Gå til innhold

Duchess: skal jeg gå i fra mannen min? Går han fra meg?


Duchess

Anbefalte innlegg

Vet at det er fler som synes nicket mitt kanskje er litt feil og at det bør endres. Det ble funnet opp i full fart en dag jeg følte det passet.

Kom gjerne med forslag til andre nick til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stifler's mom

Jeg tenkte også på Useful, men jeg synes også det ble litt stusslig - å være "nyttig" liksom :ler: (jeg ser for meg en husmor fra 50-tallet med helforkle, mel i hårlokkene og og rynkete oppvaskhender - ikke spør; jeg vet ikke hvorfor).

Og her skulle jeg kommet med opptil flere glitrende forslag, selvsagt, men jeg varierer mellom søte prinsessenavn verdig en god jente, og skikkelig dype navn som sier noe om å være på en reise og søke svar.

Det var stort sett mitt bidrag :ler: :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

:ler: jeg ser den.

Men jeg ser mer for meg useful, som en som er mer enn tilstrekkelig akkurat sånn som hun er, og en som blir satt pris på. Og at ordet useful kan minne brukeren av det om akkurat det.

Men den er nok kanskje litt farget av personen jeg kjenner bak nicket kanskje...

Dårlig på flere forslag altså. Men kanskje noe som får deg til å føle deg bedre?

Standing tall

Strong enough

Tøffest

Smartest

Kulest

.....og da slutter jeg før jeg tar helt av

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gode forslag her jenter. :ler: Jeg skal tenke litt på det i helga, kanskje det dukker opp det virkelig gode nicket sånn plutselig.

Men takk for gode ord om meg Alive, føler meg ikke alltid Useful da...

Kanskje Clueless kunne vært noe? Føler meg sånn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clueless er ihverfall bedre en useless!!

Ja, jeg ser jo selv at Useless kanskje var å synke litt dypt... Skal endre det til uka jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stifler's mom

Eller hvis du vil holde deg til -full, har vi jo Tankefull.

Eller Beautiful.

Vi gleder oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Veldig flott at du vil bytte nick, selv er jeg heller tanketom enn tankefull akkurat nå, men kanskje jeg kommer på noen forslag litt senere?

Ha en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke funnet meg noe nytt og godt nick, men jeg skal nok klare å finne på noe. Må bare tenke litt mer først.

Ellers er det ikke noe nytt å berette, vi har det bra om dagen og den følelsen skal jeg nyte fullt ut. Jeg elsker virkelig mannen min, og det er en så god følelse. Den skal jeg holde på alt jeg kan.

Ønsker alle sammen en finfin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alive

Godt valg.

....og du? Fortsett og kjenne på de gode følelsene til mannen din du ;) Kanskje det vil hjelp deg til å ta praten med ham på en ryddig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt valg.

....og du? Fortsett og kjenne på de gode følelsene til mannen din du ;)  Kanskje det vil hjelp deg til å ta praten med ham på en ryddig måte.

Det tror jeg også, følelsene skal jeg ta vare på, det er viktig.

Vi har jo besøk hjemme om dagen av hans familie, som er til de grader invaderende hos oss. Vi blir utslitt, er lei og ønsker bare litt ro og fred rundt oss. Dette gjør at vi blir mer samlet som ektefeller, kjærester og venner -godt å føle at han er alt på en gang.

Og akkurat nå føler jeg meg ikke Useless heller, føler at jeg blir verdsatt og håper nicket mitt endres fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med nytt nick!

Tusen takk. Det ble visst noe helt annet enn Tanker eller Full. Duchess er et navn jeg har likt helt siden jeg så Aristokattene da jeg var liten, hadde bare helt glemt det før det dukket opp i hodet mitt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker visst ikke denne dagboken så mye om dagen, men det tyder bare på at jeg har det bra og ikke trenger å skrive ut en hel masse tanker. Det føles godt, jeg nyter det fullt ut.

I dag føler jeg meg heldigvis opplagt, har tatt på meg kjole på jobb og føler meg rett og slett skikkelig vel. Deilig! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...