Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Hva tenker du på nå? Jeg tenker på hva jeg gjorde i går, at jeg angrer litt, men det var veldig spennende. Også tenker jeg at jeg må pakke snart, skal på ferie
Gjest Chrizzy Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Jeg tenker også på noe jeg har gjort, som jeg angrer litt på Men det var sikkert egentlig bra! Bare jeg som ikke ser den enda
Gjest Chantal Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg tenker at jeg skulle ha gått en tur, men så regner det. Regn er dritt.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Jeg skulle også gåt tur,men... Akkurat nå tenker jeg på hvordan Zinedane kunne være så dum å nikke til en motspiller i brystet. Ble utvist. Også var det siste kampen hans. Sitter å ser litt på finalen her nå.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 At jeg er utrolig heldig som har fått meg en jobb som jeg trives i. Og at jeg ble kjempeglad i dag da arbeidsgiver spurte om jeg ville jobbe på puben hans også, for det må jo bety at han er fornøyd med meg. For et år siden hadde jeg aldri trodd at jeg skulle komme så langt, da så alt helt svart ut og jeg trodde at jeg aldri ville bli frisk og at jeg ville fortsette å leve på uførestrygd livet ut. Det er vel stort sett dette som surrer i hodet på meg om dagen, er bare kjempeglad for at livet mitt har ordnet seg.
Gjest Hufsa Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Tenker jeg må lage frokost til barna mine, vekke mannen og at vi må pakke litt mere til ferien vi begynner på i dag. God sommer
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Tenker på at vaktmesteren her godt kunne ha startet den elektriske bråkete hekkeklipperen litt senere i dag enn han gjorde!Begynte 0830
Bellanice Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Tenker på at vaktmesteren her godt kunne ha startet den elektriske bråkete hekkeklipperen litt senere i dag enn han gjorde!Begynte 0830 ← Jeg tenker på at snekkerene som begynte å hamre på taket mitt kl 07:15 kunne tatt det etter lunsj
Gjest d'Arc Skrevet 11. juli 2006 #10 Skrevet 11. juli 2006 Jeg tenker at jeg ikke må tenke på sjokolade, for da kaster jeg opp igjen.
Bobble Skrevet 11. juli 2006 #11 Skrevet 11. juli 2006 At eg burde virkelig få trakka meg ned på jobb snart, elles kjem eg forseint.. Venta på pakke i posten og... Dilemma! 3 veke til eg sluttar i jobben, lure på om eg kjem til å trivast som student? Tenkte vel egentlig på litt ymse..
Arkana Skrevet 11. juli 2006 #12 Skrevet 11. juli 2006 Tenker på at vaktmesteren her godt kunne ha startet den elektriske bråkete hekkeklipperen litt senere i dag enn han gjorde!Begynte 0830 ← Så heldig du er. Vår vaktmester begynner alltid kl 7. Ellers tenker jeg må på butikken hvis jeg vil ha det jeg har lyst på til frokost.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #13 Skrevet 11. juli 2006 Tenker på at jeg ikke vet hva jeg skal bli, og at jeg kanskje aldri kommer til å finne ut av dette. Tenker at det suuuger.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 12. juli 2006 #16 Skrevet 12. juli 2006 Sex, så klart. Er jo dame, for pokker!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 12. juli 2006 #17 Skrevet 12. juli 2006 Neida, ta det med ro. Tenker på støvtørking.
Gjest Trøtt Skrevet 13. juli 2006 #20 Skrevet 13. juli 2006 At jeg kanskje burde legge meg snart siden klokka snart er halv fem på morran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå