Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Immodate
Skrevet

Jeg tror jeg må være anonym nå, men håper noen vil ta seg tid til å svare meg likevel.

Jeg har for første gang hatt et såkalt fff forhold eller hva man nå velger å kalle det.

Vel saken er at det gikk slett ikke så bra egentlig.... :forvirret:

Dette er tydeligvis ikke noe for meg, for jeg ble ganske betatt og forelsket etterhvert. Jeg har holdt på med denne mannen i ca et år. Og funnet ut at det slett ikke blir noe enklere etterhvert. Så da har jeg altså vært flink jente og sagt ifra til han, at jeg har fått følelser som ikke burde være der og at jeg synes det er best og avslutte forholdet, noe jeg forsåvidt fikk inntrykk av at han da var enig i. (vi har ikke verdens beste kommunikasjon akkurat)

Ønsker vel bare å høre fra noen i som har vært gjennom det samme, har vært i 3 lange forhold før dette, og i to av dem var jeg veldig lei meg da det ble slutt. Og det tok meg år og dag å komme meg ovenpå igjen.

Nå er jeg ikke ”knust” denne gangen, men er meg langt fra klar for å møte noen og kjenner meg veldig matt og trist :tristbla: , og ville gjerne hatt noen gode råd for å legge dette bak meg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har vært oppi det samme ja... Følelsene dine høres kjent ut også... Selv om det ikke er den helt store forelskelsen, så er det noe der...

Noen gode råd derimot... Kan vel egentlig bare ta tida til hjelp. så lenge han ikke er interessert i noe mer, så er det ikke så mye du får gjort...

Skrevet

fff forhold

:icon_question:

Gjest BagLady
Skrevet
fff forhold

:icon_question:

Tror det er fucking good friends hun mener, altså en pulekamerat.

Men hvis man skal bruke den forkortelsen blir det fucking food friends. Mulig det er en ny trend som involverer mat, men det har isåfall gått meg hus forbi.

Gjest BagLady
Skrevet
Fuck For Forrest ????

Hmm, ja kanskje det :klø:

Bra de er miljøbevisste da iallefall.

Gjest Immodate
Skrevet

Hmm vel jeg er ikke helt inne på dette her så mulig jeg brukte denne forkortelsen litt feil ja :)

Men det er som en av dere sa og jeg regner med resten skjønte et slags vennskap som innvilverer både sex og mat. Men dog ikke samtidig...

Skrevet

Det er jo alltid kjedelig å være forelsket i en som ikke gjengjelder følelsene, men det går jo over etterhvert, da :klem: Det var iallefall fint at du sa ifra om hvordan du hadde det, og at du ikke ville fortsette.

Er bare helt naturlig å være litt nedfor en stund etterpå :)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar;) Er vel naturlig å ha det litt kjipt ja. Men jeg vil ikke!

Får vel bare vente på å komme over kneiken....

Gå til frisøren eller noe:)

Gjest Gjest
Skrevet

Fucking Friends Forhold? Tror det er ganske vanlig at den ene parten legger mere i denne typen forhold enn den andre dessverre, og opplever det som er nederlag med en gang det tar slutt. Uansett, du kommer over det, opp med hodet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...