Gå til innhold

Duchess: skal jeg gå i fra mannen min? Går han fra meg?


Duchess

Anbefalte innlegg

Sjelden vare :)

... og et savn, bare så du vet det!!

Godt å se du er klar i beslutningen din kjære venn. Veldig godt å se, for da har du det bra!

Stor klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjelden vare  :)

... og et savn, bare så du vet det!!

Godt å se du er klar i beslutningen din kjære venn. Veldig godt å se, for da har du det bra!

Stor klem til deg  :klem:

Jeg har det veldig bra. Vi har savnet hverandre like mye begge to og var så glad for å se hverandre igjen i går. Det føles så godt og det er så godt å vite at kjærligheten er der den skal være. Jeg føler meg faktisk mye tryggere på meg selv akkurat nå og jeg er villig til å gjøre det meste for å bevare denne kjærlighetn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare innom en liten tur igjen.

For første gang har jeg i helge virkelig hatt en lyst til å flytte. Jeg hadde lyst til å selge huset vårt, vekk fra alt ansvaret og flytte av gårde til min manns hjemsted. Det hadde rett og slett vært deilig. Og det skremte meg heller ikke å tenke på det. Det føles bra. Men om det blir sånn vet jeg jo ikke, men det er et stort fremskritt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg også, og er inne innimellom og leser om livet ditt.

Men jeg tror jeg er litt lei av KG om dagen tror jeg, popper derfor bare innom når jeg har "behov" for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men godt å vite at jeg har deg og får tak i deg om jeg trenger det altså.

Nå gleder jeg meg bare til jul, så det er det eneste som står i hodet på meg om dagen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, jeg koser meg masse om dagen.

Og jeg føler fortsatt at mannen min er det viktigste i livet mitt, uansett. Nå er jeg villig til å gjøre alt for ham. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lenge siden jeg har vært her. Dagene går i ett og jeg er sliten for tiden. Jobben krever mye av meg, ting skjer privat som gjør meg sliten og jeg føler at jeg ikke alltid klarer å være den blide og glade jenta jeg ofte er.

Mannen min har vært litt gretten i det siste og blir lett sint og irritert for småting. Det går innpå meg og preger meg. Jeg takler det dårlig og kryper mest sammen for å bli usynlig (det er min form for forsvar av meg selv). Merker jeg blir sliten av det, men dette er noe jeg må jobbe med for min egen del. Og det hjelper at jeg er bevisst på det....

Endret av Duchess
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt veldig sliten, det dukker stadig opp nye ting og problemer med huset vårt, og det får meg til å få lyst til å kvitte meg med alt. I dag har jeg faktisk til og med vært på nett og sett etter hus i området dit min mann vil flytte. Det frister å rømme unna alt, det hadde vært behagelig. Men prisene der er skyhøye, så det ville være vanskelig å få seg bolig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.... Så kjedelig Duchess. Skulle ønske jeg hadde ord for å gi deg overskudd.

Bruk boka di du,,,,skriv det av deg, plutselig ser du lysere på ting igjen,

Og si i fra til mannen at han føles ekstra gretten om dagen og at du takler det dårlig.

Klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet han er gretten og han er heldigvis flink til å unnskylde seg etterpå, og det hjelper. Det går nok litt opp og ned for oss begge to, og vi har hatt noen litt slitsomme uker nå.

Men det blir bedre, jeg vet jo det. Og jeg føler meg mer og mer sikker på at bostedet vårt kanskje ikke er det viktigste, det viktigste er at vi holder sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Noen dager nå har jeg faktisk et lite ønske om å flytte, det hadde egentlig vært deilig siden det stadig er noen problemer med huset vårt. Tenker innimellom på hvordan man skulle løse det praktisk og hvordan jeg skulle presentert det for familien. Men jeg vet at om det skulle bli ordentlig realitet ville jeg nok fått litt panikk og synes det var litt vanskelig... Men jeg blir ikke lenger pissredd når mannen min snakker flytting.

Og snart er det jul. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Synes jeg har hatt noen litt tunge dager nå og det er slitsomt. Gleder meg egentlig ikke så mye til jul lenger heller. Innimellom skulle jeg ønske jeg kunne være en superegoist som bare tenkte på meg selv og sørget for at jeg hadde det bra. Hvorfor må jeg alltid ta andres humør innpå meg og tenke at det er min oppgave å få folk blide og glade igjen?

Jeg tror jeg stadig påtar meg for mye ansvar for alt og alle og det tærer på. Kanskje derfor jeg føler meg sliten og trives best hjemme i ro og fred for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...