Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #1 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har to referanser jeg ønsker å bruke da jeg vet at jeg gjorde en god jobb da jeg jobbet der. I den ene jobben er det broren til xen min som er referanse, og i den andre kona til denne broren. Problemet mitt er at jeg ikke kan bruke disse som referanse da de virkelig hater meg som person nå. Dette grunnet at jeg har slengt med kjeften og fortalt kona om at mannen hennes har vært utro. Dette ble ikke godt mottatt fra noen av de, og jeg fikk beskjed om at jeg kunne glemme å bruke de som referanse. Hva gjør jeg nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest arkmark Skrevet 10. juli 2006 #2 Del Skrevet 10. juli 2006 Finner noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #3 Del Skrevet 10. juli 2006 Jepp. Du finner noen andre, f.eks en kollega fra samme jobb som du stoler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. juli 2006 #4 Del Skrevet 10. juli 2006 Jepp. Du finner noen andre, f.eks en kollega fra samme jobb som du stoler på. ← Det er nok det eneste fornuftige ja. Også får du være forberedt på å svare på sprøsmål ang dette på intervju. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå