LindaL Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) hvordan lager man det?,sikkert dumt spørsmål... Endret 28. juli 2006 av LindaL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 det har du faktisk allerede gjort du kan trykke på "endre" knappen rett over dette innlegget, så kan du endre på navnet på dagboken din velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. juli 2006 #3 Del Skrevet 9. juli 2006 Joda, du har laget deg dagbok du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 11. juli 2006 #4 Del Skrevet 11. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 12. juli 2006 #5 Del Skrevet 12. juli 2006 HEI! Har en like fin start på dagboken som meg du... hehe Er ikke så lett det dagbok greiene her med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei og hopp Hvordan går det mad planleggingen din? Er du i rute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaL Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei på alle,,jeg er i rute,tror jeg,men må innrømme at jeg ikke er god og ha med og gjøre for tida,,fryktelig kort lunte,og det er ikke langt til tårene,,,,,har også sett værmelding for neste uke,og så klart er det jo spådd REGN,,,det kan det bare ikke bli.Snakka med presten i dag,og han vil gjerne ha et siste møte neste fredag,altså dagen før vielsen,,skal gå gjennom de siste detaljene,,glede-gruer meg,,gruer meg FRYKTELIG til jeg skal inn i kirken,heelt meningsløst,,andre som føler det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaL Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 28. juli 2006 en ting jeg undrer fælt på,må man gjøre noe spes for å få lagt til dagboken til innleggene sine?altså nedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå