Gjest Gjest_Jento_* Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 hei alle sammen. hmm, i det site har jeg tenkt og tenkt og tenkt på en fyr jeg holdt på med for et år tilbake. jeg drømmer og fantaserer om han. etter det ble brudd med han ble jeg sammen med kompisen hans (jeg viste ikke at de kjente hverandre!), og når det ble brudd igjen så møtte jeg han første etter en stund. endte med at jeg ble han hjem og vi koste oss. hadde ikke sex. vi har snakket litt sammen etter det, og det er en veldig flørtete tone mellom oss. han er bare snill med meg når vi snakker sammen, og kjemien er bare super. ikke ofte jeg føler jeg møter en gutt jeg kan snakke og snakke med lenge!han er ikke den perosnen som åpner seg så fort, men meg og han har snakket om masse, og begge åpnet seg.. føsrte gangen ble det brudd for det var rett og slett et dårlig tidspunkt , vet det høres merkelig ut, men ikke heng dere opp i det. men uansett. jeg klarer vet ikke om jeg liker fyren el ei. e super forvirret. men allikavel tenker jeg på han hele tiden føler jeg. men vi er og veldig forskjellig da.. jeg er veldig vant til gutter som hopper når jeg sier hopp, så skvatt til når han er den typen som heller setter seg på baken når jeg sier hopp.. skjønner? men tenkt mye i det siste da, det er jo bra med en gutt som utfordrer meg, og ikke sjemmer meg bort på alt mulig.. og han forandrer seg foran vennen sine, jeg er så avhenging av oppmerksomheten fra typen, liker at de kan holde meg i hånden, el noe.. men foran vennene hans, så tør han ikke virker det som. alle vet alt sammen, så det ikke noe han vil skjule el noe. men allikavel, så blir jeg så forvirret. jeg vet ikke hva jeg tenker, og ikke han heller. han er ikke fra samme sted som meg, men studerer her. nå er han hjemme på ferie, men skal bort der pga venner.. og han vil så møte meg osv... vil snakke med han, men vet ikke hva , hvordan el når.. vet ikke om noen skjønner hva jeg mener el tenker, ikke lett å skrive alt ned på "papir".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå