er så bra. Men når det er sagt så er jeg egentlig veldig fornøyd med valget jeg tok. Har en bra utdannelse som kan brukes til mye forskjellig og det er bra, for jeg er litt utålmodig, og blir fort litt rastløs hvis dagene blir for like og jeg kjeder meg. Dessuten har jeg det siste året vært treningsveileder på et treningssenter og i den forbindelse har jeg både lært og fått lære bort grunnprinsipper innenfor ernæring. Ettermiddagen i dag har flydd avgårde. Har så veldig lyst på nye møbler på balkongen, men enten er ting for dyre eller så er de ikke noe gode å sitte i. Er dessuten altfor mye som selges i grupper. Jeg vil egentlig bare ha en toseter, et bord og en stol som ikke nødvendigvis hører sammen med toseteren. Har funnet en toseter og et bord på Skeidar som jeg har veldig lyst på, men til den prisen er jeg ikke helt sikker på at det er verdt det. Nå er planen å spille inn minidisker med musikken til timene jeg skal kjøre til høsten, men det er litt tiltak å komme igang... Men NÅ, nå skal jeg begynne Endret 12. juli 2006 av sønnavind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 13. juli 2006 Jippi, nå er det snart helg. Skal ta fri i morgen, og det blir vel mest sannsynlig sommerferien på meg. Vi skal til Afrika i oktober, så det er ikke noe synd på meg, men skulle gjerne hatt ferie nå også . Planer for helga: - Sykkeltur - Besøke venninne. Mistenker at hun er gravid, så det blir spennende å se. - Hjelpe tante med Internett og epost - Bade? - Handletur på Lillehammer - Slappe av og lese - Hekle på genseren min så jeg blir ferdig snart og kan begynne på teppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 13. juli 2006 At jeg aldri kan lære at jeg ikke skal kjøpe kaffe au lait i kaffeautomaten på jobb...! Den er dyr, man får vond ettersmak i munnen av kaffe og i tillegg er ikke kaffen her spesielt god. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Senik Skrevet 13. juli 2006 #16 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei du. Hyggelig med flere færskinger her inne! Cappuccino er min avhengighet..men jeg holder meg langt unna automater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei Senik, takk for besøket. Godt å se at ikke alle har bodd her i mange år:) Nå er jeg ferdig med miniferien min: - Sykkeltur OK - Besøke venninne. Mistenker at hun er gravid, så det blir spennende å se. OK - Hjelpe tante med Internett og epost OK - Bade? OK - Handletur på Lillehammer OK - Slappe av og lese OK - Hekle på genseren min så jeg blir ferdig snart og kan begynne på teppe OK Med andre ord en kjempeferie selv om den ikke var så lang! Og da vi kjørte hjem til Oslo så jeg selvplukk av jordbær. Håper vi klarer å ta en tur dit i løpet av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 17. juli 2006 Sitter med sommerfugler i magen i dag. Skal være instruktør i ettermiddag og jeg er fremdeles så fersk at jeg synes det er ganske så skummelt. Ellers ringte en kompis som jeg ikke har sett på lenge og lurte på om jeg ville være med på kafè i kveld, og det ville jeg selvsagt. Så da blir det ingenting av fuging av fliser eller annet arbeid som burde foretas i hjemmet. Får heller prøve å ta det igjen i morgen. Da må vi også komme oss på butikken og bestille skyvedørsgarderobe. Begynner å bli fryktelig lei av at ytterklærne og skoene ligger strødd utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 20. juli 2006 I går fikk jeg tre spill i posten, blandt annet Thurn and Taxis som er kåret til årets spill i Tyskland. Det ser veldig moro ut, men jeg fikk ikke prøvd det i går, for det er for fire spillere og vi var fem til grilling (pluss en halvt år gammel baby som mest sannsynlig hadde sabotert hele spillingen uansett:)). Håper å få prøvd det snart. Kjøpte også utvidelsen til Puerto Rico og Carcassonne: Hunters and Gatherers. De ser også moro, tror jeg må invitere noen på spillekveld snart. Har fremdeles ikke kjøpt skyvedørsgarderobe . Håper vi får gjort det i dag! Men vi har i hvert fall fuget gulvet. Det ble fint . Så nå mangler det faktisk bare lister og den berømte skyvedørsgarderoben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 20. juli 2006 Uff, nå har jeg fått vondt i kneet IGJEN. Eller, det er vel egentlig ikke vondt, men det var akkurat sånn som det er nå det begynte på det andre kneet også. Lurer på om jeg skal ringe legen min... Har time for å fjerne p-stav 1. august, men det er jo kjempelenge til. Dessuten er jeg fremdeles veldig skeptisk til leger når det gjelder sånne plager. Hm, det skader jo ikke å ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå