Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei!! Slank o fort... Er det noen som har erfaring med denne?? Funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #2 Del Skrevet 10. juli 2006 Høres skikkelig jalla ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 10. juli 2006 #3 Del Skrevet 10. juli 2006 Hehe, med det navnet ville jeg nok tenkt mitt...men erfaring, nei det har jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 10. juli 2006 #4 Del Skrevet 10. juli 2006 Har ikke erfaring med dette, men har erfaring med "trim og spis sunt", og det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 11. juli 2006 #5 Del Skrevet 11. juli 2006 hei... et forferdelig navn på et slankemiddel ja. Jeg brukte det for to år siden i en periode. Jeg var på slank sunn mat og trening, men brukte slankofort når eg skeiet litt ekstra ut( ferier, helger ol.) Kapslene suger til seg fett fra maten og det syns på avføringen...så eg tror de virker, men bruk de som litt krisehjelp i slankingen og ikke som selv slankekuren , tror nå jeg er best.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #6 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei! Trådstarterher... Jeg har også brukt d ei stund, å synes d virker, mærker d på avføringen ja... Hadde sjelden før, mens d nå er oftere... Men har også spist sunnere å trent en del, så kan jo være at d er d å som gjør at vekta har gått ned å... Litt vanskelig å vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 13. juli 2006 #7 Del Skrevet 13. juli 2006 Det finnes ingen snarveier for å gå ned i vekt. Man må spise 6-7 måltider pr dag og spise sunt. Og man bør trene. Da får man opp forbrenninga og går på toalettet oftere enn om man spiser usunt og skjelden. Jeg vil ikke anbefale å prøve sånne "snarveier" da man går like fort opp i vekt igjen når man avslutter kuren med mindre man har lagt om kostholdet og livsstilen. Ta en titt på www.iform.no/forum og les litt rundt i de forskjellige forumene der. Still gjerne samme spørsmålet der og få svar fra "eksperter" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 13. juli 2006 #8 Del Skrevet 13. juli 2006 Det finnes ingen snarveier for å gå ned i vekt. Man må spise 6-7 måltider pr dag og spise sunt. Og man bør trene. Da får man opp forbrenninga og går på toalettet oftere enn om man spiser usunt og skjelden. Jeg vil ikke anbefale å prøve sånne "snarveier" da man går like fort opp i vekt igjen når man avslutter kuren med mindre man har lagt om kostholdet og livsstilen. Ta en titt på www.iform.no/forum og les litt rundt i de forskjellige forumene der. Still gjerne samme spørsmålet der og få svar fra "eksperter" ← Hei. jeg er forsåvidt helt enig med deg, vel 6-7 måltider har eg ikke tid til....men eg spiser 4-5 m 3-4timers mellomrom. Spiser sunt, grovt, grønt,fisk, kjøtt, melk, frukt, tar en ss kli m vann før hvert måltid, unner meg litt snacks, en øl eller litt vin iblant. Trener veldig lite for tiden(fy skam) Har tatt av 8kg siden slutten av april. Har ikke brukt NOEN hjelpemidler denne gangen. MEN kommer til å ta m "slankofort" eller lignende på ferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 13. juli 2006 #9 Del Skrevet 13. juli 2006 Det høres ut som du er på god vei Gladidag :D At man skeier ut med ei øl og snacks en gang i blandt gjør ingenting. Man kan fort bli lei om man ikke skal kunne gjøre det. 4-5 måltider pr dag er slettes ikke dårlig. Ikke alle klarer å spise så mye og så ofte. Men det viktigste er at man spiser. Mange tror at man slanker seg med å spise lite, og man blir kanskje lettere, men det er ikke fett som forsvinner, det er muskler. Kroppen går i katabolsk tilstand og bruker av den energikilden som er lettest tilgjengelig, Muskler. Derfor er det også viktig å trene litt styrke for å beholde musklene. Jeg selv trener styrke 3-4 ganger i uka og har vært på diett en stund. Har kun gått ned 2 kg i vekt, men har gått ned fra 31 til 29% kroppsfett. Til sammen har jeg nok gått ned en del kg, men har i steden lagt på meg muskler. Jeg vil fortsatt ikke anbefale å bruke "slankende midler", men det er selvfølgelig opp til hver enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankere Skrevet 13. juli 2006 #10 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvet ikke, men sjekk ut www.kosthold.net/sukrin - hjelper mot søtsuget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #11 Del Skrevet 13. juli 2006 Kapslene suger til seg fett fra maten og det syns på avføringen...så eg tror de virker, men bruk de som litt krisehjelp i slankingen og ikke som selv slankekuren , tror nå jeg er best.. ← Hvis det fantes kapsler som sugde til seg fettet fra mat for å så transportere det ufordøyd ut med avføringen tror jeg nok vi ville hørt mere om dette Slank o fort.... Man kunne kurert all fedme i verden. Ergo; jeg tror dette er tull og fanteri, men tro kan som kjent flytte fjell. Lykke til med en fornuftig slankekur basert på livstilsendring som kosthold og mosjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå