Gå til innhold

Duchess: skal jeg gå i fra mannen min? Går han fra meg?


Duchess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stifler's mom

Duchess! Perfekt!

Nyt dagene, og ha en fin uke. Så er det kanskje en perfekt anledning til å ta opp ting med mannen når dere er alene igjen, ta en evaluering av oppholdet mens dere er ett team på sitt beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Alive.

Vet ikke hva det er som gjør at jeg ikke skriver her om dagen, men jeg føler meg litt tom i hodet uten ork til å skrive en masse. Men det er egentlig et godt tegn, for det er faktisk ikke noe spesielt jeg har behov for å skrive av meg akkurat nå.

Vi kose oss sammen, har flotte dager og nyter å være sammen. Jeg vil konsentrere meg om dette, tenke på det positivet og leve i nuet akkurat nå. Det er en god følelse.

I tillegg er det snart ferie, det har vi begge et sterkt behov for nå også. Ang sommer hadde vi i fjor sommer en skikkelig kræsj med hverandre og jeg var helt sikker på at det var slutten for oss, men vi kom oss videre. Det er jo positivt. Men det er tungt når sånne ting dukker opp, og det er rart at det allerede er 1 år siden det skjedde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe:

Nyyyyyt, ikke tenk, bare nyt!!!

*sier til meg selv like mye som til deg* ;)

:ler: Ja, innimellom kunne jeg godt vært uten særlig hjerne også, deilig å slippe og tenke. Men nå skal iallfall først helgen nytes (en dag igjen da, men men), og så skal vi nyte å ha ferie sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stifler's mom

Noterer et vanlig ønske hos oppegående jenter: "Hvis jeg bare hadde vært dum som et brød". :ler: Vi er vel noen stykker som ønsker oss litt mindre kapasitet til å bruke hodet på bekymringer om stort og smått :)

Det hadde vært vinn vinn for menn og kvinner hvis vi hadde vært dumme og deilige hele gjengen. Men akk... dessverre ble noen av oss velsignet med både utseende og intelligens :sjarmor::ler:

Litt i fredagshumør nå, overtrøtt og ser i kryss. Må forte meg videre med jobben før jeg sovner midt i en setning. Godt å høre at du har det bra! NYT, det er en ordre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Et merkelig bilde av litt slappe hodeskaller av mangel på hjerneinnhold :sprettoy: like blid!

Gud, jeg er visst i fredagshumør selv, altså, helt ute og kjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men akk... dessverre ble noen av oss velsignet med både utseende og intelligens  :sjarmor:  :ler:

Litt i fredagshumør nå, overtrøtt og ser i kryss. Må forte meg videre med jobben før jeg sovner midt i en setning. Godt å høre at du har det bra! NYT, det er en ordre.

:klappe: Bra sagt dette, vi ble desverre både smarte og flotte. :sjenert: Vi får være fornøyd med det tross alt tror jeg! :sjarmor::sminkedokke:

Og nyte det det gjør jeg heldigvis!

Et merkelig bilde av litt slappe hodeskaller av mangel på hjerneinnhold  :sprettoy: like blid!

Gud, jeg er visst i fredagshumør selv, altså, helt ute og kjøre :ler:

Fredagshumør her også. :ler: Har skikkelig følelsen av fredag også, egentlig veldig kjedelig det. Blir jo dumt å være på jobb i morgen som det er lørdag lissom... :sprettoy:

Men men, nå drar jeg heldigvis snart (det er fordelen med sommer). Er tung i hodet, trøtt og sliten, så det skal bli godt å komme hjem og slappe skikkelig av enten ute eller foran TV'n. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stifler's mom
vi ble desverre både smarte og flotte.  Vi får være fornøyd med det tross alt tror jeg!

Problemet blir når vi skal finne matchende menn :sjarmor:

Men jeg synes det er deilig å være singel også.

Håper du får en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, ha en riktig god helg du også.

Endelig fredag i dag iallfall, selvom jeg trodde det var fredag i går også.

Er veldig sliten og lei jobb om dagen, så det blir godt å ta en rolig helg. Ingen planer, bare kage god mat og kose oss. Deilig å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det mandag, helga har vært veldig fin og vi har hatt det flott sammen. På gode dager har vi det så bra, og det er en så utrolig god følelse.

Nå er det bare 5 jobbedager så skal vi ha 3 ukers ferie sammen. Vi gleder oss begge to, gleder oss til å kose oss sammen, pleie kjærligheten og nyte hverandre.

Det eneste som plager meg om dagen er de kraftige menssmertene jeg sliter med. Har i dag kjøpt meg nytt merke av smertestillende, jeg håper det hjelper. Jeg sliter hver måned med disse plagene og det er så slitsomt. I natt våknet jeg av smerter og fikk selvsagt ikke sove med det første heller. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God dag Alive.

Hektisk dag i dag, men det liker jeg. Er sliten om dagen, trøtt og vondt i hodet. Trenger virkelig ferie nå, godt det bare er 3 jobbedager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen går ihvertfall myyyye fortere, når man får jobbet litt effektivt ;)

Blir bra med ferie tenker jeg ja!

*minne meg selv på at jeg aldri mer skal ta ferie tidlig på sommeren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Alive, tidlig ferie skjønner jeg at ikke frister igjen ja. Synes det er greit å jobbe hele sommeren jeg, da er det jo så rolig allikevel. Og når ferien da kommer i august er den virkelig etterlengtet! Men du skulle vel på tur litt senere i høst også, skulle du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, nå er det ingen planer og se frem til. Annet enn tilfedige hytteturer og mørke høstkvelder hjemme med peis og stearinlys...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...