Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe clinique sitt løspudder, noen som har prøvet det? Eller kaansje noen har et annet løst pudder å annbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Chanel sitt er kjempebra og drøyt!

Ellers er kanskje i.d., siden det er mineralmakeup (bedre for huden)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har Clinique sitt og er veldig fornøyd. :)

Skrevet

Tusen takk for tips.Jeg elsker dette forumet, det er så mange bra tips å få.

Skrevet

Jeg skal se på de forskjellige pudder forslagene. Jeg bor i Trondheim, så da lurer jeg på om noen vet hvor man kan få kjøpt glo minerals her i byen?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)
Jeg skal se på de forskjellige pudder forslagene. Jeg bor i Trondheim, så da lurer jeg på om noen vet hvor man kan få kjøpt glo minerals her i byen?

I min by selges det hos hudpleier.

Edit: Men jeg fikk hjelp til å finne rette fargen der, og kjøpte en boks med pudder, og så bestilte jeg neste ladning på Ebay og sparte 300 NOK :sjarmor:

Endret av KATTAstrofe
Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg elsker pudderet fra Shiseido, den er oljefri og tetter ikke porene og i tillegg har hudpleieren sagt at den er en del av hudpleien, den er veldig bra for fet hud, matter ned og dekker uten at det blir "et helt lag" utenpå huden liksom! :) Elsker den! :hjerter_rundt:

Gjest Gjest_Eli_*
Skrevet

Ja den er sikkert fin for de som har en fet hudtype, jeg for min del har en ganske tørr hud så den er nok ikke noe for meg........

Gjest Gjesta
Skrevet

Av presset pudder foretrekker jeg Chanel sitt; det matter bare ned huden og blir ikke kakete og ekkelt. Av løspudder er Versace sitt uslåelig, men det er jo ute av produksjon (eller vekke fra markedet i Norge), så da tror jeg at jeg kommer til å kjøpe enten YSL eller Dior sitt løspudder neste gang. Jeg har tørr hud, og de fleste puddere blir for tørre og melete, men ikke de nevnte.

Skrevet

Jeg elsker Kanebos kompaktpudder - kjempedeilig!

Gjest Malina
Skrevet
Jeg elsker Kanebos kompaktpudder - kjempedeilig!

Dekker det mye?

Gjest Gjesta
Skrevet
Dekker det mye?

Jepp, jeg vil si at det er heldekkende. Det er strengt tatt ikke et pudder, men en kompaktfoundation. Jeg har det liggende i skapet ubrukt, for jeg er ikke fan av porselensdokke-look der man ikke ser huden i det hele tatt.

Gjest Malina
Skrevet
Jepp, jeg vil si at det er heldekkende. Det er strengt tatt ikke et pudder, men en kompaktfoundation. Jeg har det liggende i skapet ubrukt, for jeg er ikke fan av porselensdokke-look der man ikke ser huden i det hele tatt.

Ikke jeg heller :riste: Jeg har egentlig nokså liten erfaring med pudder, og ser for meg at det legger seg mer utenpå huden enn foundations?!

Gjest Gjesta
Skrevet
Ikke jeg heller :riste: Jeg har egentlig nokså liten erfaring med pudder, og ser for meg at det legger seg mer utenpå huden enn foundations?!

Løspudder er fint hvis du bare vil ha noe som matter litt. Chanels kompaktpudder er også i denne kategorien. Om sommeren bruker jeg av og til litt pudder oppå concealer, for å matte ned litt og gi et bedre underlag for solpudder og/eller rouge. Men hvis du bruker for mye, gjør det huden tørr.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Jeg elsker pudderet fra Shiseido, den er oljefri og tetter ikke porene og i tillegg har hudpleieren sagt at den er en del av hudpleien, den er veldig bra for fet hud, matter ned og dekker uten at det blir "et helt lag" utenpå huden liksom! :) Elsker den! :hjerter_rundt:

:enig:

Skrevet

Jeg vil ha et løst pudder, gjerne med litt skimmer i......... ikke så mye, men litt slik at jeg ikke ser ut som en porselensdukke. Dessuten så synes jeg at man får en spesiell glød da, selv om jeg også bruker solpudder.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Dekker det mye?

Om det dekker mye kommer jo an på hvor mye du har på. Jeg brukte lite av det, og hadde en refill i et helt år ved daglig bruk. Syns ikke det dekket mer enn hvilket som helst annet pudder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...