Gå til innhold

Barberhøvel - hvilke er gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har pakkene blitt åpnet - og julefreden senket seg .....så jeg tekte jeg ville titte innom KG en tur .......:)

Har tenkt litt på det med barberhøvler jeg.....hadde glemt høvelen hjemme - men greide å rote frem en engangshøvel en slik orange en - og fikk ordnet silkeglate legger under strømpene *ler*.....

Men hvilke høvler er deres favoritt? Selv bruker jeg sensore exel (skrives sikkert ikke slik) for kvinner......og den er jo grei nok den .....men finnes det noen som gir tettere barbering? Tenker på legger, armhule og nedentil......

Skader jo ikke å prøve noe nytt :)

Lille Meg 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Venus høvel, men oppdaget at mannen min sine barberblad var mye bedre :ler: Så nå kjøper jeg Gilette Mach 3 (er ikke sikker på om det er det de heter... Men alle butikker har plukket de ned fra hyllene, slik at du må spørre etter de i kassa, pga tyveri), disse passer også til min Venus høvel. Er sååå fornøyd :D

Gjest Tristessa
Skrevet

Neida, den funker som bare det den... Beste høvelen på markedet!

Skrevet

Jeg bruker også Venus-høvel...

Bananmannen bruker Gillette Mach 3 vanligvis, men stjeler mine Venus-blader så fort han får tak i dem, og setter dem på sin egen høvel.... *grmpf*

Han synes de er bedre...

Nå har ikke jeg prøvd hans barber-blader, men kanskje jeg skal gjøre det neste gang...

*klem*

Skrevet

Oi :o "manneblad" nedentil også?

Liker også Mach 3, men bruker den KUN forsiktig på beina.

Noen menn er for ømfintlige i ansiktet og vil heller bruke en som ikke lager merker. Kan jo forstå ;)

Skrevet

Venus og Mach 3. Bruker "mannehøvel" på bikinilinja og litt innenfor også jeg...... :rodme:

Funker som bare det. Og jeg slipper å barbere så ofte. Noe som er en fordel da.... :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...