*anne Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Hei! Jeg har det problemet at med en gang det noen form for lengde på neglene mine, begynner de å dele seg.. Det gjelder kanskje ikke alle neglene, men nok til at jeg synes det er et problem. Det er sånn at jeg kan ta en annen negl og dra av "flak" av neglen. Dette medfører at neglen blir veldig tynn på tuppen og det er ikke noe pent. Noen som har noen tips og råd om noe slags middel jeg kan ta på for å styrke neglene mine? Og mens vi snakker om negler, noen som har noen gode erfaringen med neglelakk-merker.. Synes de fleste holder altfor dårlig.. på forhånd takk!
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 b-vitamin er bra for negler... Det fins også "lakk" som du kan kjøpe hos spesial forretninger som bygger opp neglen så den blir bedre/tykkere, husker dog ikke hva denne heter...
wind-up bird Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jeg har litt av samme problemet. Neglene mine fliser seg litt lett, og jeg har kikket litt på disse produktene. Jeg har ikke forsøkt dem enda, kanskje noen andre har prøvd dem her, og kan gi en tilbakemelding ang. om de er noe eller ikke? Edit: tenkte da helst på den formula 2! Endret 9. juli 2006 av wind-up bird
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå