Gjest Utlogget nå Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Min situasjon: Samboer og jeg har vært sammen i 2 år. I begynnelsen av forholdet hadde vi det helt supert, gjorde masse ting sammen og hadde et fantastisk sexliv. Dette har selvsagt endret seg over tid og kort sagt føler jeg nå at jeg sitter igjen med en kjæreste som ikke vil finne på noe sammen med meg (med mindre det er noe han har foreslått selv), null sex og en passiv og kjedelig hverdag (Dette er begges feil). I tillegg til dette har min samboer alkoholproblemer. Han drikker ikke kjempeofte (gjennomsnittlig 1 dag i uka, oftest i helga). Han blir ikke stupfull hver gang, men innimellom blir han så full at det "svartner fullstendig", som han sier. Når dette skjer ender som regel kvelden med krangling, spydigheter og skriking (fra hans side og totalt uforberedt). Han skjeller meg ut, kaller meg opp og får meg til å føle meg som en dritt. Dagen etter slike episoder er det alltid jeg som må bringe gårsdagens hendelser på bane, dette fordi han ikke ønsker å snakke om det og heller ikke husker særlig mye av det. I edru tilstand er han både snill, omsorgsfull, kjærlig og god, men som nevnt ovenfor; dønn kjedelig! Men, til poenget med innlegget: Jeg har bestemt meg for å flytte ut, men vet ikke hvordan jeg skal fortelle han det! Jeg vet heller ikke hvor jeg skal flytte og hvordan jeg skal greie det økonomiske. Jeg er akkurat ferdig med studier og fått et vikariat som varer noen mnd. Etter dette står jeg på "bar bakke" hvis jeg ikke greier å finne annen jobb. Det er kun dette som har holdt meg tilbake fra å flytte tidligere (mens jeg har studert). Derfor har jeg utsatt å gjøre det slutt til etter studiene. Men nå er altså studietiden over, men jeg GREIER IKKE si det til han! Men mitt viktigste spørsmål er; hvordan skal jeg fortelle han at jeg vil ut av forholdet? Jeg får vondt i både hjertet og magen bare jeg tenker tanken!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 hva med å vise ham dette innlegget, og deretter ta en prat?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Samboer og jeg har vært sammen i 2 år. I begynnelsen av forholdet hadde vi det helt supert, gjorde masse ting sammen og hadde et fantastisk sexliv. Dette har selvsagt endret seg over tid og kort sagt føler jeg nå at jeg sitter igjen med en kjæreste som ikke vil finne på noe sammen med meg (med mindre det er noe han har foreslått selv), null sex og en passiv og kjedelig hverdag (Dette er begges feil) Det er da ingen selvfølge. Jeg har vært sammen med sambo i 5 år. Sexen har bare blitt bedre og bedre, og vi finner fremdeles på ting sammen. Kan ta det med ro sammen og, det er jo også koslig. Men føler med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå