Loevinna Skrevet 30. april 2008 #281 Del Skrevet 30. april 2008 lenge siden du har skrevet noe her nå.. lurer på hvordan det går med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duchess Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 14. mai 2008 Det har skjedd mye i livet mitt og jeg har hatt det hektisk. Vedr mannen min er det fortsatt litt uten konklusjon. Jeg vet ikke hva jeg vil jeg. Jeg er ikke så sikker på at jeg vil ut som jeg var, samtidig så tror jeg at det vil være vanskelig å løse ting. Men kanskje det er verdt å gi det en sjanse, bare for å ha gjort det? For å være sikker på at vi har prøvd det vi kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. mai 2008 #283 Del Skrevet 14. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duchess Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #284 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvorfor skal livet være tubulent? Hvorfor skal vi ikke kunne ta noen avgjørelser for hva som skjer med oss? Og hvorfor føler jeg meg så nedbrutt etter å ha sett han igjen etter noen dager fra hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duchess Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #285 Del Skrevet 15. juli 2008 Mitt liv er et fortsatt kaos. Jeg vil få forholdet til å virke, min mann mener vi går mer fra hverandre enn i samme retning. Vi ser totalt ulikt på ting. Hvorfor vil jeg absolutt ha dette til å virke, koste hva det koste vil... Jeg er forvirret. Jeg tør ikke tenke brudd, jeg er redd for en fremtid alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duchess Skrevet 22. september 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 22. september 2008 Fortsatt kaos i livet mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. september 2008 #287 Del Skrevet 22. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 1. oktober 2008 #288 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det skal ikke være så lett med kjærligheta gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duchess Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk. Alt er fortsatt uavklart og det tærer på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duchess Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #290 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg føler at livet mitt er et helvete. Ingenting er bestemt hjemme, jeg er kjempesliten av usikkerheten, sliten av at han ikke stoler på meg, sliten av at et valg ikke tas og sliten av min manglende selvtillitt. Men jeg føler at det går riktig meg for min del, jeg presser nok frem noen samtaler jeg tidligere overså. Men hvorfor skal det være så skummelt å kanskje bli alene? Verden går da ikke under av den grunn...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duchess Skrevet 16. april 2009 Forfatter #291 Del Skrevet 16. april 2009 Samme tanker og samme usikkerhet. Å leve med en mann som svinger som en berg- og dalbane tærer på meg...hvorfor skal jeg finne meg i å leve sammen med en mann som er sur og lar all frustrasjon gå ut over meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duchess Skrevet 27. april 2009 Forfatter #292 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har det ikke bra, jeg har det rett og slett dårlig. Hvorfor blir jeg i et forhold når jeg utsetter meg for dette her? Jeg prøver å gjøre det beste ut av hverdagene, men jeg bor sammen med en mann som har enorme humørsvingninger, som er sur på meg og som jeg ikke helt vet hvor jeg har... Jeg er sliten, hvorfor orker jeg dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duchess Skrevet 4. november 2009 Forfatter #293 Del Skrevet 4. november 2009 Noen få ord for å si at jeg har det veldig bra om dagen, ser ut som vi kanskje finner ut av ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå