Gå til innhold

Duchess: skal jeg gå i fra mannen min? Går han fra meg?


Duchess

Anbefalte innlegg

Takk for gode ord, og du har rett i det du skriver. Må innrømme at den dagen og de tankene var veldig spesielt, det har ikke kommet så tydelig over meg før. Men nå er det på mange måter forbi også. Kanskje jeg trengte å ta de timene med tenking for meg selv, og kanskje det gjorde at jeg fikk det ut av verden også? Jeg føler meg jo trygg på valget mitt og siden vi tross alt har hatt det fint i ferien føler jeg meg ennå tryggere.

Jeg må forresten si til min manns forsvar at han hadde gaver til meg når vi kom hjem, og det var veldig koselig av ham. Så det ble litt bursdag tilslutt allikevel!

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle så gjerne vært der på bursdagen din og gitt deg en stoooooor klem.

:bursdag::gratulerer::gratulerer::smilyblomst:

:bursdag::danse::hoppe: :bursdag

Vanlige tanker du har, ikke spark deg selv for å ha dem. Du er et menneske med tanker som alle andre.

:klem: til deg. Er så glad for at du er tilbake jeg :) :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Alive.

Veldig glad jeg er tilbake også, har savnet forumet disse ukene. Ikke fordi jeg har hatt kjepemye bruk for det kanskje, men det har stadig vært småting jeg gjerne skulle ha luftet og fått ut via dagboken min.

Derfor godt å være tilbake, selvom jeg fortsatt ikke har fått lest alle sidene fra det som har skjedd deg de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag, snart helg igjen. Dagene har flydd fort, det er mye å gjøre på jobb og jeg føler meg sliten i hodet mitt. Allikevel er jeg glad det går mot høst, at dagene endrer seg og det5 går mot koselige tider innendørs. Føler at vi de siste ukene har vært veldig på plass i forholdet vårt, alt har vært som det skal være og at vi har det veldig bra begge to. Vi koser oss sammen og vet å ta vare på hverandre. Savner ham når han ikke er her, samtidig som jeg setter litt pris på å være alene litt uten ham også. Til jul skal vi forresten ha vår første jul siden vi ble sammen, hver for oss. Det vil si, vi var vel fra hverandre den aller første julen vår, men nå føles det helt anderledes. Det blir veldig rart og jeg merker at jeg gruer meg litt for så mange juledager uten ham. Men jeg skal få det fint allikevel tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg kom på en ting fra ferien jeg gjerne vil skrive om, fordi mannen min har veldig rett.

Jeg har alltid slitt med selvtillitten min og har alltid følt at jeg ikke strekker til eller er god nok. I ferien hadde jeg det også sånn. Husker ikke i hvilken sammenheng det var, men han sa "Du må ha mer tro på deg selv. Det er ikke noen grunn til at du ikke skal ha det, du som er så flink og dyktig." Og det er så sant så sant det han skriver. Jeg burde absolutt ha mer tro på meg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troen på deg selv skal ikke bare komme fra hvor flink og dyktig du er.

Inspirert av innlegget i boken min fra kiri om selvverdi og selvtillitt.

Selvverdien -den grunnleggende verdien som gjør deg til den du er. Det gode mennesket som ikke trenker bekreftelser i form av hva du presterer. Den som gjør at det er så mange mennesker som er glad for at du finnes. Fordi du er den du er.

Du er et godt menneske og har en helt spesiell plass i mange menneskers hjerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå triller tårene mine. Jeg klarer liksom ikke tenke på detsånn for meg selv. Da er det lettere å se andre i den situasjonen. Men det er typisk meg.

Selvtilitt er vanskelig, men det har sikert mye å gjøre med at jeg kanskje aldri har turt å være meg selv heller. Jeg er for redd for konflikter, det å ikke bli repsketert eller ikke likt. Og det er vanskelig i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Om det er noen trøst, så triller tårene mine sammen med deg.

Tror ikke det er så mye trøst, skulle gjerne løftet deg opp, men jeg trenger å stå høyt for å dra deg opp. Vi får klatre litt sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stifler's mom

Ikke mye input fra meg om dagen, men tar en tur innom likevel :klem: tankene dine er dessverre altfor vanlige for gode jenter. Fatter ikke hvordan det blir sånn, alle de beste jentene jeg kjenner har samme lave selvfølelse. Er det et virus? Noen må jobbe med den vaksinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to.

Har vært syk noen dager, merker jeg blir sliten av å være på jobb i dag. Innimellom lurer jeg på om jobben sliter meg litt ut. Mye å gjøre, strekkes i alle retninger og ender ofte opp med hodepine utover dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det mandag igjen, men det er helt i orden. Har hatt en fin helg, deilig. Vi har hatt det veldig bra, men vet han fortsatt lengter vekk og vil flytte, men jeg synes jo det er vanskelig.

I går ble jeg sittende å se på fotballkamp på TV. Det var Start mot Lillestrøm. Det er en litt merkelig følelse. For keeperen på Start er en jeg en periode ble veldig godt kjent med på nett, vi snakket veldig mye sammen og var på nippet til å møtes en gang også. Den gangen var han spiller på et lavere nivå og jeg feiget ut da han skulle spille kamp i nærheten av der jeg bodde. Men det er igjen rart i tenke på om det kunne blitt noe eller ikke. Derfor litt ekstra rart å se ham på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det mandag igjen, men det er helt i orden. Har hatt en fin helg, deilig.  Vi har hatt det veldig bra, men vet han fortsatt lengter vekk og vil flytte, men jeg synes jo det er vanskelig.

Snakker dere noe om det?

Eller er det et ikke-tema, som det bare kommer småkommentarer om innimellom?

Ønsker deg en flott uke Duchess :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere noe om det?

Eller er det et ikke-tema, som det bare kommer småkommentarer om innimellom?

Ønsker deg en flott uke Duchess  :klem:

Det er et ikke-tema og det er det som er vanskelig. I helga kom kommentaren fra ham i det vi gikk inn i en butikk for å handle, og det er virkelig ikke stedet for meg for å si noe mer om det til han. det går jo ikke.

Men helt ærlig. Nå om dagen er jeg litt fed-up av moren min, så på mange måter kunne jeg godt tenkt meg og flyttet. Jeg er også i et sånt humør at jeg tror jeg ville trives der sammen med ham... Hvor lenge vil denne følelsen vare?

Moren min sliter forresten veldig med sin samboer fortsatt. Helt ærlig skulle jeg nesten ønske hun bare sparket ham ut sånn som han oppfører seg om dagen... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stifler's mom

Du er i tankene dine altfor avhengig av andre; nå må du kjenne etter hva som er bra for DEG. Jeg tror det ville være mye bedre enn du tror å røske opp litt og starte et annet sted.

Men det er sett utenfra, og jeg vet veldig godt at det ikke er lett å stå midt oppi det. Jeg håper du finner det ut før det blir for stor slitasje på forholdet. Jeg tror, basert på det jeg ser rundt meg, at menn til syvende og sist ofte ender med å gjøre det de ønsker seg. Det er vi som føyer andre hele tiden, og gjerne akkurat litt for lenge - og ender opp med ingenting fordi vi vegrer oss for å handle.

Håper du finner ut av ting :klem: Og ikke la NOE være ikke-tema - strutsepolitikk funker aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borte noen dager med jobben, men er nå tilbake. Hektisk på jobb i dag, så det blir ikke noen lang avhandling her.

Det går iallfall veldig bra med meg, føler meg bra om dagen og er veldig fornøyd. Har begynt å tenke på julen alt, at det blir rart å være borte fra hverandre i en hel uke, men kanskje det er bra for oss? Vi savner jo bestendiog hverandre når en av oss er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hjelp, det er jo 1 mnd siden jeg har skrevet her, men det er et godt tegn.

Mannen min er borte denne uken og jeg savner ham sårt. Jeg har virkelig fått beskreftet at jeg elsker ham og jeg er ikke villig til å ofte ekteskapet for en flytte-konflikt (tror jeg). Og det er godt å finne seg selv litt og innse hvor mye han betyr for meg.

Jeg elsker ham virkelig av hele mitt hjerte.

Skal ha fri noen dager, så blir borte fra forumet litt fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...