Gå til innhold

Han revner ved samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har tatt opp seksuallivet etter fødselen og vi har måttet klare oss uten sex 1 år nå. Men det som skjer er at mannen min revner ved penetrering og det blir rene blodbadet.

Noen andre som har opplevd det samme ? Er det jeg som er blitt trang etter fødsel no 2 eller kan det være hans avholdenhet som gjør det.

Anbefalte ham å runke i dusjen slik at han ble herdet :lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kommer vel litt an på hvor skaden oppstår,det........

Skrevet

Eneste jeg kan se for meg som kan revne er frenulum, den strengen som forbinder forhuden med undersiden av glansen. Dette har skjedd meg to ganger, og det er skikkelig vondt. Den andre gangen var det fordi den ikke hadde leget seg helt siden forrige gang. Det tar nemlig en stund før den blir helt bra igjen.

Nå slet jeg ikke frenulum helt av heller; det var bare så vidt det ble rift. Men godt var det ikke.

Skrevet

En jeg "kjenner" (hehehe) har opplevd nesten det samme dog uten blod. Jeg og har fått små rifter i forhuden helt oppe med "tråden".

Jeg har postet andre steder for å finne svar på dette uten å få det, men plutselig fikk jeg et svar av min bror.

Nemlig tidligere vasket jeg meg nedentil alltid med vanlig såpe. Men jeg fikk et råd om å bruke Asan og bruker KUN det nå. Det virket virkelig på meg.

Og om din mann har gått 1 helt år UTEN sex + uten runking (er det mulig??) så er det jaggu ikke rart han er sår både her og der!

Nei herding er en fin ting, men det hjelper også å bruke glidekrem under samleiet når man starter herdingen.

Så konlusjon:

1. ASAN når man vasker seg

2. Herding ved runking

3. Samleie med glidekrem (i begynnelsen)

Gjest gjesta
Skrevet

Min mann hadde samme problem da vi ble sammen. Men det endte kun i blodbad en gang før han dro til legen. Det var ett eller annet som var for stramt, var det strengen tro. :klø: Husker ikke helt. Vel han måtte i alle fall opereres. Det var en enkel og grei affære gjort på sykehuset med lokalbedøvelse og sikker tnoe beroligende for han følte seg veldig avslappet og salig. :ler:

Din mann bør jo absolutt komme seg til legen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp 1 år uten sex og runking :) Men jeg tviler på at jeg får ham til legen. Han går aldri til legen uansett.

Takk for tipsene Tormi - jeg skal gi rådene videre til min mann + gå til innkjøp av ASAN og glidekrem.

Det samme skjedde rett etter 1 fødsel også og det gikk over etter en stund, men fy det er jo jammen ikke godt for ham heller.

Gjest Gjest
Skrevet
Neivel. :roll:

Sorry, men det er vel en manneting det :D

Skrevet
Jepp 1 år uten sex og runking :) Men jeg tviler på at jeg får ham til legen. Han går aldri til legen uansett.

Det at han ikke en gang skal ha runket på et år tror jeg ikke på, for å være ærlig. Da ville jo alt stagnert der nede. Sædproduksjonen hos en normal mann er konstant, og om en mann ikke jevnlig tømmer seg kommer sædproduksjonen til å stoppe opp etter hvert. Ikke sunt, og kan, så vidt jeg vet, føre til potensproblemer også. Pikken er et "use it or lose it" utstyr.

Gjest Gjest
Skrevet
Det at han ikke en gang skal ha runket på et år tror jeg ikke på, for å være ærlig. Da ville jo alt stagnert der nede. Sædproduksjonen hos en normal mann er konstant, og om en mann ikke jevnlig tømmer seg kommer sædproduksjonen til å stoppe opp etter hvert. Ikke sunt, og kan, så vidt jeg vet, føre til potensproblemer også. Pikken er et "use it or lose it" utstyr.

Han har helt sikkert gjort det, men offisielt :lol: så er det et intet tema. Sikkert for å la være å gjøre meg sjalu :sjarmor:

Gjest Aethra
Skrevet

Min kjære hadde samme problemet en gang (ganske i begynnelsen av forholdet), antagelig pga. for mye sex over kort tid. Etter en ukes sølibat ble han god som ny! Det er jo verdt en forsøk før han løper til legen, det kan være så enkelt som at han er blitt sår av for mye stimuli, og trenger en liten pause! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det samme skjedde med meg i svigerforeldrenes hvite sofa.

Først trodde jeg at hun hadde fått mensen, men fant raskt ut at det var jeg som blødde. Og det blødde ganske så kraftig. Kan ikke helt huske hvor lang tid det tok før jeg var aktiv igjen, men det må vel være ei uke til 10 dager.

Fikk en liten sånn fleng da stringen røyk. Pratet med legen om dette og fikk bedøvende krem til å smøre på, og selv kutte av fliken. Er det mulig???

Skrevet

Fikk en liten sånn fleng da stringen røyk. Pratet med legen om dette og fikk bedøvende krem til å smøre på, og selv kutte av fliken. Er det mulig???

Jeg er SJOKKERT!

Du er tøffere enn meg... Samtidig må det jo være en skrekkartet opplevelse om andre skulle kutte noe som helst der nede... Hjeeelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...