Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Er bare litt fortvilet akkurat nå, så trenger å lufte tankene litt.. Vil så gjerne gå ned noen kilo. Trener egentlig jevnlig og prøver å spise sundt, lite, men ofte. Jeg er flink i en liten periode, går ned litt, men så går jeg så utrolig fort opp igjen.. Er vel dette som kalles jojo slanking..?? I dag gikk jeg på en smell.. Frotsa innpå med alt jeg kunne finne på kjøkkene.. Hadde mest lyst til å gå å kaste opp etterpå, det var like før.. Får så sinnsykt dårlig samvittighet, og følet meg så dum.. Hvorfor måtte jeg spise opp hele kjekspakken,masse is++, det hadde da holdt med et par kjeks og litt annet.. Åååå, blir så sur på meg selv. Gikk rett ut på power walk i 75 min... Hater meg selv når jeg ikke klarer å stoppe å spise dritt.. Føler virkelig ikke at jeg har kontroll når det skjer. Heldigvis skjer ikke dette så ofte.. Noen andre som går på en smell i blandt? Ufffff
Sarah Salamander :-) Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Du er ikke alene merkelig det der, hvor vanvittig godt alt smaker når du ikke har lov til å spise det... samtidig så smaker det egentlig ikke så godt for hver bit en tar har litt dårlig samvittighet i seg. Etter etegilde er det som du sier fristende å stikke fingeren i halsen Tror vel heldigvis ikke at det er "verdens undergang" om man tar helt av en sjelden gang. Bedre det en å gå å småspise hele tiden..... Hold ut!!
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Du er ikke alene merkelig det der, hvor vanvittig godt alt smaker når du ikke har lov til å spise det... samtidig så smaker det egentlig ikke så godt for hver bit en tar har litt dårlig samvittighet i seg. Etter etegilde er det som du sier fristende å stikke fingeren i halsen Tror vel heldigvis ikke at det er "verdens undergang" om man tar helt av en sjelden gang. Bedre det en å gå å småspise hele tiden..... Hold ut!! ← Litt godt å vite at andre også tenker det samme som meg, men må virkelig prøve å få litt bedre kontroll over meg selv... Blir helt redd jeg når det går over stokk og stein.
mizfoster Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Alle går på en smell - vi må bare vifte med det hvite flagget til den indre krigen har roet seg, og de siste kanonsmell har stilnet av... Er så hard jobb at man skulle jo tro at forbrenningen tok med de ekstrakaloriene man har rasket med seg, bare på grunn av all den iherdige tankevirksomheten. Hadde det bare vært så vel. Men du er i gang - ikke tenk at du nå starter på nytt igjen. Da blir det fryktelig slitsomt. Har tenkt sånn sjøl.. Det er bare en fortsettelse, og man tar en dag av gangen. Noen blir knallbra og man kan virkelig føle seg på topp, men man kan ikke stole på viljestyrken, så andre dager blir ganske så kjipe... Et lite tips til slutt: Jeg har slutta å kjøpe ting jeg ikke skal spise. Man spiser ikke hva man ikke har tilgang på... En enkel filosofi. Og ikke gå på butikken sulten. og - PS! Nutrilett sin brownie-bar er ypperlig som mellom-/lett måltid, også smaker den NAMM! Stå på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå