Gjest leverpostei Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har en fiks idè om at jeg bare kan spise mat på L; leverpostei, linser, lammekjøtt, lutefisk osv. Men nå har jeg veldig lyst på kaviar og lurer på om noen vet et navn på kaviar som begynner med L?
Gjest Lovegeckos Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Det var da svært sært å bare spise mat som begynner på L. Hvorfor gjør du det?? Lakris er godt da....
Gjest Pet Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 Tulletråd? ← Er det en type kaviar? Den begynner uansett ikke på L.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #9 Skrevet 9. juli 2006 Er det en type kaviar? Den begynner uansett ikke på L. ← Men hvem vet, kanskje værjenta akkurat fikk et crush på bokstaven t?
Amanlis Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 Men hvem vet, kanskje værjenta akkurat fikk et crush på bokstaven t? ← Det var nok det jeg gjorde...
Amanlis Skrevet 9. juli 2006 #11 Skrevet 9. juli 2006 Men la oss ikke diskutere mine crush. Stakkars trådstarter har lyst på kaviar som begynner på L. La oss heller hjelpe h*n
Gjest Pet Skrevet 9. juli 2006 #12 Skrevet 9. juli 2006 Men la oss ikke diskutere mine crush. Stakkars trådstarter har lyst på kaviar som begynner på L. La oss heller hjelpe h*n ← Han har jo fått hjelp, så det er ikke synd på ham lenger. Nå skal vi bare vente på at han får spist seg mett på lodderogn/løyrom og kommer tilbake og takker for hjelpen.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #13 Skrevet 9. juli 2006 Han har jo fått hjelp, så det er ikke synd på ham lenger. Nå skal vi bare vente på at han får spist seg mett på lodderogn/løyrom og kommer tilbake og takker for hjelpen. ← Og da har vi løsningen på alle framtidige problemer i matveien: H*n skal over på Lett-produkter: Lettmelk, letmajones, lettbearneaise, lettbrus, lettost osv.
Gjest Pet Skrevet 9. juli 2006 #14 Skrevet 9. juli 2006 Og da har vi løsningen på alle framtidige problemer i matveien: H*n skal over på Lett-produkter: Lettmelk, letmajones, lettbearneaise, lettbrus, lettost osv. ← Da blir han nok glad!
Amanlis Skrevet 10. juli 2006 #16 Skrevet 10. juli 2006 Og da har vi løsningen på alle framtidige problemer i matveien: H*n skal over på Lett-produkter: Lettmelk, letmajones, lettbearneaise, lettbrus, lettost osv. ← Åh det var godt du fant den lette løsningen, Tispa. Hvis ikke hadde jeg trodd trådstarter muligens led av alvorlige tvangstanker.
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #17 Skrevet 10. juli 2006 Åh det var godt du fant den lette løsningen, Tispa. Hvis ikke hadde jeg trodd trådstarter muligens led av alvorlige tvangstanker. ← :bukke:
Gjest BagLady Skrevet 10. juli 2006 #18 Skrevet 10. juli 2006 Du kan jo late som du har vanskelig for å si r og spise lussisk kaviar? Muligens
Titti72 Skrevet 10. juli 2006 #19 Skrevet 10. juli 2006 Heldige deg... Da kan du jo spise så mye lungemos som du bare klarer. *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå