Gå til innhold

Voldelig muslim utvist!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

Han er muslim, så vidt jeg vet.

Zidane describes himself as a "non-practicing Muslim".[8] Despite rumor to the contrary, Zidane's father was not an harki, or Algerian supporter of French rule, something that he made clear himself.[9]

http://en.wikipedia.org/wiki/Zidane (Personal life)

Endret av Slangen
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Han er muslim, så vidt jeg vet.

Hadde vært bedre om han praktiserte litt, da - siden han beskriver seg som ikkepraktiserende.

Endret av Kvinneguden
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)
Hadde vært bedre om han praktiserte litt, da - siden han beskriver seg som ikkepraktiserende.

Ikke prøv deg med unnskyldninger. Hadde du gjort litt research, hadde du funnet ut at fyren opprinnelig er fra Algerie og en ***** muslim. Alle vet jo at han ikke hadde fått rødt kort hvis han var katolikk, men derimot vært en slimål av en mammagutt fra Italia som provoserer til rødt kort.

Endret av Slangen
Gjest Gjesta
Skrevet

Men hvorfor skal jeg gjøre research? Jeg kan jo bare endre innhold og overskrift i ettertid.

Dog; overskriften i sin nåværende form fenger kanskje mer.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Dog; overskriften i sin nåværende form fenger kanskje mer.

Enig.

*Notere seg tråd og ta opp på neste FrP-landsmøte*

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er redd det blir lite debatt om saken på det landsmøtet, de fleste der er nok positive til at muslimer blir utvist.

Gjerne de totalt ikkevoldelige også, forebygging er viktig.

Skrevet

De fra italia drev å kløyp og ropte rasistiske ting til Zedane,

hele franske laget var møkk lei fordi de hadde jo sett og hørt alt sammen,

men Zedane da, som kommer fra slummen,,og er tykkhudet ,han svelget noen kameler, til slutt fikk han oxo nok av trakkaseringen fra italienerne å satte ned foten.

Dette er da menneskelig. Tro meg om han ville skadet han hadde han skalla ansiktet hans, blind vold - nei, blind vold er når du står uskyldig å blir slått eller skadet, italienerne var de eneste som yppet til bråk jo, han reagerte menneskelig i en sånn situasjon.

Det er disse jævla frekke italienernes måte å gjøre ting på :frustrert:

Zidane er halv agersk og halv fransk. OG han vant Vm's nest jeveste tittel, VERDENS BESTE FOTBALLSPILLER.

PS; FIFA er folksinte på italienerne pga umoralsk og mopydlig oppføsel... :klappe:

Gjest Gjesta
Skrevet
De fra italia drev å kløyp og ropte rasistiske ting til Zedane,

hele franske laget var møkk lei fordi de hadde jo sett og hørt alt sammen,

men Zedane da, som kommer fra slummen,,og er tykkhudet ,han svelget noen kameler, til slutt fikk han oxo nok av trakkaseringen fra italienerne å satte ned foten.

Dette er da menneskelig. Tro meg om han ville skadet han hadde han skalla ansiktet hans, blind vold - nei, blind vold er når du står uskyldig å blir slått eller skadet, italienerne var de eneste som yppet til bråk jo,  han reagerte menneskelig i en sånn situasjon.

Det er disse jævla frekke italienernes måte å gjøre ting på :frustrert:

Zidane er halv agersk og halv fransk. OG han vant Vm's nest jeveste tittel, VERDENS BESTE FOTBALLSPILLER.

PS; FIFA er folksinte på italienerne pga umoralsk og mopydlig oppføsel... :klappe:

Veldig bra at det sportslige kom i fokus i denne tråden.

Skrevet

Irrelevant av hva italieneren måtte ha sagt så skulle ikke Zidane gjort som han gjorde. Denslags oppførsel hører ikke hjemme på en fotballbane. Han fikk akkurat som han fortjente.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Irrelevant av hva italieneren måtte ha sagt så skulle ikke Zidane gjort som han gjorde. Denslags oppførsel hører ikke hjemme på en fotballbane. Han fikk akkurat som han fortjente.

Fin, avbalansert sofakommentar.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, også så innsiktsfull den er. Oser av både fotballforståelse og kunnskap om menneskelig adferd. :ler:
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Det festligste er jo at Christiane har helt rett i det hun skriver. Ganske enkelt udiskutabelt. At man(n) i ettertid diskuterer andres atferd har null betydning for innsikten noen påberoper seg.

Endret av Kvinneguden
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)
Det festligste er jo at Christiane har helt rett i det hun skriver. Ganske enkelt udiskutabelt. At man(n) i ettertid diskuterer andres atferd har null betydning for innsikten noen påberoper seg.

Ganske enkelt. Man har ingen unnskyldning for å bli kriminell selv om man er svart og fra Brooklyn, likevel er det lettest for en hvit man fra Norge å ha sterke meninger om det, fordi den hvite mannen her ikke har peiling.

Endret av Slangen
Skrevet

Like mye sofakommentar som det aller meste du skriver. ;)

Skrevet
Ja, også så innsiktsfull den er.  Oser av både fotballforståelse og kunnskap om menneskelig adferd. :ler:

Ja, du er vel sikkert verdensmester innenfor begge områder :roll:

Skrevet

Hvorfor er det blitt trukket frem av mannen er muslim? Hva har det med det som skjedde under finalen i går å gjøre?

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er jeg helt enig med deg i.

Så hva har det med hans religion, hudfarge og opprinnelse å gjøre? Ingenting ...

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Det er jeg helt enig med deg i.

Så hva har det med hans religion, hudfarge og opprinnelse å gjøre? Ingenting ...

Jeg tror du oppsummerte poenget til trådstarter, dog ikke på en ironisk måte som han gjorde.

Skrevet

Ja ja, det er enkelte som liker å blåse opp negative ting om muslimer..

Det er ikke KUN muslimer som er voldelige, men mennesker med lite vett i huet!! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...