Gå til innhold

Duchess: skal jeg gå i fra mannen min? Går han fra meg?

Duchess

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det har skjedd mye i livet mitt og jeg har hatt det hektisk.

Vedr mannen min er det fortsatt litt uten konklusjon. Jeg vet ikke hva jeg vil jeg. Jeg er ikke så sikker på at jeg vil ut som jeg var, samtidig så tror jeg at det vil være vanskelig å løse ting. Men kanskje det er verdt å gi det en sjanse, bare for å ha gjort det? For å være sikker på at vi har prøvd det vi kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hvorfor skal livet være tubulent? Hvorfor skal vi ikke kunne ta noen avgjørelser for hva som skjer med oss? Og hvorfor føler jeg meg så nedbrutt etter å ha sett han igjen etter noen dager fra hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Mitt liv er et fortsatt kaos. Jeg vil få forholdet til å virke, min mann mener vi går mer fra hverandre enn i samme retning. Vi ser totalt ulikt på ting. Hvorfor vil jeg absolutt ha dette til å virke, koste hva det koste vil... Jeg er forvirret. Jeg tør ikke tenke brudd, jeg er redd for en fremtid alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg føler at livet mitt er et helvete. Ingenting er bestemt hjemme, jeg er kjempesliten av usikkerheten, sliten av at han ikke stoler på meg, sliten av at et valg ikke tas og sliten av min manglende selvtillitt. Men jeg føler at det går riktig meg for min del, jeg presser nok frem noen samtaler jeg tidligere overså.

Men hvorfor skal det være så skummelt å kanskje bli alene? Verden går da ikke under av den grunn...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Samme tanker og samme usikkerhet. Å leve med en mann som svinger som en berg- og dalbane tærer på meg...hvorfor skal jeg finne meg i å leve sammen med en mann som er sur og lar all frustrasjon gå ut over meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har det ikke bra, jeg har det rett og slett dårlig. Hvorfor blir jeg i et forhold når jeg utsetter meg for dette her?

Jeg prøver å gjøre det beste ut av hverdagene, men jeg bor sammen med en mann som har enorme humørsvingninger, som er sur på meg og som jeg ikke helt vet hvor jeg har...

Jeg er sliten, hvorfor orker jeg dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...