Gjest jente 21 Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 I september skal jeg flytte inn i et kollektiv sammen med en søskenflokk(ikke mine egne søsken) dem eier bygget vi skal bo i så jeg skal leie hos dem. De er veldig sammensveiset og jeg er redd for hvordan det skal gå.. Kan ikke sette fingeren på hva jeg er bekymret for, men har en litt urolig magefølelse om det. Har dere noen tanker/innspill angående dette..?
liv Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 jeg tror nok ikke jeg hadde gjort det, samme som å flytte inn til tre gode venner. Kan fort bli deg og dem. Men det kan også fungere veldig fint da. Du må nesten bare prøve! Lykke til i allefall!
Gilette Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Kan godt hende det blir vanskelig om de er veldig sammensveiset, som liv sier, det kan fort bli deg og dem. Men på den andre siden kan det gå veldig bra!
Gjest Embla s Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Det er vel alltid en viss "risiko" å flytte inn i et veletablert kollektiv; enten finner du din plass, eller du forblir en outsider. Om det er lurt eller ikke kommer vel an på hvilke forventninger og innstilling både du og de har. (også vil jeg vel regne med at det fortsatt er snakk om tre enkeltindivider selv om de framstår som en sammensveiset flokk?) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå