Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fyren
Skrevet

Hei,

Jeg er en gutt på 22 år som har brent seg en del på jenter før. Er ikke veldig høy, men rimelig tynn og har ikke så store hender (piano hender typisk). Det har seg slik at jeg alltid har falt for de vakreste damene, noe som jeg har brent meg på 3 ganger på rad nå.

Del 1:

Hun ene møtte jeg på nett, vi snakket sammen og vi utvekslet ærlige detaljer om hverandre, men en ting unnlot hun å tenke på. De vitale målene mine og hun ble skuffet, hun hadde fler ganger sagt at det var greit at jeg var 1 cm lavere enn henne (hun var 172), men det virket ikke så greit mer da vi møttes.

2 gangen traff jeg ei som jeg ble sengekompis med og vi knullet en del sammen, men da det ble mer følelser innblandet fikk jeg vite at hun har hatt type men trengte å ha noen på si. Og jeg ble jo den hingsten hun var på utkikk etter da kjæresten hennes var mye ute å reiste. Jeg fikk ikke vite at hun hadde type før etter lang tid og det kom frem mange beviser på at de hadde vært kjærester i 3 år

Og tilslutt så møtte jeg en ny ei, lekker, høy, blond og tilsynelatende søt og snill på alle måter. Eneste problemet her var at hun hadde alvorlig problemer med ærlighet. Hun ga tegn til å like meg, men det skjedde liksom aldri noe hverken i senga, kyssing/berøring. Hun satt bare i rommet og så skuffet ut over å ha meg nær. Hun skylte på mange ting og kom med masse unnskyldninger for å ikke få seg type. Og når en jente stortsett sier "jeg er ikke klar for et forhold" "og/eller skylder på mange fakter som bare er piss så skjønner man jo tegninga. Hun stakk meg i ryggen ved å få seg en annen, og hun sa hele tiden at hun ville bli sammen med meg om det ikke dukker opp en annen. Hun og en venninne jeg hadde betrodd meg til lenge kjente denne jenta enda hun benektet at hun iikke kjente henne. Noe jeg bustet dem i på byen, de rottet seg sammen og baksnakket meg en del.

Del 2:

Og nå kommer faktumet, og faktumet er at jeg er meget betatt av en jente som er stikk motsatt av disse jentene jeg har truffet. Hun er til gjengjeld denne gangen liten, tynn og blond. Veldig søt jente, men mer en outsider som gikk igjennom mye vondt i barndomen sin ang mobbing. Jeg har brent meg og er ikke lenger trygg på jenter da jeg siste 3 årene har opplevd et stort svik.

Noe tips til hvordan jeg bør gå frem for å evt få henne interessert. Hun er en sjenert, søt og skjønn jente jeg må trå varsomt med. Hun er i lokal klubb jeg er i 1 gang i måneden for å dele interesser med likesinnede. Hver gang så vender hun et blikk mot meg da jeg ikke ser på henne, men snur seg bort med engang jeg ser tilbake. Og hun rødmer alltid og smiler sjenert når hun ser meg.

Hva skal jeg gjøre? og hva signaliserer dette?

Håper på seriøse og smarte svar,

Mvh Gutt på 22

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke tenk så mye!

Men du må vite at du alltid vil risikere å bli brent, og at du må tåle å ha det i bakhodet dersom du forsøker deg.

Gå forsiktig bort til henne i klubben og snakk med henne, ikke påtrengende, og hold det på litt upersonlige temaer de første gangene så hun ikke føler hun trenger å føle seg ubekvem i ditt selskap.

Det virker da som om hun liker deg så langt.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes du høres skikkelig ekkel ut. Ikke rart damene skyr deg...

Men ja, har du falt for en type jenter før og det ikke har funka, så kan det gå bedre med ei som er stikk motsatt.

Gjest Fyren
Skrevet
Jeg synes du høres skikkelig ekkel ut. Ikke rart damene skyr deg...

Men ja, har du falt for en type jenter før og det ikke har funka, så kan det gå bedre med ei som er stikk motsatt.

Ekkel? Takk for den du! Jeg har faktisk et helt normalt utseende og oppfører meg faktisk rimelig normalt sosialt.

Vel, la meg si det på den måten. Jeg har også hatt normale kjærester som har vært normale i utseendet. Men det er ikke poenget her, jeg har aldri vært særlig overfladisk av natur. Men det er jo heller ikke å legge skjul på at man kan ofte bli blendet dersom et pent utseende dukker opp.

Å bli brent må man jo alltids risikere, men kommer nok til å holde det på et litt mer upersonlig plan.

Gjest Gjest
Skrevet

ja, herlighet.. hvor får du fra at han er ekkel? jammen er vi voksne idag!

vel, gå bort å snakk litt med henne. forsiktig, ikke noe påtrengende.. etterhvert som dere blir bedre kjent, inviter henne på cafe el noe. noe helt uformelt. =) ønsker deg ihvertfall lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...